نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ آذر ۲۳, یکشنبه

دانش آموزان یک کلاس در گناوه بوشهر به دلیل درس نخواندن، توسط مدیر مدرسه با لوله پولیکا تنبیه شدند که این اقدام منجر به عفونت دست یکی از دانش آموزان این کلاس شد.

دانش آموزان یک کلاس در گناوه بوشهر به دلیل درس نخواندن، توسط مدیر مدرسه با لوله پولیکا تنبیه شدند که این اقدام منجر به عفونت دست یکی از دانش آموزان این کلاس شد.

با این وجود شاهد هستیم در استان بوشهر و شهر کوچکی مانند گناوه در مدت کوتاهی دو بار اتفاقی ناگوار رخ می دهد که نه تنها اقدامی جهت جلوگیری آن صورت نمی گیرد، بلکه با ظاهرپوشانی بر گذار از این اتفاقات اهتمام ورزیده می شود. 

تنبیه به نوبت!/ وقتی همه دانش آموزان یک کلاس در صف تنبیه می ایستند

ماجرا از این قرار است که در یکی از مدارس گناوه وقتی معلم در کلاس حاضر می شود تا ارزشیابی را از دانش آموزان صورت دهد، متوجه می شود که اغلب آنان در وضعیت مطلوب درسی قرار ندارند. همین دلیل کافیست تا معلم مربوطه –که مدیر مدرسه نیز است- همه دانش آموزان آن کلاس را به حیاط مدرسه ببرد و تک به تک آنان را تنبیه بدنی کند!
تنبیه دانش آموز با لوله پولیکا+عکس

در پی این تنبیه حال یکی از دانش آموزان به شدت رو به وخامت می رود، طوری که اثرات آن روی دست های وی روز به روز نمایان تر می شود. طبق گفته یک منبع آگاه در گناوه، بعد از این حرکت ناپسند، دانش آموزان توسط معاون مدرسه در رابطه با مسئله ی پیش آمده مورد تهدید قرار می گیرند و در نتیجه این دانش آموز 15 ساله تا سه روز هیچ حرفی در رابطه با این ماجرا نمی زند! 


تنبیه دانش آموز با لوله پولیکا+عکس

نظر پزشک معالج/ ممکن است به قلب دانش آموز صدمه وارد شود
این نوجوان مضروب که از شدت درد و عفونت حتی ممکن است به قلبش نیز صدمه وارد شود، تا روز پیش در بیمارستان امیرالمومنین گناوه بستری بود اما اکنون جهت مداوا به شیراز منتقل شده است.

گفتنی است که طبق تایید پزشک معالج، عفونت دست ناشی از ضربه لوله پولیکا بر دستان دانش آموز و در نتیجه قطع شدن رگ دست وی است. پزشک معالج این دانش آموز گزارشی از روند درمان ارائه کرد و از وضعیت عمومی این نوجوان اعلام رضایت نموده است. 

واکنش فرهنگیان گناوه در خصوص تنبیه نوجوان 15 ساله با لوله پولیکا چه بود؟

در پی این اقدام نامتعارف و غیر قانونی، جمعی از فرهنگیان در نامه ای از مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر بدون اظهار نظر لازم به ذکر است که یکی از معاونان آموزش و پرورش گناوه پیگیر جمع آوری این نامه شده و خود آن نامه را در فضای مجازی منتشر کرده است.

پس از پورشه و مازراتی نوبت هواپیماهای شخصی شد

اخبار برگزیده
جزئیات خرید هواپیمای شخصی در ایران/پس از پورشه و مازراتی نوبت هواپیماهای شخصی شد

با چماق وارد این دانشگاه می شوند

با مدرک دکترا خارج می شوند!

دفاتر «استات اویل» شرکت نفت و گاز نروژی که در سال 1972 تاسیس شد، در 117 هزار مترمربع توسط معماران A-Lab به مدت 20 ماه توسط 2500 کارگر ساخته شده است

دفاتر «استات اویل» شرکت نفت و گاز نروژی که در سال 1972 تاسیس شد، در 117 هزار مترمربع توسط معماران A-Lab به مدت 20 ماه توسط 2500 کارگر ساخته شده است؛ این دفاتر منطقه‌ای واقع در نروژ است.

این ساختمان به عنوان یک مجموعه کاری ساخته شده است، پنج بال 140 متری آن در یک شکل متقاطع طراحی شده است؛ هربال دارای سه طبقه است که با سقف‌هایی مدولار طراحی شده است و دارای چند طبقه پارکینگ است.

بزرگ‌ترین سهامدار کمپانی استات اویل دولت نروژ است و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نفتی جهان به حساب می‌آید؛ این شرکت دارای 30 هزار کارمند در 37 کشور جهان است.







زندگی‌های کارتنی در کرج

زندگی‌های کارتنی در کرج









13 دسامبر 2014 توکا نیستانی متفكران امروزى

قیمت تخم شتر مرغ در تهران!!محمدرضا عارف رئيس بنياد اميد ايرانيان با بيان اينکه فساد در کشور ما نهادينه شده است،!!

عارف: فساد در کشور نهادينه شده است


محمدرضا عارف
رئيس بنياد اميد ايرانيان با بيان اينکه فساد در کشور ما نهادينه شده است، گفت:يکی از بسترهای توليد فساد در جامعه نوع نگاه به قانونگذاری است. متاسفانه نگاه به قانون گذاری در کشور ما بر اساس مچگيری بوده و عده‌ای هم به راحتی برای رسيدن به اهداف خود قانون را دور می‌زنند.

Iran - Street torture of random criminals in Iran by regimes special forces