نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ اردیبهشت ۷, یکشنبه

فردوسی

فردوسی


در این خاک زرخیز ایران زمین
نبودند جز مردمی پاک دین

همه دینشان مردی و داد بود
وز آن کشور آزاد و آباد بود

چو مهر و وفا بود خود کیششان
گنه بود آزار کس پیششان

همه بنده ناب یزدان پاک
همه دل پر از مهر این آب و خاک

پدر در پدر آریایی نژاد
ز پشت فریدون نیکو نهاد

بزرگی به مردی و فرهنگ بود
گدایی در این بوم و بر ننگ بود

کجا رفت آن دانش و هوش ما
که شد مهر میهن فراموش ما

که انداخت آتش در این بوستان
کز آن سوخت جان و دل دوستان

چه کردیم کین گونه گشتیم خار؟
خرد را فکندیم این سان زکار

نبود این چنین کشور و دین ما
کجا رفت آیین دیرین ما؟

به یزدان که این کشور آباد بود
همه جای مردان آزاد بود

در این کشور آزادگی ارز داشت
کشاورز خود خانه و مرز داشت

گرانمایه بود آنکه بودی دبیر
گرامی بد آنکس که بودی دلیر

نه دشمن دراین بوم و بر لانه داشت
نه بیگانه جایی در این خانه داشت

از آنروز دشمن بما چیره گشت
که ما را روان و خرد تیره گشت

از آنروز این خانه ویرانه شد
که نان آورش مرد بیگانه شد

چو ناکس به ده کدخدایی کند
کشاورز باید گدایی کند

به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجا این سر انجام بد داشتیم

بسوزد در آتش گرت جان و تن
به از زندگی کردن و زیستن

اگر مایه زندگی بندگی است
دو صد بار مردن به از زندگی است


اعلام شکایت خانواده زندانیان سیاسی از چهار مقام قضایی


جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ روز سه شنبه هفته آینده به قوه قضاییه رفتند و خواستار ملاقات با رییس قوه قضاییه شدند.

سه شنبه هفته گذشته پیش از آنکه خانواده های زندانیان سیاسی آسیب دیده بند ۳۵۰ به محل ریاست جمهوری بروند، به مقر استقرار رییس قوه قضاییه رفتند تا نامه تظلم خواهی خود را به وی دهند. اما چندی از حضور این خانواده های آسیب دیده نگذشته بود، که فردی از سوی نهاد قضایی به سمت آنان آمده، نامه را از خانواده ها گرفته و با عجله عنوان کرده که آنها را به سمت نهاد ریاست جمهوری خواهد برد.


این درحالی است که رییس قوه قضاییه به جای پاسخ گویی به خواست خانواده های زندانیان سیاس، در واکنش به بازتاب وسیع حمله ماموران و نیروهای امنیتی به زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ اوین، گزارش‌های منتشره در این زمینه را «فضا سازی» و «نشر اکاذیب» خوانده و تهدید کرد که با «فتنه‌گران» برخورد خواهد شد.

متن این نامه که در اختیار کلمه قرار گرفته به شرح زیر است:

ای نام تو بهترین سرآغاز

رییس قوه قضاییه جناب آقای لاریجانی

همچنان که مطلع هستید در روز پنج شنبه ۲۸/۱/۹۳ ماموران زندان و نیروهای امنیتی دیگر ارگان ها، به بند ۳۵۰ اوین، حمله برده و افراد زیادی از زندانیان را که درحال اجرای حکم بوده اند را بشدت مورد ضرب و شتم قرار داده اند. از آنجا که حمله مذکور به بهانه بازرسی و تفتیش بند زندانیان سیاسی بوده، و در روز دوشنبه هنگام ملاقات خانواده ها، یقین حاصل شده برخی زندانیان بشدت مضروب و مجروح گشته اند. ولی با کمال تاسف وزیر دادگستری، آن را در حد جراحت مختصر و رییس سازمان زندان ها به کلی ضرب و شتم را تکذیب می کند.

ما خانواده های زندانیان بند ۳۵۰ در این خصوص شکایت خود را اعلام می داریم.

نظر به اینکه سازمان زندان ها، دادگستری و دادستانی در سیستم قضایی کشور، ریاست آن برعهده جناب عالی می باشد و این اعمال از مصادیق بارز اعمال مجرمانه است و حمله مذکور، مصداق سوء استفاده ماموران وزارت اطلاعات و سازمان زندان ها و دیگر سازمان های دخیل در حمله، می باشد. لذا علیه آقای اسماعیلی رییس سازمان زندان ها، رییس زندان آقای شیدی، دادستان تهران آقای دولت آبادی و وزیر دادگستری شکایت خود را طرح کرده و از آن مقام درخواست رسیدگی داریم.

رو نوشت:

وزارت دادگستری

کمسیوین قضایی مجلس

کمیسیون اصل نود مجلس

دفتر ریاست جمهوری

دفتر رهبری

خانواده های زندانیان سیاسی عقیدتی بند ۳۵۰ اوین




سالانه 34 هزار هکتار از اراضی قابل کشت ایران از بین می رود/ 13 سال دیگر وارد بحران آبی می شویم / 90 درصد آب دریاچه ارومیه خشک شده

سالانه 34 هزار هکتار از اراضی قابل کشت ایران از بین می رود/ 13 سال دیگر وارد بحران آبی می شویم / 90 درصد آب دریاچه ارومیه خشک شده
ایرنا : مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در جلسه مشترک ستاد احیای دریاچه ارومیه با کارگروه استانی گفت: داشتن منابع انسانی، منابع طبیعی و ذخایر ژنتیکی از سرمایه های مهم هر کشور محسوب می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

حسن عباس نژاد گفت: حفاظت از محیط زیست،حصارکشی دور منابع طبیعی نیست بلکه ما باید در حد ظرفیتهای مورد نیاز از آن برداشت کرده و بقیه را به خوبی برای نسل های آینده حفظ و نگهداری کنیم.

وی افزود: طی چند دهه گذشته رابطه ما با محیط زیست و ذخایر موجود آن به هیچ وجه عادلانه نبوده و مطمئنا عواقب این بی رحمی ها به نوعی به خود انسانها باز می گردد که خشکی دریاچه ارومیه نتیجه همین بی عدالتی های انسان با طبیعت است که اکنون شاهد آن هستیم.

عباس نژاد گفت: متاسفانه همه ساله در کشور ما بالغ بر 34 هزار هکتار اراضی قابل کشت از بین می رود و این در حالی است که در شمال استان میزان فرسایش خاک 34 تن در هر هکتار است که بسیار تاسف بار و نگران کننده است.

به گفته وی قبل از انقلاب فقط سه کانون ریزگرد داشتیم که هم اکنون 107 کانون ریزگرد در کشور پدید آمده است.

وی یادآور شد: الان در مرحله تنش آبی هستیم ولی 13 سال دیگر وارد مرحله بحران آبی می شویم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: هم اکنون در دنیا فقط 30 درصد منابع آبی خود را برداشت می کنند در حالی که در کشور ما این میزان به 80 درصد می رسد که این امر در واقع نوعی جنگ با طبیعت است.

وی چنین ادامه داد: با توجه به مشکلات پیش رو هر روز از میزان آب دریاچه کم می شود و در حال حاضر 3.2  میلیارد مترمکعب آب در دریاچه ارومیه باقی مانده و در واقع 90 درصد از آب این سرمایه ملی خشک شده است. انتقال آب از تالابهای حاشیه دریاچه ارومیه به دریاچه, از جمله سد حسنلو، مسیرگشایی و لایروبی 200 کیلومتر از نهرها و مسیرهای سنتی، احیای تالابها، استقرار سیستم تصمیم گیری در حوزه دریاچه ارومیه، اجرای برنامه های اقتصادی و اطلاع رسانی عمومی در خصوص موقعیت دریاچه، مطالعه برای بهره برداری از نمکهای موجود در سطح دریاچه و نیز همکاری مردم می تواند ما را برای رسیدن به اهداف مان یاری کند.

عباس نژاد افزود: میزان شوری آب دریاچه ارومیه 400 گرم در هر لیتر است که تقریبا دو برابر میزان استاندارد آن می باشد و به حالت فوق اشباع رسیده و این نشانگر روند سریع خشک شدن دریاچه ارومیه و افزایش میزان غلظت نمک در آب است.

وی در پایان چنین گفت: اگر اقدامات لازم برای احیای دریاچه تا نیمه نخست سال جاری انجام نشود متاسفانه جنوب دریاچه را نیز از دست خواهیم داد و امیدها برای احیا کمرنگ تر خواهد شد.

دریاچه ارومیه با مساحت آبریز 51 هزار و 876 کیلومترمربع به طول 140 کیلومتر و عرض 55 کیلومتر، 1267 متر از سطح آبهای آزاد ارتفاع دارد و 102 جزیره کوچک و بزرگ را در خود جای داده است.

این دریاچه از 17 سال گذشته به علت تغییرات اقلیم و بروز پدیده خشکسالی دچار کم آبی شده که هم اکنون حدود 85 درصد آن خشک شده است.

دریاچه ارومیه در شمال غربی ایران بین دو استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی واقع شده و از رودخانه های زرینه رود، سیمینه رود، تلخه رود، گدار، باراندوز، شهرچای، نازلو و زولا تغذیه می شود.

مغازه های خیابان لاله زار تهران صبح امروز تعطیل شد.

مغازه های خیابان لاله زار تهران صبح امروز تعطیل شد.

به گزارش نامه نیوز، صبح امروز فروشندگان خیابان لاله زار تهران مغازه های خود را دراعتراض به نرخ مالیات بر ارزش افزوده مصوب برای سال 93 تعطیل کردند.

این در شرایطی است که فعالان خیابان لاله زار در این خیابان حضور دارند و ماموران نیروی انتظامی در حال رایزنی با آنها برای باز کردن مغازه ها هستند.

البته تا کنون مغازه داران به درخواست ماموران نیروی انتظامی در خصوص باز کردن مغازه ها پاسخ مثبتی نداده اند و در مقابل مغازه های خود قرار دارند.

سازمان امور مالیاتی کشور در اطلاعیه‌ای خطاب به مودیان نرخ مالیات بر ارزش افزوده را در سال جدید هشت درصد (۸ %) اعلام کرده است و قانون بودجه سال 1393 کل کشور هم مقرر کرده است از ابتدای سال جدید علاوه بر افزایش قانونی نرخ مالیات بر ارزش افزوده، یک واحد درصد به عنوان مالیات سلامت به نرخ مالیات بر ارزش افزوده سهم دولت اضافه شود و نرخ مالیات و عوارض ارزش افزوده از ابتدای سال 1393 هشت درصد (8%) خواهد ب

ساخت ویلا با نابودی جنگلها و مزارع کشاورزی در شمال

 تداوم بی وقفه ویران کردن ایران توسط حکومت اسلامی؛
ساخت ویلا با نابودی جنگلها و مزارع کشاورزی در شمال



































[تاريخ مطلب: هفتم ارديبهشت ۱۳۹۳ برابر با بيست و هفتم آوريل ۲۰۱۴]

سرخوردگی ایرانیان و پایان "ماه عسل" دولت روحانی

سرخوردگی ایرانیان و پایان "ماه عسل" دولت روحانی

رادیو فرانسه : دولت حسن روحانی که با شعار احیای اقتصاد ایران از طریق شکستن دیوار تحریم‌های بین‌المللی، امیدواری‌هایی را در میان مردم این کشور به وجود آورده بود، اکنون این دولت پس از گذشت هشت ماه از آغاز فعالیتش، بدون هیچ دستاورد عمده‌ای در حوزه اقتصاد، به پایان «ماه عسل» خود رسیده است.

چند روز پس از اعلام قیمت‌های جدید بنزین در ایران، امروز خبرگزاری فرانسه از تهران، در گزارشی به افزایش بحران اقتصادی ایران پرداخت و آن را موجب سرخوردگی مردم از دولت حسن روحانی دانست.

این خبرگزاری نوشته که دولت حسن روحانی در اولین گام خود در زمینه اقتصادی تلاش کرد تا تورم را مهار کند به طوری که در ماه مارس گذشته میزان تورم به 34.7 درصد رسید و تا حدودی نرخ ارزهای خارجی تثبیت شد.

همچنین نهادهای بین المللی چشم انداز رشد اقتصادی در ایران را مثبت ارزیابی می کنند، اما اغلب ایرانیان بر این باورند که وضعیت اقتصادی آنها طی چند ماه اخیر تغییری نکرده و بیشتر تحریم های بین المللی علیه ایران همچنان باقی است.

خبرگزاری فرانسه تأکید می کند که در بازار تهران، پایتخت ایران، غبار سرخوردگی، جایگزین نسیم امیدی شده است که با پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین توافق موقت هسته‌ای میان ایران و قدرت‌های جهانی وزیده بود.

این خبرگزاری در گفت‌وگو با برخی از ایرانیان، از یک کارمند بازنشسته دانشگاه گرفته تا صاحب یک مغازه خواربارفروشی، وضعیت اقتضادی کنونی را مشابه وضعیت اقتصادی در زمان محمود احمدی‌نژاد توصیف کرده و به نقل از آنان نوشته که جامعه ایران دچار یک شکاف بزرگ شده است، روند افزایش قیمت کالاها متوقف نشده و زندگی بهتر از گذشته نیست.

خبرگزاری فرانسه همچنین به افزایش قیمت حامل‌های انرژی طی مدت اخیر اشاره کرده و نوشته که از 21 ماه مارس گذشته تا کنون بهای برق و گاز 25 درصد و نرخ سوخت نیز 75 درصد افزایش یافته است.

این درحالی است که دولت روحانی که مردم را به انصراف از دریافت یارانه‌های نقدی دعوت کرده بود، اولین شکست بزرگ خود را نیز با ثبت نام 95 درصد ایرانیان برای دریافت این یارانه‌ها تجربه کرد.

انتشار گزارش خبرگزاری فرانسه درباره بحران اقتصادی ایران درحالی است که صبح امروز حسن روحانی- رییس جمهور ایران، در جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی به منظور بررسی نتایج اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه شرکت کرد.

دفتر ریاست جمهوری ایران درباره این نشست گزارش داده که سیاست دولت، تأمین کالاهای اساسی، رونق تولید و کنترل سطح قیمت‌هاست.

دولت ایران مدعی است که اقدامات دستگاه های اقتصادی، به ثبات نسبی و آرامش بازارها منجر شده است.
مصاحبه با یک قاتل حرفه‌ای وزارت اطلاعات (اکبر خوش کوشک)
اکبر خوش خوشک نامی‌ آشنا برای اکثر فعالا سیاسی و قربانیان قتلهای زنجیره‌‌ای است. وی یکی‌ از عناصر اجرائی و امنیتی در پروژه کشتار مخالفان سیاسی است که به همراه سعید امامی مستقیماً در قتل و ترور مخالفان جمهوری اسلامی به ویژه در اروپا نقش داشته است.وی رئیس گروه ضربت در دوره علی‌ فللحیان بود.او به دلیل نقشش در ترور مخالفان خارج از کشور به “اکبر فرنگی‌ کار” شهره است. وی به دلیل جنایت هایی که مرتکب شده است توانسته است با استفاده از رانت حکومتی ثروت کلانی برای خود کسب کند ؛ خوش خوشک در این گفتگوی فیسبوکی نیز اذعان می‌کند که صاحب ۸ میلیارد هست. وی همچنین برای اولین بار در جائی که می‌گوید” آدم کشی‌ شرف دارد به جاسوسی” به قاتل بودن خود اذعان و افتخار می‌کند.از مدتها پیش تلاش داشتم تا با این قاتل مصاحبه‌ای انجام بدهم تا شاید که بتوانم ابعاد بیشتری از جنایتی را که انجام داده افشا کنم. اما وی هر بار به بهانه‌های مختلف از گفتگوی تلفنی طفره میرفت، یک بار هم که قرار شد سوالات را کتبی‌ برای وی بفرستم تا او کتبا پاسخ سوالات را بدهد. اما علیرغم ارسال سوالات وی نهایتا بدان پاسخی ارسال نکرد. تا اینکه امروز (۲۵ آوریل) کار از مصاحبه رسمی‌ گذشت و منجر به یک مجادله و بحث فسیبوکی شد. این بحث فیسبوکی کوتاه با یک آدمی‌ که دستش به خون جوانان ایرانی آغشته است غنیمتی است تا با برخی‌ از ویژگی‌های این افراد و نحوه طرز تفکرشان آشنا شویم. به همین منظور عین گفتگوی فسیبوکی این قاتل زنجیره‌ای را بدون کوچکترین دخل و تصرفی در ذیل منتشر می‌کنم. تنها در برخی‌ موارد به علت بیسوادی مفرط اکبر خوش کوشک مجبور شدم برخی‌ غلط‌های املایی وی را تصحیح کنم، به غیر از آن هیچ دخل و تصرفی در محتوای مطلب انجام نشده است.در این گفتگوی فیسبوکی اکبر خوش کوشک به اقتضای شغلی که دارد به شیوه بازجویی تلاش وافری می‌کند تا در طول این گفتگو ،اتهاماتی(جاسوسی) را متوجه نگارنده این سطور کند و طبق معمول گزارشی از این گفتگو را به مقامات مافوق در وزارت اطلاعات تقدیم و جیره و مواجیب خود را از آنها بگیرد.
akbar khosh kooshak
فضائل عزیزان : برو با رئیست صحبت کن شاید اجازه دادند با من مصاحبه کنی‌ من میدونم تو کاره‌ای نیستی‌، اول باید با رئیست صحبت کنی‌ بعدا تصمیم بگیری.. میفهمم خوشبختانه من مثل تو رئیسی ندرم اکبر خوش کوشک:ببین من مثل تو حقوق بگیر نیستم و رییس هم ندارم بیش از ۸ ملیارد دلار ثروت دارم فضائل عزیزان :من حقوق بگیر نیستم، من اینجا خودم به اندازه کافی‌ درامد دارم اکبر خوش کوشک:درامد جاسوسی خوب است فضائل عزیزان:شاید به اندازه تو ثروت نداشته باشم ولی‌ مزدور کسی‌ نشدم اکبر خوش کوشک:چرا هستی بعدآ با خیلی چیز ها فقط برای خودت می فرستم فضائل عزیزان:من جاسوس نیستم، میدونم اداره اطلاعات به برخی‌‌ها گفته من جاسوس اسرائیل هستم، ولی‌ اینها دروغ است اکبر خوش کوشک:شما جاسوس انتر نشنالی فضائل عزیزان:عجب من یک خبر نگار ساده آواره‌ و دور از وطن هستم اکبر خوش کوشک:جناب فضایل نگذار پرده ها در افتد شما از خودتان سرویس اطلاعاتی ایران می شناسد فضائل عزیزان:جمهوری اسلامی به همه مخالفان سیاسی خود مارک جاسوسی میزند تا راحت تر‌ سرکوب کند اکبر خوش کوشک: اما شما نه یک تیکه عالی برای همه فصل ها و ارباب حلقه ها و سلطان بی تاج تخت که برای امر معاش همه کار می کنی فضائل عزیزان:آنها برای توجیه خشونت‌های خود تلاش کرده اند مخالفان را عوامل سرویس‌هات اطلاعاتی خارجی‌ معرفی‌ کنند، این روشی‌ است که در اکثر کشور‌هایی‌ که به شیوه امنیتی اداره میشوند مرسوم است اکبر خوش کوشک:بله سعی است شما هم یاری دهنده هستید البته در مقابلش هم سرویس می گیرد فضائل عزیزان:من در آمریکا خودم کار می‌کنم و هیچ وقت هم برای کشور‌های خارجی‌ کار نکرده‌ام ولی‌ مخالف جمهوری اسلامی هستم اکبر خوش کوشک:مخالفت اشکالی ندارد جاسوسی از کشورت به نفع بیگانه بد است عزیز برادر فضائل عزیزان:در ایران هم لیسانس زبان انگلیسی‌ گرفته بودم و معلم بودم اکبر خوش کوشک:من که قبول ندارم فضائل عزیزان:هیچ وقت به نفع یک کشور خارجی‌ کار نکرده ام اکبر خوش کوشک:ان موقع می فرمایید دورغکو نیستی فضائل عزیزان:من الان در آمریکا هستم، و ترسی‌ هم از شما ندارم، دلیلی‌ ندارد دروغ بگویم اکبر خوش کوشک:شما ها با ترس و بد بختی زندکی می کنی فضائل عزیزان:شما معلوم است که اطلاعات زیادی از من نداری، من در ایران علاوه بر تدریس زبان، نماینده کارگران در هیئت تشخیص اداره کار و امور اجتماعی اردبیل بودم اکبر خوش کوشک:من عرض کردم که رفرنس شما را خوب دارم فضائل عزیزان:ببینید منظور من این است که من اساسا در موقعیتی نبودم که بتوانم اطلاعاتی داشته باشم تا جاسوسی کنم اکبر خوش کوشک:برعکس فضائل عزیزان:من در ایران به هیچ اطلاعت محرمانه‌ای دسترسی نداشتم، بنابراین موضوع جاسوسی منتفی است اکبر خوش کوشک:خیر الان فکر کردی به شما می کویم نه بگذار به موقعش فضائل عزیزان:تو را مغز شویی کردند اطلاعات یک جانبه و یک طرفه به تو داده اند اکبر خوش کوشک:البته من دکتر ا علوم سیاسی دارم و در امریکا و اروپا درس خوانده ام اگر شتشو باشد باید دران گشور ها باشد فضائل عزیزان:اینجا یک کشور باز است و مردم به اطلاعات از منابع مختلف دسترسی دارند و امکان شستشوی مغزی چیزی نزدیک به صفر است اکبر خوش کوشک:بله ان وقت که شما نبود من از انجا زن کرفته ام و همسرم من در ایالت میشگان به دنیا امده است و الان خواهر زن و برادر زن من در انجا هستن شما نمی خواهد از کشور دوم من بکوید فضائل عزیزان:سیستم امنیتی آمریکا قابل قیاس با سیستم فرسوده ایران نیست اکبر خوش کوشک:اتفاقآ کشور ما ایران الان برابر با تمام دنیا می کند چون که تو منبع و جاسوس هستی هچی نمی دانی فضائل عزیزان:اینجا سیستم امنیتی کسی‌ را به صرف ابراز عقیده مخالف به جاسوسی متهم نمیکند اکبر خوش کوشک:بله درست است اما از شما جاسوس ها استفاده می کند فضائل عزیزان:من منبع و جاسوس نیستم چرا بدون مدرک حرف میزنی اکبر خوش کوشک:حیف که صلاح نیست در همین فیس بوک مطالب شما را منتشر بکنم فضائل عزیزان:اساسا من چیزی ندارم که که اینجا بخواهند از من استفاده کنند، من در ایران نه سر پیاز بودم نه ته پیاز اکبر خوش کوشک:همین اخبار های چرند پرند همین ها را می خواهند که تو داری انجام می دی فضائل عزیزان:مرا تهدید به انتشار این مطالب در فیسبوک نکن، من چیزی برای پنهان کردن ندارم اکبر خوش کوشک:نه من تورا تهدید نمی کنم تو عددی نیستی من ۳۰ سال مطالب از تو هزارتا بزرگتر را دارم که تو نزد ان ها یک خال هم نمی شوی فضائل عزیزان:تو جرات انتشار این مطالب را بدون اجازه از رئیست نداری، تو یک آدمکش حرفه‌ای هستی‌، بسیاری از مبارزان را به قتل رسانده ای من یادم هست وقتی‌ در اردبیل مرا اطلاعات بازجویی میکرد مثل تو می‌گفتند که من عددی نیستم! با ادبیات شما جانیها آشنا هستم شماها یک آدم های عقب افتاده و قربانی سیستم امنیتی ایران هستید، من تو را به چشم یک قربانی نگاه می‌کنم که تحت تاثیر شرایط موجود دستت به خون بسیاری از شهروندان ناراضی‌ ایرانی آغشته شده است و راه برگشتی‌ هم نداری اکبر خوش کوشک:چه شد نکنه میخوای خودت کنده کنی بگی‌ من تهدید شدم بازهم می کویم تو کونه پیازی هستی عددی نیست کسی در ایران اصلا نمی داند تو کی هستی تورا تو اشپز خانه اطلاعات هم نخواستند احتمالآ شیشه می زنی تو توهم داری اکبر خوش کوشک:خوب نکفته ترتبت دارم فضائل عزیزان:اکبر آقا، روزی خواهد رسید که تاوان جنایتی که انجام دادی را پس خواهی‌ داد اکبر خوش کوشک:منتظر ان روز هستم فعلآ موقعیکه می خواهی بروی منزل مواظب باسنت باشد فضائل عزیزان:در همیشه بر روی یک پاشنه نخواهد چرخید تو از نظر سرویس اطلاتی‌ ایران یک مهره سوخته هستی‌، بی‌خودی خودت را بزرگ نشون نده اکبر خوش کوشک:بله این درست است چون که باید شما مواظب باشید که پاشنه تو باسنتان برود اکبر خوش کوشک:باشم نباشم در گشورم هستم مثل تو دست به هر دیوزکی نمی زنم برای امر معاش فضائل عزیزان:شنیدم سواد تو در حد سیکل است…. به همین خاطر کار‌های کثیف(آدم کشی‌) را در اطلاعت به تو سپرده بودند اکبر خوش کوشک:هر چه باشم در اینجا پایدار هستم مثل اینکه خیلی سوختی فضائل عزیزان:آخر سر هم برای حفظ آبروی نداشته خودشون، مجبور شدند تو را هم بعد از این همه خدمت(جنایت) یک مدتی‌ زندانی کنند میدونم الان عذاب وجدان داری…. الان دیگه اینقدر سوختی که علنا امدی تو فیسبوک…. معلومه مثل یک کاغذ دستمالی دورت انداختند اکبر خوش کوشک:باشد ادم هم سیب می خورد و چوب اما در خارج دست به هر پستی نامردی نمی زنیم فضائل عزیزان:من اینجا کار می‌کنم و درآمد خودم را دارم، به هیچ پستی هم دتس نزدم. اما تو برای امرار معاش آدم کشتی‌ اکبر خوش کوشک:ادمکشی شرف دارد تا جاسوسی پستی فضائل عزیزان:قیافه فرخزاد یادت هست! چجوری دلت اومد اونو بکشی/ اکبر خوش کوشک:قیافه تورا هم بیادم می اورم اول ترتبتتو می دم بعد دیکر می دانی….

سکس سولوژی آخوندی!حوزوی! روحوضی سرتا پا آموزش(2