نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ آذر ۱۲, جمعه

کذیب ،بگویید ما اشتباه کردیم اما نگویید خبر صحت ندارد - روايت یک سايت درون حاکميت از قتلی که در خیابانی در استان البرز (کرج) رخ داد + فیلم

ت

فیلم مربوط به اين واقعه بخاطر داشتن صحنه های خشن و ناراحت کننده از سايت youtube و ساير سايتهای مشابه حذف شده است.

سايت عبرت : در حالی که بسیاری از سایتهای اینترنتی با انتشار صحنه های فیلمی بسیار فجیع از وقوع جنایتی تلخ در یکی از خیابانهای کشورمان پرده برداشته اند و گفته شده که ماجرا در کرج رخ داده است و در جریان آن زنی میانسال،همسرش را با کیفیتی فراتر از جنایت سعادت آباد در خیابان و در حضور ماموران پلیس و اورژانس و مردم گرفتار آورده و وی را با ضربات متعدد چاقو به قتل می رساند و با هیچ واکنشی از سوی ماموران مواجه نمی شود ،پلیس در کرج وقوع این جنایت را تکذیب کرد اما روشن نکرد که بلاخره آیا این قتل رخ داده است یا خیر و آیا خودروی پلیس در صحنه واقعی بوده یا خیر و آیا کل این رخداد یک نمایش بوده است و یا نه وآیا اساسا این رخداد در جمهوری اسلامی بوده یا در یکی ازکشورهای مجاور و یا در مکانی که ما با ان آشنا نیستیم ،براستی با انکار واقعیت میتوان اشکالات را برطرف کرد و آیا با تهدید کسانی که قصد دارند اشکالات را برطرف کنند .

فرمانده انتظامی شهرستان کرج برخی اخبار و فیلم منتشر شده در خصوص وقوع جنایت در یکی از میادین این شهرستان را تکذیب کرد.

سرهنگ اصلانی درواکنش به اخبارو در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برخی از سایت‌ها امروز خبر وقوع یک قتل در یکی از میادین شهرستان کرج را اعلام کردند که در این رابطه هم در برخی از سایت‌ها فیلمی از این جنایت منتشر شده است که بر اساس آن یک زن، شوهرش را در ملاء عام به قتل می‌رساند.

وی با تکذیب وقوع چنین جنایتی در شهرستان کرج اظهار کرد: بررسی‌های انجام شده حاکیست چنین جنایتی در این شهرستان رخ نداده است و اقدامات قانونی و پیگیری‌های لازم با سایت‌هایی که اعلام کرده‌اند این جنایت در کرج اتفاق افتاده است، انجام خواهد شد.

به گزارش عبرت ،با این اوصاف سخن این است که بدون در نظر گرفتن هدف انتشار دهندگان این فیلم ،تردیدی وجود ندارد که چنین رخدادی در یکی از خیابانهای ایران اسلامی رخ داده است و به روشنی میتوان دید که واحد گشت پلیس در کنار مقتول حاضر شده اما از برخورد با متهم احساس عجز کرده و خود را از صحنه دور می نماید و از سویی دیگر ماموران اورژانس نیز در زمان حضور از ترس متهم قادر به کمک رسانی نبوده و از نزدیک شدن به مجروحی که تا دقایقی هنوز نفس می کشد از ترس قاتل خودداری کرده اند .

بی تردید هیچ فردی انتظار ندارد تا زمانی که پلیس در صحنه ای حضور دارد وارد مداخله شده و خود را درگیر وضعیتی کند که معلوم نیست چه عاقبتی داشته باشد و با چه دردسرهایی مواجه گردد.

اما در کنار این حقایق باید گفت که این واقعه رخ داده است و فرماندهی انتظامی استان البرز نیز درست اعلام کرده و چنین رخدادی در ماههای اخیر رخ نداده و این جنایت مربوط به مدتها پیش اما نه در کرج بلکه در استان البرزو نقطه ای در ایران بوده است.

پس می گوییم که تکذیب نکنید،بگویید در استان البرز نبوده،بگویید مربوط به گذشته بوده ،بگویید اشتباه کردیم ،بگویید متشکریم که گفتید ،بگویید اگر قبلا گفته بودید واقعه سعادت آباد رخ نداده بود و بگویید که ما از افکار عمومی و رسانه ها سپاسگزاریماما به فهم مخاطبان اهانت نکنید زیرا :

براساس شنیده های ما و با پوزش از برادران تلاشگر ناجا باید عرض کنیم :که بر اساس شواهد و سوابق این واقعه نه تنها دروغ نیست بلکه حقیقتی است که باید جزئیاتش را گفت و از زنی که بخاطر وضعیت پیش آمده در زندگی خصوصی و اعتیادی که سوقات هنسرش بوده است ، دست به این اقدام زده و متاسفانه به قانون نیز رجوع نکرده و باید چنین رخدادی را گفت تا عبرت شود و از سوی دیگر نیز باید دستگاه انتظامی را به نقد کشید که اگر زمان این ماجرا دقت می شد و ماموران آموزش می دیدند ماجرای سعادت آباد رخ نمی داد.

اما ماجرا از این قرار بوده است که در دیماه سال گذشته زنی بنام سمیرا 36 ساله با همسرش فرمان 40 ساله که در استان البرز سکونت داشته و فردی بیکار ودرمانده و عاجز از تامین هزینه مواد وزندگی بوده است درگیر می شود .

گویا فرمان که به اعتیاد و فساد اشتهار داشته ،بارها همسرش را به فساد دعوت کرده بوده و وی را نیز معتاد کرده بوده ، اما همسرش از انجام رفتارهای ناهنجار و فراتر خودداری می ورزیده است.

سمیرای بیچاره پس از بارها درگیری و مقاومت در مقابل خواسته های پلید همسرش در یکی از برخوردها و زمانی که فرمان از وی می خواهد تا برای وصول پول به نزد یکی از دوستانش برود و عملا او را به مفسده دعوت می کند ، سمیرا مقاومت کرده و با فرمان درگیر شده وکتک مفصلی از وی خورده اما باز مقاومت می کند و در فرصتی مناسب با حمله به همسرش او را مورد اصابت ضربات چاقو قرار می دهد .

فرمان به خیابان می گریزد تا بلکه بتواند جانش را نجات دهد اما سمیرا که دیگر توان تحمل همسرش را نداشته با لباس منزل به دنبالش می رود و به او امان نمی دهد و با ضربات متعدد وی را هدف قرار داده و در حالیکه عده زیادی نظاره گر صحنه بودند در حالتی سراسر انتقام و کینه فرمان را به قتل می رساند و البته پلیس نیز برابر فیلمی که اکنون و پس از یکسال انتشار یافته است و هدف منتشر کنندگانش نیز مشخص نیست در صحنه حضور یافته اما اقدام موثری نمی کند و فرمان می میرد و سمیرا نیز پس از آرامش نسبی و بازگشت به حالت عادی و حتی تعویض لباسش که در فیلم مشهود است و ابراز ندامت تسلیم ماموران می شود و در تحقیقات صورت گرفته به همه چیز اقرار می کند و پرونده ای در این رابطه در دادسرای کرج تشکیل والبته جریان محاکمه وی تا کنون انجام نمی پذیرد تا در وقت مقرر و در دادگستری برایش تعیین تکلیف شود ، شنیده ها حاکی از ان است که سمیرا اکنون در زندان به سر می برد .

اما جزئیات بیشتری نیز در این ماجرا وجود دارد که با بررسی آرشیو پلیسی میتوان دریافت واقعه در کدام شهر رخ داده است بخوانید:

ساعت 8 و 30 دقیقه صبح جمعه 11 دی 1388 ، مردی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کرج تماس گرفت و از یک جنایت خبر داد.

این مرد به مأمور پلیس گفت: «دقایقی قبل با شنیدن سر و صدای درگیری در خیابان، از خانه خارج شده و در کمال ناباوری زن همسایه را دیدم که با کارد شوهرش را هدف قرار داده بود. بنابراین با عجله به خانه برگشتم تا پلیس را در جریان قرار دهم.

بدین‌ترتیب تیم پلیس خود را به محل جنایت در رجایی شهر رساندند؛ آنها در حالی با پیکر خونین مرد میانسال در کف خیابان روبه‌رو شدند که همسرش در فاصله چند متری روی زمین نشسته بود.

آیا این گزارش با انچه در فیلم دیده می شود مطابقت دارد

کارآگاهان در بررسی‌های مقدماتی دریافتند مقتول «فرمان» - 40 ساله – با ضربه‌های کارد سمیرا – 36 ساله – از پا درآمده است. عامل قتل در بازجویی‌ها به بازپرس گل محمدی گفت: «من و همسرم هر دو به مواد مخدر اعتیاد شدید داریم.

امروز صبح در حال مصرف مواد بودیم که شوهرم از من خواست برای تهیه پول مواد به خانه یکی از دوستانش بروم . بعد هم بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم تا این‌که به آشپزخانه رفته و کاردی برداشتم. او از ترس به خیابان دوید که به تعقیبش پرداخته و در خیابان هدف چند ضربه قرار گرفت.

قاضی گل ‌محمدی – بازپرس شعبه سوم دادسرای کرج – با اشاره به این جنایت اظهار داشت: بررسی اعترافات متهم به قتل نشان می‌دهد به خاطر بروز خشم و عصبانیت ناگهانی مرتکب قتل شده‌ و هم‌اکنون نیز بشدت پشیمان هست اما افسوس که پشیمانی دیگر سودی ندارد چرا که هر دو نفر با اتهام قتل روبه‌رو هستند.


توضیح عبرت در مورد تغییر لباس سميرا در انتهای فیلم : کسانی که فیلم را مشاهده کرده ا


پیش کش به آنان که به غیر از عشق زندگی نمی کنند و به غیر از عشق چیز دیگری نمی خواهند.

نه مرادم نه مریدم

نه پیامم نه کلامم

نه سلامم نه علیکم

نه سپیدم نه سیاهم

نه چنانم که تو گویی

نه چنینم که تو خوانی

و نه آن گونه که گفتند و شنیدی

نه سمائم نه زمینم

نه به زنجیر کسی بسته‌ام و بردۀ دینم

نه سرابم

نه برای دل تنهایی تو جام شرابم

نه گرفتار و اسیرم

نه حقیرم

نه فرستادۀ پیرم

نه به هر خانقه و مسجد و میخانه فقیرم

نه جهنم نه بهشتم

چُنین است سرشتم

این سخن را من از امروز نه گفتم، نه نوشتم

بلکه از صبح ازل با قلم نور نوشتم....

گر به این نقطه رسیدی

به تو سر بسته و در پرده بگویــم

تا کســی نشنـود این راز گهــربـار جـهان را

آنچـه گفتند و سُرودنـد تو آنـی

خودِ تو جان جهانی

گر نهانـی و عیانـی

تـو همانی که همه عمر بدنبال خودت نعره زنانی

تو ندانی که خود آن نقطۀ عشقی

تو خود اسرار نهانی

تو خود باغ بهشتی

تو بخود آمده از فلسفۀ چون و چرایی

به تو سوگند

که این راز شنیدی و نترسیدی و بیدار شدی در همه افلاک بزرگی

نه که جُزئی

نه که چون آب در اندام سَبوئی


Iranian regime's lobby in the U.S.-NIAC's members

اينجا ايران، خوزستان



مردم اين استان بر روي درياي نفت زندگي مي‌كنند و هزينه‌هاي كشور از فروش نفت اين منطقه تهيه مي‌شود.

www.iranianhome.net

نماي بيرونيِ يكي از كارهاي معماريِ جديد براي ارائه به جشن‌واره‌هاي بين‌المللي

www.iranianhome.net

آشپزخانه، ماشينِ ظرف‌شويي

www.iranianhome.net

شهرسازيِ مدرن با استفاده از نمادهايِ تاير به عنوانِ چرخ محركه‌ي اقتصاد

www.iranianhome.net

تأسيساتِ برقي و موزه‌ي حياتِ وحش در فضايِ باز

www.iranianhome.net

ويلا، طرحِ لوكوربوزيه، برنده‌ي جايزه‌ي معماريِ سال

www.iranianhome.net

كيندرگارتن (مهد كودك) با متخصصانِ تربيتِ كودك

www.iranianhome.net

عكسِ يادگاري از آينده‌سازان

www.iranianhome.net

پيك‌نيك در هوايِ آزاد با سرگرم‌ كننده‌ترين امكاناتِ بازي براي بچه‌ها (الگويِ مدرن‌سازيِ ديزني‌لند)

مناظرِ زيبا و توريستيِ شهر

www..iranianhome.net

عكس يادگاري جمعي از خواهران بالاشهري روي پل رودخانه‌ي كنار شهر (مجتمعِ فرهنگي، هنري، تفريحي)

www.iranianhome.net

الان اين كوچولو يك ميليون تومان تو حسابش پول داره


www.iranianhome.net

بدونِ شرح



www.iranianhome.net

كيترينگ (آشپزخانه) - واحد پخت و پز

با مدرن ترين تجهيزات آشپزي، و الگويِ آشپزخانه اوپن به فضاي بيرون

www.iranianhome.net

نماي زيبايي از دكوراسيون داخلي منازل با مدرن‌ترين وسايلِ زنده‌گي

www.iranianhome.net

كلينيك خودماني، پزشكِ خانواده، داروخانه با بيش از 4 داروي مختلف و الگويي براي درمان‌گاهِ دانش‌گاهِ جان‌ هاپكينز

www.iranianhome.net

حياط، قالي‌شويي، استخر، سونا، جكوزي، كودكستان و زندگي...

www.iranianhome.net

نانواييِ بهداشتي با استانداردِ ايزو 22000

www.iranianhome.net

ناهار: بيف‌استراگانوف با سالادِ ميوه

www.iranianhome.net

سفره‌هاي پر از نعمت

www.iranianhome.net

وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه، دبيرستان، مدرسه

مجهزترين و مدرن‌ترين سيستم آموزشي جهان

www.iranianhome.net

نماي زيبايي از لوازمِ مدرن و دكوراسيون داخلي آشپزخانه

www.iranianhome.net

ظرف‌شوييِ سنتي

www.iranianhome..net

آب شرب لوله‌كشي تصفيه شده‌ي يكي از ايالت‌هاي آبادان

www.iranianhome.net

چه گواراست اين آب حيات، آب را گل نكنيد.


www.iranianhome.net

تصفيه‌خانه

واقعاً چه امكاناتي دارند! براي خودشان تصفيه‌خانه‌ي شخصي دارند

www.iranianhome.net

جرأت داري بفرما

!

.

.

.

.

.

.

.

ولی خوشبختانه گنبد و گلدسته های حرم امامین جوادین (علیهما السلام) در شهر کاظمین عراق همزمان با پایان یافتن مراحل طلاکاری دو گنبد این حرم سه شنبه ۲۳ شهریور ماه 89 رونمایی شد.

فقط 110 کیلو طلا و 14 تن مس بصورت مجانی از طرف ایران صرف این گنبد ها و گلدسته ها شده و خدا می داند چند میلیارد دیگر از جیب مردم ایران صرف این تشکیلات در عراق شده است

cid:220.25211@web006.roc2.bluetie.com

cid:443.25211@web006.roc2.bluetie.com

cid:782.25211@web006.roc2.bluetie.com

این ائمه علیهم السلام در حیات خود آنچه مازاد بر نیاز خود داشتند به فقرا و مساکین انفاق مینمودند

کاش ما هم همزمان با مطلّا سازی قبور آنها، یک چار دیواری آجری هم برای این فقرا بنا میکردیم

چه بسا این بزرگواران بیشتر خشنود میشدند


https://www.chebayadkard.com/chebayadkard/sokhan/20101129/englisharticle-42.pdf

https://www.chebayadkard.com/chebayadkard/sokhan/20101129/englisharticle-43.pdf

https://www.chebayadkard.com/chebayadkard/sokhan/20101129/englisharticle-44.pdf