نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ خرداد ۹, جمعه

کشتار بی رحمانه یک ماده خرس قهوه ای و توله اش در سفیدکوه/گونه در معرض انقراض ابزار تقریح شکارچیان

مدیر دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران از کشتار بی رحمانه یک ماده خرس قهوه ای و توله اش در سفیدکوه لرشتان خبر داد
کیوان هوشمند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: متاسفانه شکارچیان غیرمجاز بار دیگر با کشتار بی رحمانه یک ماده خرس قهوه ای و توله اش حادثه تلخی را برای محیط زیست کشور رقم زدند.
به گفته وِی، به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر کشتار یک خرس قهوه ای در منطقه حفاظت شده سفیدکوه در استان لرستان، محیط بانان عازم محدوده مذکور شده و با لاشه یک ماده خرس قهوه ای و لاشه توله اش مواجه شدند.
هوشمند اظهار داشت: لاشه ها متعلق به حدود ۱۵ روز قبل بوده و بخش هایی زیادی از آنها توسط حیوانات لاشه خوار خورده شده است.
وی افزود: محیط بانان حین بررسی محدوده وقوع کشتار متوجه صدای توله خرس دیگری شده اند که همچنان زنده است اما متاسفانه موفق به گرفتن آن نشده و این توله خرس با مشاهده محیط بانان فرار می کند.
مدیر دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران تصریح کرد: توله خرس مشاهده شده توله دوم ماده خرس کشته شده بوده که به طریق نامعلومی در زمان حادثه از دست عاملین کشتار مخفی شده و جان سالم بدر برده است.
هوشمند یاداور شد: لاشه این خرس و توله اش به اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان منتقل شده و در حال بررسی بیشتر توسط کارشناسان می باشد.
کامران فرمان پور رئیس اداره محیط زیست شهرستان چگنی نیر در این باره گفت: پس از این حادثه تحقیقات نیروهای یگان محیط زیست این شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری عاملین این کشتار آغاز و در مدت زمان کوتاهی دو فرد مضنون در این زمینه بازداشت شدند که ضمن اعتراف به همکاری در جرم، عامل اصلی کشتار را معرفی کردند.
فرمان پور افزود: به دنبال شناسایی عامل اصلی، نیروهای یگان محیط زیست پس از اخذ نیابت قضایی جهت دستگیری متهم وارد عمل شده و پس از شناسایی منزل این شخص در یکی از روستاهای حوزه شهرستان چگنی وارد منزل این متخلف شدند.
به گفته وی، در زمان دستگیری، متهم از طریق دوستان خود از ورود مامورین به روستا باخبر شده و دقایقی پیش از حضور محیط بانان منزل را ترک  و متواری می شود.
فرمان پور اظهار داشت: در جریان بازرسی از منزل این متخلف سه قبضه اسلحه شامل یک اسلحه برنو و دو اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.
وی در ادامه گفت: با دستور قاضی تلاش برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری عامل اصلی کشتار خرس قهوه ای و توله اش همچنان ادامه دارد.
رئیس اداره محیط زیست شهرستان چگنی یاداور شد:  بخش جنوبی منطقه حفاظت شده سفیدکوه در حوزه شهرستان چگنی زیستگاه اصلی خرس قهوه ای به شمار می رود. به همین علت و به جهت حفاظت از این گونه ارزشمند، تقاضای احداث یک پاسگاه محیط بانی در این محدوده توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان مطرح و مصوب نیز شده اشت.
به گفته وی، از سال ۱۳۹۱ کلنگ احداث این پاسگاه به زمین خورده و حتی اسکلت بندی آن نیز انجام شده است اما متاسفانه به دلیل کمبود بودجه و عدم تخصیص اعتبارات از سوی استانداری ۲ سال است که بصورت نیمه کاره رها شده است.
فرمان پور اظهار داشت: محدوده کشتار این ماده خرس و توله اش حدود ۳ کیلومتر با محل معین شده جهت احداث پاسگاه محیط بانی فاصله داشته و در صورت احداث این پاسگاه و حضور محیط بانان قطعا امروز شاهد این اتفاق ناگوار نبودیم.
رئیس اداره محیط زیست شهرستان چگنی در خصوص انگیزه شکارچیان غیرمجاز از کشتار ماده خرس و توله اش گفت: با توجه به اظهارات دو متهم بازداشت شده و باتوجه به اینکه پوست، پنجه، دندان ها و سایر اجزای قابل استفاده بدن خرس ها دست نخورده باقیمانده است، عامل این جنایت صرفا جهت تفریح و ابراز شجاعت اقدام به این کشتار بیرحمانه کرده است.
 فرمان پور در مورد سرنوشت توله خرس زنده مانده گفت: با توجه به وسعت و صعب العبور بودن منطقه، تلاش دو روزه اکیپی ۸ نفره از محیط بانان برای یافتن توله خرس دوم بی نتیجه بوده است.
وی افزود: توله خرس ها در این زمان از سال حدودا ۳ ماهه بوده و برای تامین امنیت و یافتن غذا به شدت به مادر خود وابسته هستند اما امیدواریم این توله بتواند بدون حمایت مادر در طبیعت به زندگی خود ادامه دهد.
 

بهشید ارفع‌نیا، حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری اظهار کرد: متاسفانه جرایم جنسی علیه کودکان به صورت پنهان افزایش یافته است

بهشید ارفع‌نیا، حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری اظهار کرد: متاسفانه جرایم جنسی علیه کودکان به صورت پنهان افزایش یافته است. به طوری که در برخی موارد تجاوز به کودک از طرف کسانی است که رابطه نزدیکی با کودک دارند و حتی ممکن است از محارم او نیز باشند.

وی افزود: به دلیل اینکه بیشتر سوءاستفاده‌های جنسی علیه کودکان هنگامی روی می‌دهد که این کودکان در سنین پایین هستند، حتی ممکن است متوجه این مسائل نشوند و در مواردی هم در صورت عنوان کردن با تهدید مواجه می‌شوند.

این عضو فعال انجمن حمایت از حقوق کودکان با اشاره به شیوع این پدیده نابهنجار اجتماعی در مدارس اظهار کرد: قشر معلم قشری فداکار و زحمتکش است اما متاسفانه افرادی بعضا در لباس معلم ظاهر می‌شوند، به کودکان و نوجوانان خیانت می‌کنند و آن‌ها را مورد اذیب و آزار جنسی قرار می‌دهند.

در ادامه ارفع‌نیا با اشاره به پرونده دختری ۹ ساله که در شهریار به مدت دو سال در مدرسه مورد اذیت و آزار جنسی واقع می‌شد، ادامه داد: ناظم مدرسه با بردن این دختر به دفتر کارش او را در اختیار پسر ۱۸ ساله‌اش به همراه دوستانش قرار می‌داد و متاسفانه مورد اذیت و آزار قرار می‌گرفت.

ارفع‌نیا در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: هر عملی که به صورت جنسی علیه کودکان انجام شود جرم جنسی محسوب می‌شود.

وی گفت: کسانی که مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرند نه تنها دارای مشکلات روانی می‌شوند بلکه در آینده در بحث ازدواج هم دچار مشکل خواهند شد.

ارفع‌نیا تشکیل دادسرا، پلیس و دادگاهی ویژه برای حمایت از کودکان و نوجوانان را در آینده‌ای نزدیک باعث خوشحالی دانست و از سازمان‌های مردم‌نهادی همچون انجمن حمایت از حقوق کودکان درخواست کرد اگر جرمی علیه کودکان می‌بینند در جلسات دادرسی شرکت نموده و اعلام جرم کنند.

وی این اقدامات را وظیفه انجمن حمایت از کودکان دانست.

شریعتی، عضو فعال حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان با بیان اینکه حضور افراد در اینگونه نشست‌ها باعث خوشحالی است به توزیع چند نمونه از گزارشات کودک‌آزاری پرداخت و گفت: یکی از تکان‌دهنده‌ترین کودک‌آزاری‌های جنسی در سال ۸۳ در پاکدشت ورامین توسط فردی به نام محمد بیجه رخ داد که ۲۳ کودک را در کوره‌های آجرپزی پاکدشت مورد اذیت و آزار قرار داد و ۱۷ تن از کودکان را پس از تجاوز به قتل رساند.

وی گفت:‌ خبرها حاکی از آن است که در برخی از مدارس فوتبال کودکان و نوجوانان مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرند.

شریعتی ادامه داد: سال گذشته یکی از دلال‌های فوتبال ۱۳ نوجوان را به عضویت تیمی درمی‌آورد و آن‌ها را در خوابگاه شبانه‌روزی قرار می‌دهد. او این نوجوانان را مورد سواستفاده جنسی قرار می‌دهد و از اذیت و آزار آن‌ها فیلم تهیه می‌کند که سرانجام با شکستن سکوت یکی از این نوجوانان دستگیر می‌شود.

موذن‌زادگان، از اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی به توضیح کودک‌آزاری جنسی در جامعه پرداخت و گفت: موضوع کودک‌آزاری پدیده اجتماعی انکارناپذیری است که در دهه‌های اخیر شیوع پیدا کرده و رسیدگی به این امور نیز وظیفه جرم‌شناسان و روان‌شناسان است.

وی افزود:‌ تحقیقات آماری نشان می‌دهد ۱۲ تا ۳۵ درصد از زنان و ۴ تا ۹ درصد از مردان تجربه اجباری کودک‌آزاری تا قبل از ۱۸ سال را داشته‌اند.

موذن‌زادگان در این رابطه ادامه داد: مطالعات صورت گرفته در ۱۶ کشور جهان درصد شیوع این پدیده را ۷ تا ۳۶ درصد برای زنان و ۳ تا ۲۹ درصد برای مردان نشان می‌دهد. براساس نتایج حاصله از این آمار تنها حدود نیمی از قربانیان موضوع را فاش کردند.

وی دو عامل فردی و اجتماعی را در ظهور این پدیده شوم موثر دانست و گفت: درصد کودک‌آزاری دختران نسبت به پسران حدود سه درصد بیشتر است. اما آمار نشان می‌دهد که کودکان با افزایش سن تا مرز ۱۸ سالگی بیشتر مورد خطر سوء استفاده جنسی قرار می‌گیرند؛ به طوری‌که در دختران این خطر زودتر شروع می‌شود و متاسفانه مدت طولانی‌تری ادامه پیدا می‌کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی عوامل اقتصادی و اجتماعی را موثر در کودک‌آزاری دانست و افزود: کودک‌آزاری در طبقات اجتماعی و اقتصادی پایین‌تر جامعه بیشتر است همچنین فقدان یکی از والدین از عوامل خطرساز است.

وی کودک‌آزاری را در دو مفهوم خاص و عام بیان کرد و ادامه داد: در مفهوم خاص کودک‌آزاری به معنی تجاوز یا سوءاستفاده جنسی بزرگسالان به کودکان و نوجوانان از طریق انجام اعمال جنسی برای ارضای حس شهوانی اطلاق می‌شود. در مفهوم عام کودک‌آزاری علاوه بر مفهوم خاص، درگیر کردن کودکان و نوجوانان در امر فحشاست. در این مفهوم فعالیت‌های غیرتماسی کودکان و نوجوانان آنان را به سمت فحشا سوق می‌دهد.

موذن‌زادگان در ادامه با اشاره به اقداماتی که در مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی در سازمان ملل متحد صورت گرفته است پرداخت و گفت: پروتکل پیشگیری و مبارزه با قاچاق انسان به ویژه قاچاق زنان و کودکان در ۱۵ نوامبر سال ۲۰۰۰ میلادی توسط مجمع عمومی سازمان ملل به تصویب رسید و در سال ۲۰۰۳ اجرا شد. متاسفانه با تلاش‌هایی که در این زمینه صورت گرفته اما این پروتکل به تصویب ایران نرسیده است.

وی افزود: در این صنعت دولت‌ها تشویق شده‌اند که به لحاظ ضرورت مقابله با قاچاق انسان به ویژه قاچاق کودکان که عموما به منظور بهره‌گیری جنسی اعمال می‌شود اقداماتی اساسی صورت گیرد.

موذن‌زادگان از نبود یک قانون جامع در خصوص کودک‌آزاری گلایه کرد و گفت: تنها قانونی که بتوان به آن تکیه کرد قانونی است که تحت عنوان قانون حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان به تصویب رسیده است. اما این قانون متاسفانه جوابگوی مشکلات فعلی نیست و در آن اشاره‌ای به مجازات کودک‌آزاری جنسی نشده و صرفا قید شده است که کودک‌آزاری جرم است و مجازاتی که برای آن درنظر گرفته‌اند بازدارنده نیست.

این عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به قانون حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: هرگونه خرید و فروش،‌ بهره‌کشی و به کارگیری کودکان به منظور ارتکاب به اعمال خلاف جرم است و فرد خاطی به شش ماه تا یک سال زندان و یا به جزای نقدی ۵ میلیون ریال تا ۲۰ میلیون ریال محکوم می‌شود.

وی از نهادهای اجتماعی درخواست کرد از حقوق کودکان و نوجوانان حمایت کنند و در ارتباط با شکایت کودک‌آزاری جنسی تعقیب متهم و حضور در دادرسی در مراحل مختلف نقش خود را ایفا کند.

گوشه و کنار شهر

 گوشه و کنار شهر


































UJFPLettre d'information de l'UJFP


http://www.europalestine.com/spip.php?article9319

L’association israélienne Zochrot qui lutte pour le droit au retour des Palestiniens et pour la reconnaissance de la Nakba, a lancé une application sur smartphone qui permet aux utilisateurs de retrouver les vestiges des centaines de villages palestiniens qui se trouvent depuis 1948 en Israël.

UJFP

Lettre d'information de l'UJFP

Nouveaux articles publiés sur notre site depuis 2 semaines


Je suis palestinien, et j'ai un rêve

26 mai 2014, par Ziad Medoukh
Un poème de Ziad Medoukh Je suis la dignité d'un peuple colonisé, opprimé, spolié, assassiné en silence, et j'ai un rêve Je suis la terre volée, déchirée, vampirisée, et j'ai un rêve Je suis la voix de la résistance et de la clairvoyance, et j'ai un rêve Je suis la mémoire et les paroles vives de la Palestine, et j'ai un rêve Je suis les droits inaliénables d'un peuple occupé, et j'ai un rêve J'habite un peuple digne et débout, et j'ai un rêve Je suis l'amour de la terre et la lutte pour la survie, et j'ai (...)

Destructions illégales près de Bethléem

26 mai 2014, par AFPS ROUEN
L'AFPS Rouen a établi des liens forts avec le lieu de résistance Tent of Nations, que vous connaissez sans doute. Pour rendre plus efficace la solidarité, nous avons d'ailleurs créé une association "Les amis de Tent of nations France" qui a une adresse mel : . Ces deux photos montrent les terres de la famille Nassar avant et après l'attaque du 19 mai 2014 par les forces israéliennes : les bulldozers ont dévasté le fond du vallon cultivé, situé en contrebas de la ferme en limite de propriété avec le (...)

Réflexions autour de l'attentat du Musée juif à Bruxelles

26 mai 2014, par Baudouin Loos
Un article du journaliste belge Baudouin Loos, qui refuse les amalgames : Ce qui s'est passé samedi 24 mai au Musée juif de Bruxelles soulève le cœur. Comme je l'indiquais dans un tweet, cet acte injustifiable, révoltant, suscite un sentiment d'indignation et de dégoût. Rien, en effet, rien ne peut excuser ce genre de méthodes d'une brutalité inouïe. Celui ou ceux qui se sont levés samedi en se disant « aujourd'hui, nous allons tuer quelques juifs » et qui sont ensuite passés à l'action ne méritent (...)

Tuerie au Musée juif de Belgique

25 mai 2014, par le Bureau National de l'UJFP
A l'heure où nous écrivons, nous ne savons encore rien de l'auteur ou des auteurs de cet attentat, ni de leurs motivations. Mais l'hypothèse d'un crime antisémite vient naturellement à l'esprit, et est malheureusement crédible. Aujourd'hui, comme nos camarades de l'Union des Progressistes Juifs de Belgique (UPJB) l'ont exprimé dans leur communiqué d'hier, nos pensées vont d'abord aux victimes et à leurs familles. Nous tenons à dire ici que nous n'accepterons jamais la haine du Juif en tant que Juif, parce (...)

Bulletin Gaza 5

25 mai 2014, par Brigitte
Les Prisonniers Une part importante de notre présence est de participer à toute action pour les prisonniers, les détentions administratives sans jugement, les grévistes de la faim, les femmes, chaque jour de la semaine il y a un rassemblement une manifestation une action une prise de parole à un carrefour et cela organisé par toutes les forces politiques ou syndicales. Il n'est pas difficile de recueillir des témoignages, 70% des gazaouis ont fait de la prison, en voilà un : Mohamad Kareem (...)

Le Mouvement de la Jeunesse Palestinienne (PYM) et Génération Palestine vous invitent à une conférence

24 mai 2014
En décembre 2012, le PYM a rassemblé à Tunis 100 jeunes arabes, représentants 30 partis et mouvements politiques couvrant l'ensemble de l'échiquier politique, en provenance de 13 pays arabes, ainsi que des jeunes de la diaspora (d'Europe et d'USA). En conclusion d'une semaine de travaux, la « Conférence de la Jeunesse Arabe pour la Libération et la Dignité » a affirmé l'inter-dépendance de la lutte pour la libération de la Palestine et de toutes les luttes du monde arabe contre le néo-colonialisme, pour la (...)

Alerte : la grande synagogue de Paris appelle à la guerre sainte !

24 mai 2014, par le Bureau National de l'UJFP
"Alerte : la grande synagogue de Paris appelle au Djihad. Sergent recruteur : Yossi Gal Ambassadeur d'Israël en France. Voici ce que l'on peut lire dans un communiqué officiel : "L'Ambassade d'Israël souhaite informer la Communauté juive de l'arrivée d'un représentant de TSAHAL (l'armée israélienne) à Paris. "La rencontre aura lieu à la Grande Synagogue de la Victoire, 44 rue de la Victoire, le 26 mai entre 18h30 et 20h00, 75009 Paris." Et il est précisé que des rendez-vous individuels pour (...)

Netanyahou et l'antisémitisme des Palestiniens

22 mai 2014, par le Bureau National de l'UJFP
Sur le site du CRIF le 20 mai, on trouve cet article , qu'il nous semble utile de citer in extenso : Antisémitisme : Netanyahou impute aux Palestiniens l'augmentation de l'antisémitisme dans le monde Par Michaël Blum, publié dans Actualité Juive le 19 mai 2014 Réagissant au rapport sur l'antisémitisme dans le monde, le Premier ministre Benjamin Netanyahou a imputé aux Palestiniens la responsabilité de l'augmentation du sentiment antisémite dans le monde. Soulignant que selon ce rapport, les (...)

L'unité nationale palestinienne est la réponse aux crimes israéliens

21 mai 2014, par Ziad Medoukh
Des milliers de Palestiniens ont participé ce vendredi 16 mai 2014 à l'enterrement de deux jeunes palestiniens tués hier par l'armée israélienne à Ramallah en Cisjordanie [*]. Cette participation de toutes les tendances et forces politiques et populaires à cet enterrement avec les drapeaux palestiniens et les drapeaux de tous les partis politiques est une réponse claire aux crimes israéliens commis tous les jours contre les civils palestiniens Vive l'unité nationale palestinienne Halte aux crimes (...)

Mission en Palestine : tra­cas­series israé­liennes mais déter­mi­nation de notre part

21 mai 2014, par Taoufiq Tahani
Une lettre de l'AFPS, adressée à Laurent Fabius, ministre des affaires étrangères, eu égard au comportement des auto­rités israé­liennes vis-​​à-​​vis de citoyens français voulant se rendre en Palestine dès leur arrivée à l'aéroport de Tel-​​Aviv. Ministère des Affaires étran­gères et euro­péennes Mon­sieur le Ministre Laurent Fabius 37 quai d'Orsay 75007 Paris A Paris, le 6 mai 2014 Monsieur le Ministre, Je dois attirer à nouveau votre attention sur l'inadmissible com­por­tement des auto­rités israé­liennes (...)

« Encore trop d'égalité entre Juifs et Arabes »

21 mai 2014, par Michel Warschawski
Une chronique de Michel Warschawski, parue dans le journal suisse "Le courrier" AU PIED DU MUR Quand Yaïr Lapid, star de télévision, s'est présenté aux élections législatives de janvier 2013, il a été décrit dans les médias comme de « centre-gauche ». D'après les rares idées politiques qu'il a exprimées, j'ai tenté de corriger : « Dans le meilleur des cas, Lapid c'est le centre-droit ». Et il n'a pas fallu longtemps pour s'en rendre compte : avec ses 19 députés, il a immédiatement formé un bloc avec le parti (...)

Michèle Sibony sur les ondes

20 mai 2014
Le mardi 20 mai sur France-Culture à 18h20 dans l'émission du Grain à moudre avec François Dubuisson, le président de la Licra et un avocat du Crif sur la question : "à quoi sert le boycott des produits israéliens ..." Et le jeudi 22 à Radio Libertaire à 18h30 sur un programme plus généraliste. Merci à notre camarade Michèle Sibony ainsi qu'au Professeur François Dubuisson pour leurs interventions convaincantes lors de l'émission de France-Culture. Lire en ligne : La présentation de l'émission sur (...)

SANDRINE MANSOUR-MÉRIEN, L'HISTOIRE OCCULTÉE DES PALESTINIENS, 1947-1953 : SÉANCE DE DÉDICACES

20 mai 2014
En présence de Sandrine Mansour-Mérien, autour de son ouvrage : "l'histoire occultée des Palestiniens (1947-1953)" le 31 mai 2014 à 17h Ce livre est un événement ! C'est une approche différente et nouvelle des conflits arabo-sionistes qui est développée ici par l'historienne palestinienne Sandrine Mansour-Mérien. Elle replace la « catastrophe », Nakba en arabe, qui évoque le début de l'exode forcé des Palestiniens en mai 1948, dans une perspective historique nourrie d'archives nouvellement ouvertes et de (...)

Prochains évènements

Le jeudi 29 mai 2014 de 10h00 à 19h00
À Champigny-sur-Marne (94), tournoi de foot dans le cadre de la campagne « Un stade pour Gaza »
Stade Solignat 6 rue Jalapa, 94380 Champigny-sur-Marne.

Le samedi 31 mai 2014 à 17h00
SANDRINE MANSOUR-MÉRIEN, L'HISTOIRE OCCULTÉE DES PALESTINIENS, 1947-1953 : SÉANCE DE DÉDICACES 
Institut du Monde Arabe à Paris 1 Rue des Fossés Saint-Bernard 75005 Paris Métro Jussieu

Le samedi 31 mai 2014 à 18h30
Le Mouvement de la Jeunesse Palestinienne (PYM) et Génération Palestine vous invitent à une conférence
CICP 21 ter rue Voltaire, Paris 11ème. Métro Rue des Boulets, ligne (...)

Le mercredi 4 juin 2014 de 20h00 à 22h30
Que signifie aujourd'hui militer quand on est issu d'une minorité ? Conférence organisée par Alternative libertaire.
Le bar Aux Chiffons 90, rue Marcadet 75018 Paris

Le jeudi 5 juin 2014 de 20h30 à 22h30
Conférence/Débat "Gaza et le devenir de la Palestine"
Salle Battant 48 rue Battant 25000 Besançon

Le samedi 7 juin 2014 de 16h00 à 19h00
Nouvelle pièce du Théâtre de la Liberté de Jénine : Enemy
Théâtre de la Liberté Camp de réfugiés de Jénine Cisjordanie, Palestine

Le jeudi 12 juin 2014 de 19h00 à 22h00
Soirée avec Aklas et Najui Tamimi du village de Nabi Saleh (Cisjordanie)
Siège d'Amnesty International 72-76 boul. de la Villette, 75019 Paris (M° Colonel Fabien)

Le samedi 14 juin 2014 de 12h00 à 19h00
À Ivry-sur-Seine, fête municipale « Ivry en Fête »
Parvis de la mairie (M° Mairie d'Ivry). IVRY-SUR-SEINE

Le dimanche 15 juin 2014 à 09h00
À Bonneuil-sur-Marne (94), tournoi de foot dans le cadre de la campagne « Un stade pour Gaza »
Complexe sportif Léo Lagrange 2 rue Jean Catelas, 94380 Bonneuil-sur-Marne

Le dimanche 15 juin 2014 de 12h00 à 19h00
À Ivry-sur-Seine, fête municipale « Ivry en Fête »
Parvis de la mairie (M° Mairie d'Ivry). IVRY-SUR-SEINE


Union Juive Française pour la Paix (UJFP) - 21 ter rue Voltaire, 75011 PARIS
Téléphone : 07 81 89 95 25· e-mail : contact@ujfp.org · Site : UJFP