نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

ميهنمان درلبه پرتگاه جنگ و ويرانی است

پروژه ۷۰۰ میلیارد تومانی ایران در نجف


به گزارش خبرگزاری فارس معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات اعلام کرد که ایران برای ساخت «صحن جامع حضرت زهرا» در آرامگاه امام اول شیعیان در نجف ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند.
به گفته علیرضا فداکار، زیربنای این صحن ۲۲۰ هزار مترمربع است که اعضای اتاق بازرگانی اعلام کرده‌اند که بخش اعظم هزینه‌های این پروژه را تامین خواهند کرد.
آقای فداکار گفته که «اگر {هزینه این پروژه) ۱۰ برابر این مبلغ نیز نیاز باشد، قطعا با ارادتی که مردم به حضرت امیر‌المومنین دارند، هزینه‌های آن تأمین می‌شود.»
معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات افزوده است: «ما حاضریم تمام هستی خود و حتی جانمان را فدای حضرت {علی} کنیم و اعتقاد داریم که تمام حساب و کتاب روز محشر و قیامت به دست آن حضرت است.»
از زمان سقوط صدام حسین در عراق، جمهوری اسلامی کار بازسازی اماکن مقدس شیعی در این کشور را آغاز کرده است.
آرامگاه برخی امامان شیعه و اماکن مقدس شیعیان در شهرهای مختلف عراق قرار دارد که جمهوری اسلامی تاکنون صد‌ها میلیارد ریال صرف بازسازی آنها کرده است

حادثه ترور دو استاد دانشگاهشهرياری و فريدون عباسی دو استاد دانشگاه ترور شدند

مجيد شهرياری و فريدون عباسی دو استاد دانشگاه ترور شدند
صبح امروز دوشنبه، بين ساعت ۷ تا ۸ مجيد شهرياری و فريدون عباسی دو استاد فيزيک دانشگاه شهيد بهشتی که عازم اين دانشگاه بودند، تروز شدند. در ترور اول مجيد شهرياری عضو هيئت علمی دانشگاه شهيد بهشتی کشته و دو نفر همراه وی مجروح شدند. در ترور دوم فريدون عباسی دوانی ديگر استاد دانشگاه شهيد بهشتی در ميدان نزديک اين دانشگاه در اقدامی مشابه مورد سوء قصد قرار گرفت که وی و همراهش در اين حادثه زخمی شدند. مقامات ايران اعلام کردند که هنوز کسی در اين رابطه دستگير نشده است. (عکس تزئينی است) خبرها را در بخش