نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ مرداد ۵, دوشنبه

اين جنايتکاران را بشناسيد!!



 اولین دوره آموزش مربیگری طرح صالحین خواهران بسیج در مورخه 9/4/88 با حضور 500 نفر از خواهران بسیجی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در اردوگاه سید الشهداء (ع) جاده آبعلی با سخنرانی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افتتاح گردید .

در این مراسم سردار عراقی طی سخنانی ابراز داشت : طرح صالحین اولین اولویت کارها در بسیج می باشد و با اجرای دقیق این طرح بدنه بسیج بیمه می گردد .

*****************************************************************
قدر دانی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ از بسیجیان

 فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ، سردار عراقی به همراه فرماندهی و شورای معاونین ناحیه مقاومت بسیج مقداد در تاریخ 9/4/88 ضمن بازدید از حوزه های مقاومت 215 و 217 و 231 ناحیه مقاومت بسیج مقداد در جمع بسیجیان از زحمات آنان به سبب خنثی نمودن فتنه و توطئه دشمنان جمهوری سالامی ایران در اغتشاشات اخیر و از حضور مقتدر بسیجیان در میدان به سبب برقراری نظم و انضباط و ثبات و امنیت برای جامعه تشکر و قدردانی نموده و در سخنانی ابراز داشت : به برکت حضور بسیجیان در ساعت 21:30 مورخ 30/3/88 تمامی نقاط بحرانی شهر به حالت عادی درآمد .


سرهنگ پاسدار سید عباس رسولی

جانشین فرمانده عملیات ناحیه مقاومت بسیج مقداد، غرب تهران
گفتنی است نامبرده از جمله افرادی می باشد که بعد از سرکوب و کشتار شهروندان تهرانی در منطقه غرب تهران و بخصوص خیابان آزادی در دوشنبه بیست و پنجم خرداد، در روز نهم تیرماه مورد تقدیر فرمانده سپاه محمد رسول الله (تهران بزرگ) سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی ( اینجا بخوانید) قرار گرفته است .در آخر از فرمانده محترم بسیج از آنجا که طبق بیاناتشان بسیج با مردمی که مردمی که ناراضی هستند برخورد نمی کند می خواهم که با این مزدور متخلف برخورد قاطعانه و یا بقول امام جمعه موقت تهران حجت السلام احمد خاتمی بیر حمانه برخورد نمایند !