نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ دی ۳۰, پنجشنبه


نوزاد سرراهی در سطل زباله شهر خمین

متاسفانه امروز صبح یک خبر تکان دهنده از پیدا شدن نوزاد یک روزه درون سطل زباله منتشر شد . برای اولین با نوزاد را پرستار بیمارستان امام خمینی پیدا کرد . پرستار با شنیدن گریه ها نوزاد متوجه اختفای آن درون سطل زباله شد .
لااقل نوزاد قبلی در شهر اصفهان مادر با گذاشتن نامه احساست خود را بروز داده بود و از روی ناچاری مجبور به راه کردن نوزاد خود شد . اما این بار متاسفانه نه تنها خبری از نامه احساسی نبود بلکه بدون هیچ لباسی لخت لخت نوزاد را درون سطل زباله رها کرده بودند . می توانید از طریق لینک زیر ماجرای نوزاد سرراهی اصفهانی را مطالعه کنید (نوزاد سرراهی اصفهان)
نوزاد سرراهی در سطل زباله شهر خمین
عکس دردناک از نوزاد سرراهی در سطل زباله بیمارستان خمین
عکس فوق تنها تصویر منتشر شده از نوزاد سرراهی شهر خمین می باشد .

سرنوشت نوزاد خمین شهر

رئیس بهزیستی خمین در این باره گفت : پرستار بیمارستان برای اولین بار نوزاد را پیدا کرد و به پلیس 110 گزارش داد . پس از اطلاع رسانی پلیس به سازمان بهزیستی, با حضور همکاران حوزه نوزاد را تحت پوشش خود قرار دادند . در حال حاضر نوزاد سرراهی خمین به شیرخوارگاه اراک تحویل داده شد .
سرنوشت نوزاد خمین شهر
عکس دردناک از نوزاد سرراهی در سطل زباله بیمارستان خمین

علت رها کردن نوزاد درون سطل زباله

یک احتمال بارز وجود دارد که پدر و مادر نوزاد با هماهنگی قبلی این کار را انجام داده اند . چراکه حتی فرصت لباس تن کردن به نوزاد را نداشتند .
معمولا نوزاد را به سه دلیل اصلی رها می کنند : 1 – مشکلات اقتصادی 2 – نوزاد دچار بیماری خاص باشد 3 – مشکلات و اختلافات خانوادگی

هیچ نظری موجود نیست: