نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ فروردین ۲۸, پنجشنبه

س از ۷ سال، آنها در پای چوبه دار از انتقام انصراف دادند و اکنون با تنها دخترشان زندگی میکنند. عبدالغنی حسین زاده پدر عبدالله یکی از پیشکسوتان فوتبال مازندران است و به آموزش فوتبال می پردازد. او تصمیم دارد با دیه دریافتی مدرسه فوتبالی به نام پسرش در شهرستان نور راه اندازی کند.
عکس : آرش خاموشی - ایسنا
arash khamooshi-28.JPG
arash khamooshi-29.JPG
arash khamooshi-30.JPG
arash khamooshi-31.JPG
arash khamooshi-32.JPG
arash khamooshi-33.JPG
arash khamooshi-34.JPG
arash khamooshi-35.JPG
arash khamooshi-36.JPG
arash khamooshi-37.JPG
arash khamooshi-38.JPG
arash khamooshi-39.JPG
arash khamooshi-40.JPG
arash khamooshi-41.JPG
arash khamooshi-42.JPG
arash khamooshi-43.JPG
arash khamooshi-44.JPG
arash khamooshi-45.JPG
arash khamooshi-47.JPG
arash khamooshi-46.JPG
arash khamooshi-48.JPG
arash khamooshi-49.JPG
arash khamooshi-50.JPG
arash khamooshi-51.JPG
arash khamooshi-52.JPG
arash khamooshi-53.JPG
arash khamooshi-54.JPG
arash khamooshi-55.JPG
arash khamooshi-56.JPG
arash khamooshi-57.JPG
arash khamooshi-58.JPG
arash khamooshi-59.JPG
arash khamooshi-60.JPG
arash khamooshi-61.JPG
arash khamooshi-62.JPG
arash khamooshi-63.JPG

سفير!حافظ !منافع !ايران!را تماشا کنيد


دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی در مصر با حضور “البا کلرد”، خواننده‌ی جوان و زیباروی مصری، اطلاعات تازه‌تری به دست ما رسیده که نشان می‌دهد علاقه‌ی این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی به هنرمندان زن جذاب مسبوق به سابقه بوده است.

https://www.youtube.com/watch?v=67WlbADCEMY
**************************************************



https://www.youtube.com/watch?v=qL2nej_Fadc



******************************************************

تقاطع: یک خواننده‌ی زن نه چندان مشهور و البته جذاب مصری با ریشه‌های خانوادگی‌ ایرانی، به مهمانی نوروزی رییس دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی در قاهره دعوت شد و از سوی او مورد استقبال «گرم» قرار گرفت.
“البا کلرد” (Alba Clerd) که اصلیت خانواده‌اش به ایران و ترکیه برمی‌گردد و خود در شهر سان‌فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیای آمریکا اقامت دارد، از سوی مجتبی امانی در مراسمی که به مناسبت جشن نوروز در منزل وی برگزار شده بود، دعوت شد و آن‌گونه که خود این خواننده‌ گفته، مورد «استقبال گرم» و «پذیرایی دل‌پذیر» ارشدترین دیپلمات ایرانی در مصر قرار گفته است.
آن‌گونه که در صفحه‌ی ویکی‌پدیای مربوط به این خواننده‌ی «سکسی» نوشته شده، او به شش زبان زنده دنیا صحبت می‌کند و ترانه‌هایش را نیز به چند زبان از جمله عربی و انگلیسی می‌خواند.
این صفحه با اشاره به این‌که این خواننده در چند کشور زندگی کرده و فردی “چندفرهنگی” است، اعتقادات فردی او را «گفتار نیک، پندار نیک، و کردار نیک» دانسته که شعار اصلی زرتشت، پیامبر باستانی ایرانیان است.
هم‌چنین از قایق‌سواری و آب‌تنی در روی رودخانه‌ی نیل، خرید در فروشگاه‌های سان‌فرانسیسکو، ورزش‌هایی چون اسکی، شنا و کوهنوردی، و البته “کفش پاشنه‌بلند” به عنوان علاقه‌مندی‌های “البا کلرد” نام برده شده است.
این خواننده‌‌ی جوان که طرفداران مصری و عربش، به او لقب “ماه” داده‌اند، در تصاویری که از خود در مهمانی رییس دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی در مصر منتشر کرده در کنار مجتبی امانی ایستاده است.
گفتنی است با توجه به سطح روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی و مصر و تعطیلی سفارت‌های دو کشور در یکدیگر از ۳۴ سال قبل، آقای امانی، بلندپایه‌ترین دیپلمات ایرانی در قاهره به شمار می‌رود و این احتمال وجود دارد که دعوت وی از یک خواننده‌ی زن موسیقی غربی به مهمانی نوروزی‌اش، با واکنش تند تندروهای مذهبی در ایران روبه‌رو شود.
امانی که از اعضای ارشد “حزب موتلفه اسلامی” است، در دولت محمود احمدی‌نژاد به سمت کنونی‌اش انتخاب شد. او در آن زمان، از جمله منتقدان دیپلماسی خارجی دولت‌های پیش از احمدی‌نژاد به شمار می‌رفت.
در ادامه تصاویر “البا کلرد” در کنار “مجتبی امانی” و شماری از تصاویر دیگر این خواننده‌ را در کنار یکی از موزیک ویدئوهای او در بالا ببینید.
منبع:تقاطع

حسين الله کرم !يکی ديگر از چماقداران رژيم ولايت ::

با اوباشان درحکومت "ولايت" آشنا شويم !!