نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ دی ۳۰, شنبه

تصاویری  از زلزله زدگانی که پس از گذشت 70 روز از وقوع زمین لرزه با وجود سرما و بارش برف کماکان در چادر زندگی می‌کنند.
 دهیار روستا می گوید علی رغم وجود حدود ۱۰۰ دانش آموز، سلیمان تپه مدرسه ندارد. به همین دلیل دانش آموزان به روستاهای همجوار می روند تا ادامه تحصیل دهند. برخی هم از ادامه مسیر به دلیل مشکلات مالی باز می مانند. در کنار نبود مدرسه که مشکل کودکان است، بزرگترها هم با مشکلاتی مثل بیکاری و معضلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند. مردم روستا می گویند به دلیل نیاز مالی از نظر بهداشت و درمان هم مشکل دارند و بعضی از فرزندان آنها یا معلول می شوند یا از بیماری های سخت رنج می برند. آب سالم، فضای بازی مناسب و نظافت از دیگر نیازهای مردم سلیمان تپه است.
گرد و خاک در اهواز از پیش‌ از ظهر روز جمعه شروع شد. در ساعاتی میزان غلظت گرد و غبار در اهواز ۸۰۵۶ میکروگرم بر مترمکعب بوده است. در حال حاضر غلظت ریزگردها در اهواز 65 برابر حد مجاز است.

مردم مقابل شرکت توسعه نیشکرامیرکبیراهواز بادرخواست اشتغال تجمع کردندکه با باتوم نیروهای ضد شورش مواجه شدند. مسئولین با وعده اشتغال زمینهای این مردم راگرفته اند وحال زمینهای بیشتری میخواهند.

مردم مقابل شرکت توسعه نیشکرامیرکبیراهواز بادرخواست اشتغال تجمع کردندکه با باتوم نیروهای ضد شورش مواجه شدند.
مسئولین با وعده اشتغال زمینهای این مردم راگرفته اند وحال زمینهای بیشتری میخواهند.