نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ آذر ۱۸, دوشنبه

یک روز از زندگی شاد ایشان‎

18 آذر 1392
کاری که می‌بینید شوخی است با پوستر فرزند بیشتر زندگی شادتر که تازگی در سطح شهر تهران به صورت بیلبورد منتشر شده تا ملت را تشویق کند به بچه دار شدن. پوستر، خانواده‌ای را نشان می‌دهد که شاد و خوشحال شش نفری سوار بر دوچرخه با هم مشغول پا زدن‌اند. خبری از مادر خانواده نیست احتمالا به خاطر مشکلات شرعی دوچرخه‌سواری بانوان یا شاید هم به خاطر بارداری دیگری، گوشه خانه تبعید شده و به گردش نیامده، تک دختر خانواده را هم روی صندلی آخر نشانده اند که اگر صدایش در آمد او را هم بفرستند کنار مادرش. تصور کردم با این وضعیت اقتصادی اجتماعی سیاسی کشور، در عالم واقع چه بر سر خانواده کذایی خواهد آمد. نتیجه این شد.

خوابگاه دانشجویی



















کودکان معتاد در مناطق آلوده حضور دارند که سن و سال برخی از آن‌ها به ۵ و ۷ سال هم می‌رسد

kudake moeetad
۱۳۹۲/۹/۱۸ایلنا: قائم‌مقام(دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر)، با اشاره به اینکه تعداد کودکان کار که در چرخه توزیع مواد مخدر نقش دارند، زیاد نیست، گفت: کودکان معتاد در مناطق آلوده حضور دارند که سن و سال برخی از آن‌ها به ۵ و ۷ سال هم می‌رسد.
"طه طاهری" در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره اعتیاد کودکان، اظهار کرد: کودکان معتاد در ایران دارای والدین معتاد هستند که در جمع آن‌ها معتاد شده‌اند.
وی با بیان اینکه این کودکان بیشتر حاشیه‌ نشین شهرهای آلوده هستند، افزود: برخی از کودکان نیز در دوران بارداری از مادر معتاد خود‏‌، اعتیاد پیدا می‌کنند که این کودکان در بیمارستان سینا درمان می‌شوند.
قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه تعداد این کودکان زیاد نیست، گفت: اعتیاد کودکانی که والدین معتاد دارند، یک واقعیت است. این کودکان در مناطق آلوده حضور دارند که سن و سال برخی از آن‌ها به ۵ و ۷ سال هم می‌رسد.
طاهری در پاسخ به این پرسش که آماری از توزیع مواد مخدر توسط کودکان کار دارید، افزود: این آمار زیاد نیست نمونه‌هایی وجود دارد. تکدی‌گری در تهران مرتبط با مسئله توزیع مواد مخدر نیست. اعتیاد کودکان خیابانی ریشه در توزیع مواد مخدر ندارد بیشتر به دلیل حضور آن‌ها در شبکه‌های تکدگری است.
وی درباره نقش ستاد مبارزه با مواد مخدر در مسائل مرتبط با اعتیاد به الکل، تصریح کرد: ستاد نقشی ندارد و ما نیز ورودی نمی‌کند

دیدنی های!


 امضای بنر یادبود در رالی ماشین برای پاول واکر هنرپیشه مشهور آمریکا که هفته گذشته در اثر تصادف رانندگی درگذشت (کالیفرنیا)


خبرنگاران در حال مخابره گزارش های لحظه به لحظه درباره مرگ ماندلا از شهر ژوهانسبورگ


توقیف یک قایق حامل 19 پناهجوی غیر قانونی در ساحل جزایر قناری در اسپانیا


روز جهانی مبارزه با فساد در جاکارتا اندونزی


و باز روز بدون خودرو در جاکارتا


میدان ماندلا در شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی


اردوگاه آوارگان در جمهوری آفریقای مرکزی


دو در لباس بابانوئل در لاس وگاس آمریکا


درگیری معترضان با پلیس استانبول در اعتراض به کشته شدن دو معترض کرد در استان حکاری ترکیه


آتش بازی در دهلی نو


جام جهانی اسکی در اتریش


تفنگداران دریایی آمریکا در یک کمپ نظامی در کابل


بدون شرح




 اعتراض به سخنرانی حسین شریعمتداری + تصاویرمخالف گذشت.
تصاویر تسنیم، فارس و ایسنا، از سخنرانی شریعمتداری در دانشگاه شریف را می‌بینیم:


همچنین بر اساس وعده مسولان فعلی کار ساخت واحدهای مسکن مهر در دو سال و نیم آینده به پایان می‌رسد. پروژه مسکن مهر به عنوان بزرگ ترین پروژه عمرانی مسکونی کشور در دولت نهم آغاز به کار کرد. تاکنون از دو میلیون واحد مسکونی در حال ساخت 600 هزار واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان شده است. همچنین ساخت تعداد زیادی واحد مسکونی در شهرهای جدید پایان یافته است اما به دلیل نبود خدمات زیر بنایی و روبنایی امکان تحویل به متقاضیان وجود ندارد. در کرمان نیز از ۱۰۰۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت کرمان ۲۰۰۰ واحد به متقاضیان تحویل داده شده است. در زیر گزاش تصویری رحیم بنی اسد آزاد عکاس خبرگزاری ایسنا از وضعیت نابسامان مسکن مهر در کرمان را در زیر می بینید.