نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ تیر ۲۸, یکشنبه

جهانگير رزمي

اين جنايات را ، نه مي بخشيم و نه فراموش ميکنيم!!












http://online.wsj.com/public/resources/documents/info-iranpics0611-28.html

Flash Point
Iranian photographer Jahangir Razmi, left, took 70 pictures of an execution in Kurdistan on Aug. 27, 1979. One picture (No. 20, below) won the Pulitzer Prize. It was, however, awarded to an unnamed photographer -- the only anonymous recipient in the 90-year history of the award. Mr. Razmi preserved 27 of the photos on a contact sheet and stowed it away in his home. Below are those photos -- made public for the first time



نوار ضبط شده ی مذاکرات فرماندهان سرکوب (تکمیلی) چگونه علیه مردم توطئه می کنند

• به دنبال درج قسمتی از نوار جلسه ی «همایش کوثر»، آدرس مشروح کامل مذاکرات این جلسه در دوازده نوار برای ما ارسال شده است. شنیدن این نوارها نشان می دهد که ناجا – نیروی انتظامی جمهوری اسلامی – که ظاهرا وظیفه اش تامین امنیت داخلی است، چطور در کار توطئه علیه جنبش های مردمی، شخصیت های سیاسی مخالفین، دخالت در جریان انتخابات، پرونده سازی علیه مخالفین، زیرنظر قرار دادن احزاب و جریان های مخالف و منتقد، نفود در آن ها، مقابله با جنبش دانشجویی... می باشد ...

به دنبال درج قسمتی از نوار جلسه ی «همایش کوثر»، آدرس مشروح کامل مذاکرات این جلسه در دوازده نوار برای ما ارسال شده است. شنیدن این نوارها نشان می دهد که ناجا – نیروی انتظامی جمهوری اسلامی – که ظاهرا وظیفه اش تامین امنیت داخلی است، چطور در کار توطئه علیه جنبش های مردمی، شخصیت های سیاسی مخالفین، دخالت در جریان انتخابات، پرونده سازی علیه مخالفین، زیرنظر قرار دادن احزاب و جریان های مخالف و منتقد، نفود در آن ها، مقابله با جنبش دانشجویی... می باشد. این جلسه در سال ۷٨ از مسئولان اطلاعاتی ناجا و بعد از حوادث کوی دانشگاه برگزار شده است. در بخش های شش و هفت این نوار، صدرالاسلام معاون اطلاعاتی ناجا به تحلیل برنامه انتخاباتی اصلاح طلبان برای مجلس ششم و همچنین آموزش شناسایی مخالفان و و نفوذ در تظاهرات خیابانی و هدایت آنها می پردازد. بخش هشت نوار در مورد جنگ روانی بر علیه تظاهرات خیابانی می باشد. متن کامل این گفتگوها را که در دوازده بخش می باشد، در لینک زیر می توان شنید:

تير:نيروی انتظامی: 40 نفر را در اعتراضات روز جمعه بازداشت کرديم


روشنگری:

نيروی انتظامی رژيم با انتشار اطلاعيه ای بازداشت حداقل 40 نفر در جريان اعتراضت در نماز جمعه 26 تيرماه تهران را تاييد کرد. در اين اطلاعيه آمده است: 40 نفر از افرادى كه قصد اخلال در برگزارى مراسم عبادى/ سياسى نماز جمعه 26 تير تهران را داشتند توسط نيروى انتظامى تهران دستگير شدند.
اطلاعيه روشن نکرده است که چه تعدادی از دستگيرشدگان آزاد و بر سر بقيه چه آمده و به کدام زندان اعزام شده است و تنها به طور سربسته مدعی شده است که از ميان دستگيرشدگان:" به جز آن دسته‌ كه با انجام اعمال مخل امنيت باعث بي‌نظمى و اغتشاش در مراسم و نيز پايان نماز شده بودند، بقيه پس از رسيدگي، آزاد شده‌اند."



28 تیر 1388
ا
پس از یک جلسه مذهبی
بازداشت 24 افسر و درجه دار ارتش

گفته می شود، شب 26 تیرماه تعدادی از افسران و درجه داران ارتش که در یک محفل مذهبی جلسه می کرده اند دستگیر شده اند.

آنها پس از جلسه نوبتی و هفتگی "دعای کمیل" درخانه های خود توسط ضد اطلاعات ارتش و بخش امنیتی سپاه بازداشت شده اند.

هنوز معلوم نیست که درجلسات آنها مسائل سیاسی و بویژه انتخابات اخیر مطرح شده یا خیر، اما شایعاتی دراین زمینه نیز وجود دارد، که ما از ذکر آنها، تا کسب اطلاع دقیق تر پیرامون این دستگیری ها خودداری می کنیم. دستگیر شدگان اینگونه اعلام شده اند:

سروان مهدی - پادگان فتح

سرگرد مرتضی امیری رسته مخابرات

ستوان دوم سهراب لواسانی رسته زرهی

گروهبان یکم هادی شفاهی رسته

سروان محسن اطاعتی سیاه کوه رسته بهداری

استواردوم علی اصغررضوانی رسته پیاده

گروهبان یکم رحیم سلطان آبادی رسته پیاده

ستوان سوم شاهین روزبهانی رسته اداری

سروان رضا نوری شاه وردی رسته اداری

گروهبان یکم روح الله داداشی رسته اردونانس

ستوان یکم اصغر امان اللهی رسته دارایی

گروهبان یکم رامین ارسنجانی رسته توپخانه

ستوان سوم محمد گنابادی رسته زرهی

ستوان دوم علی نقی جوان رسته دارایی

سرگرد بازنشسته عیسی توکلی

ستوان دوم رسول قلیوند رسته اداری

استواریکم غلامرضا ملک نژاد رسته دژبانی

ستوان دوم محمد مهدی قره بیگی رسته مخابرات

استواریکم رحمان صادقی رسته زرهی

گروهبان یکم حسن تقی نیا رسته دژبانی

سروان علیرضا محققی رسته جنگ الکترونیک

ستوان سوم کیانوش سلامی قزوینی رسته مخابرات

گروهبان یکم علی اکبر باغستانی رسته ترابری

استوار یکم آرش جانلو رسته پیاده

عباس کارگر جاوید ” شخص تیرانداز و قاتل ندا آقاسلطان می باشد،






















این تصاویر لحظاتی بعد از انتشار اولیه در لینک مربوطه حذف شد. نام این شخص ” عباس کارگر جاوید ” بوده و همانطور که می بینید یک کارت مربوط به افراد حاضر سر صندوقهای رأی گیری در روز انتخابات بوده و دو کارت دیگر، کارت تردد می باشند که یکی تاریخ اعتبار آن به پایان رسیده و دیگری دارای اعتبار می باشد. با توجه به منبعی که آنرا در تویتر پست کرد، ظاهراً عکسها معتبر می باشد. سایر اشخاصی که در صحنه حضور داشته اند می توانند این موضوع را تأیید کنند. لذا از این هموطنان درخواست می شود چنانچه عکس ها معتبر و مربوط به شخص تیرانداز و قاتل ندا آقاسلطان می باشد، مراتب را اعلام نمایند. زیرا با توجه به اظهارات رسمی دولت، که تیرانداز را فردی خارج از افراد انتظامی و بسیجی اعلام کرده اند، این شخص قابل پیگرد قضایی و کیفری می باشد

EWO-Basiji-Card-1

EWO-Basiji-Card-2

EWO-Basiji-Card-3

EWO-Basiji-Card-4

EWO-Basiji-Card-5

تصویر زیر مربوط به صفحه ای است که برای اولین بار تصاویر فوق را منتشر کرد

همانطور که در کارت شناسایی مشاهده می شود، شخص مذکور عضو هیئت رزمندگان غرب تهران، محبان فاطمه زهرا می باشد: در تحقیقات انجام شده، آدرس این هيأت بدین شرح می باشد:
تهران ، خيابان آزادي، بعد از زير گذر يادگار امام(ره) جنب ستاد ناحيه مقاومت بسيج مقداد ، مهديه امام حسن مجتبي

همچنین در کارتی که مربوط به فرمانداری و برای مسوولین صنوقهای انتخابات می باشد، مشاهده می شود که منطقه 11 ذکر شده است که با توجه به نقشه مناطق تهران (اینجا) و فاصله این منطقه با آدرس هیئت مذکور، احتمال جعلی بودن کارتها بسیار پایین است. به علاوه در اختیار داشتن 3 کارت مختلف از یک شخص، احتمال اینکه فرد یا گروهی قصد ایجاد اتهام دروغین را داشته باشند تا حدود زیادی رد می کند
با توجه به موارد فوق، و با کمک هوطنان عزیز، شناسایی فرد مذکور بسیار ممکن و محتمل خواهد بود. خصوصاً افرادی که در صحنه تیراندازی حضور داشته اند به طور حتم باید در شناسایی وی کمک کنند.