نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ دی ۱۲, جمعه

اولین جنایت علیه مسیحیان پس از سر کار آمدن جمهوری اسلامی چه بود

اولین جنایت علیه مسیحیان پس از سر کار 

آمدن جمهوری اسلامی چه بود

2yplow4
کشیش پرویز(ارسطو) سیاح اولین شهید مسیحی پس از روی کار آمدن جمهوری اسلامی
حکومت جمهوری اسلامی در بدو تاسیس خود از همان  روز های آغازین  دست به جنایت های متعددی زد و تاکنون که ۳۶ سال از عمر این حکومت ضد بشری میگذرد این جنایات همچنان ادامه دارد ،و همه روزه در اخبار و گزارشات فعالین حقوق بشری شاهد این جنایات هستیم ، اعدامها ،هتک حرمت ها ،بازداشت های خود سرانه ،نقض حقوق شهروندی اقلیت های قومی و مذهبی و هزاران جنایت دیگری که از این حکومت فاسد به انجام میرسد.
یکی از این جنایاتی که جمهوری اسلامی بر روی آن تمرکز زیادی دارد فشارو آزار و اذیت  بر نوکیشان مسیحی و جلو گیری از برگزاری مراسم های مذهبی که نوکیشان مسیحی هست که همه ساله در ایام تولد عیسی مسیح و فرارسیدن سال نوی میلادی شاهد تشدید این فشارها هستیم .
متاسفانه باید  به این نکته اشاره کنیم که اولین جنایت حکومت جمهوری اسلامی در بدو تاسیس خود علیه نوکیشان مسیحی  تنها پس از ۸ روز از روی کار آمدن این حکومت  با ترور کشیش شهید کشیش پرویز (ارسطو) سیاح در شیراز به تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۵۷ به ثبت رسیده است.
از  روز های آغازین تاسیس این حکومت برنوکیشان مسیحی  توسط  گروهی که خود را کمیته انقلاب اسلامی می‌نامیدند فشار های فراوانی بود، و تا کنون این فشارها توسط گروه های تند رو با زندانی و شکنجه کردن بسیاری از این نوکیشان  همانند کشیش بهنام ایرانی،کشیش سعید عابدینی ،کشیش فرشید فتحی و صد ها تن دیگر از این عزیزان ادامه دارد
.

تکفیری ها در شرایطی قربانیان اهل سنت خود را مرتد می خواندند که هر سه آنها در حال تسبیح خداوند و گفتن شهادتین بودند.!!درباره پان پراگ مخدری که در بقالی‌ها هم می‌فروشند!

تکفیری ها در شرایطی قربانیان اهل سنت خود را مرتد می خواندند که هر سه آنها در حال تسبیح خداوند و گفتن شهادتین بودند.
 اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش
 اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش
 اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش
 اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش
 شیفتگان رسانه های غربی و حامیان وهابی تکفیری ها ادعا می کنند که داعش، مدافع اهل سنت عراق است، اما قربانیان آنها، از جمله این سه مرد مسلمان، پدر در پدر اهل سنت بودند.

***********************************************

درباره پان پراگ
پان پراگ (بی‌تی BT) یکی از موادمخدری است که در بسته‌های سبزرنگ و به قیمتی ارزان در برخی سوپرمارکت‌ها و میان نوجوانان و جوانان توزیع می‌شود. به همین خاطر خانواده‌ها باید در این‌باره مراقب این محصول بسیار خطرناک در میان فرزندان و عزیزانشان باشند.
 پارسینه: این ماده مخدر محصول کشور هندوستان است که مخدرهای مشابه آن در پاکستان و افغانستان تولید می‌شوند.

این ماده افیونی همانند مخدر ناس است. مصرف‌کنندگان این ماده را که شبیه قرص است در دهان می‌گذارند تا آب آن جذب دهان شود.

بزرگترین فاجعه این مخدر ویرانگر این است که در بسته‌بندی‌های بسیار شیک و با طعم انواع میوه‌ها وجود دارد که همین عامل باعث تمایل نوجوانان و جوانان به استفاده از بی‌تی می‌شود که به عنوان ماده خوشبوکننده در دهان به فروش می‌رسد.

مواد اولیه این محصول خطرناک آهک، خاکستر، تنباکو، ادویه‌های معطر و ساخارین که ماده‌ای سرطان‌زاست.

احساس سرخوشی، گیجی، هیجانات غیرطبیعی، از دست دادن تعادل روحی و رفتاری و احساس خارج شدن بخار سرد از مغز ازجمله عوارض روانی این ماده مخدر اعتیادآور است که باعث بروز سرطان لثه، دهان و حنجره می‌شود.

کارشناسان و متخصصان درباره این مخدر کمتر شناخته شده بر این باورند که این ماده افیونی علاوه بر ایجاد وابستگی و اعتیاد روحی و روانی به سلول‌های مغزی، دستگاه تنفسی و قلب و عروق آسیب‌های جدی فراوانی می‌رساند و موجب افت تحصیلی، گیجی و از دست دادن تعادل روحی – رفتاری و حرکتی می‌شود.

همچنین بروز حرکات غیرطبیعی در چشم‌ها، افزایش ضربان قلب، دندان قروچه، لرزش، اختلال در خواب، نارسایی کلیوی، اختلالات رفتاری همراه با پرخاشگری و افزایش فشار خون از دیگر عوارض این ماده خطرناک به‌شمار می‌روند. این ماده خطرناک و ناشناخته گاهی از سوی افراد ناآگاه مصرف می‌شود که هیچ اطلاعی از عوارض ناشی از آن ندارند.

این ماده خطرناک با اسم‌های دیگری چون باب اسفنجی، ملوان زبل، راجا، تایتانیک، جاآیا و... در بسته‌بندی‌های زیبا، شکیل و جذاب با عکس هنرپیشه‌های هندی و پاکستانی به صورت آدامس، پاستیل، پودرهایی با طعم نعنا، پرتقال، لیمو و... تحت عنوان‌هایی به‌نام خوشبوکننده دهان وارد کشور می‌شود که قیمت ارزان و بسته‌بندی متنوع آن موجب گسترش مصرف این ماده، ناشناخته در بین دانش‌آموزان خردسال و نوجوانان شده است.



منبع: روزنامه ایران

در این میان، اقدام جدیدی که به تازگی در بازار مشاهده شده، تولید شلوارهای جینی است که بر پشت آن عبارت «بسم الله الرحمن الرحیم» نوشته شده و ویژه "خانم ها" است که با "نگین" هم تزئین شده است!


در این میان، اقدام جدیدی که به تازگی در بازار مشاهده شده، تولید شلوارهای جینی است که بر پشت آن عبارت «بسم الله الرحمن الرحیم» نوشته شده و ویژه "خانم ها" است که با "نگین" هم تزئین شده است!





اجرای حکم تخریب طبقه منفی 3 و طبقه هفتم پاساژ علاءالدین ساعت 1:45 بامداد روز جمعه بدون آنکه مشخص شود شهرداری چرا در زمان این ساخت و ساز جلوی آن را نگرفت و یا علت تاخیر چند ساله در تشخیص این تخلف چه بوده و چه بر سر صاحبان این مغازه خواهد آمد ، انجام شد .


اجرای حکم تخریب طبقه منفی 3 و طبقه هفتم پاساژ 

علاءالدین ساعت 1:45 بامداد روز جمعه بدون آنکه 

مشخص شود شهرداری چرا در زمان این ساخت و ساز 

جلوی آن را نگرفت و یا علت تاخیر چند ساله در تشخیص 

این تخلف چه بوده و چه بر سر صاحبان این مغازه خواهد 

آمد ، انجام شد .

"یو جلسه یوم الله!!واگذاری 4 میلیون هکتار از زمین‌های منابع طبیعی به افراد خاص




جلسه یوم الله
این یکی از جلسات سخنرانی پرشور یوم الله 9 دیماه است. جلسه سخنرانی سردار میلیاردر "محصولی" وزیر کشور کودتای 88 و مهدی کوچک زاده نماینده دهان دریده مجلس در دانشگاه تربیت مدرس. برای آنها که دکان فتنه و یوم الله باز کرده اند، همین عکس از هر تفسیر و پاسخ و تحلیلی گویا تر است.
******************************************************************
واگذاری 4 میلیون هکتار از زمین‌های منابع طبیعی به افراد خاص


به گزارش فارس، عزت‌الله یوسفیان‌ملا شب گذشته در آیین کلنگ‌زنی ساخت آموزشگاه 6 کلاسه و نمازخانه روستای کته‌پشت این شهرستان گفت: مدرسه‌سازی امر مهم و خیری بزرگ است که با ساخت فضای آموزشی و تربیتی زیربنای جامعه‌ای با دانش و فرهیخته پایه‌ریزی می‌شود.

وی اظهار کرد: مدرسه‌سازی سعادت، آبرومندی و پاداش دنیوی و اخروی را به همراه دارد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با اعلام اینکه دل کندن از مال دنیا و هزینه آن در جهت امور خیرخواهانه کار بسیار سختی است، تصریح کرد: خیران زیادی در این شهرستان مشغول به فعالیت در امر مدرسه‌سازی هستند.

یوسفیان‌ملا خاطرنشان کرد: تلاش در راه ارتقاء تربیت و آموزش دانش‌آموزان کار اساسی و بنیادین است که با توجه به اعتبارات دولتی و ملی محدود، بدون کمک خیران و مشارکت مردمی در امر مدرسه‌سازی نمی‌توانیم راه به جایی ببریم.

این مسئول ادامه داد: مردم بی‌شماری در این جامعه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و حتی بیماران متعددی نیز یافت می‌شوند که قدرت پیچاندن نسخه و تهیه دارو برای درمان خود را ندارند.

نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از خیران و افراد توانمند جامعه انتظار داریم با تلاش در جهت رفع محرومیت و فقر، به درمان بیماران صعب‌العلاج و ناتوان نیز همت بگمارند.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه 4 میلیون هکتار از زمین‌های منابع طبیعی به غیر از زمین‌های شهری به افرادی خاص واگذار شد، ادامه داد: این زمین‌ها به هیچ وجه به یک کارگر ساده، کشاورز و یا فرهنگی واگذار نمی‌شود بلکه به افرادی واگذار می‌شود که وصل به افراد یا جریان‌های خاص هستند.

کارنامه ۱۶ ماهه دولت در بازارکار/ تیم روحانی در مهار بیکاری شکست خورد؟