نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ مرداد ۲۲, پنجشنبه


عکس‌هایی‌ از مجتبی‌ خامنه‌ای به همراه پدرش در سفر به کردستان

با سپاس از وبلاگ انديشه سبز برای پیدا کردن منبع عکسها:


دوستان لطف کردند و در کامنتها تذکر دادند که عکس پائین مربوط به مجتبی است.

Mojtaba-Khamenei

گزارش تصويري كميته حقيقت ياب از 9تن از كشته شدگان«بسيج» و «لباس شخصي» در حوادث اخير



نصر‌الله ترابي،عضو فراکسيون خط امام مجلس: چرا خبري از ? بسيجي که ادعا مي شود کشته شدند نيست؟

بعد از با خبر شدن از اين موضوع ، بر آن شديم تا كميته حقيقت ياب اين بلاگ را عازم مناطق آشوبزده اين دو ماه اخير شهر تهران كنيم تا گزارش مبوسطي از اين شهداي مظلوم گمنام بسج و لباس شخصي تهيه و جهت تنوير افكار عمومي و زدن لگد محكمي در دهان استكبار جهانخوار به پيشگاه عموم مردم هميشه صحنه دار حزب‏الله تقديم نماييم.

عكس شماره 1
يكي از برادران بسيج طلاب را درست در لحظه به شهادت رسيدن نشان ميدهد.
ايشان بعد از مجاهدتهاي فراوان در راه برقراري آرامش و عدالت در برابر اغتشاشگران ، به طرز مشكوكي به شهادت رسيدند كه در عكس نحوه شهادت ايشان كاملن مشهود است.
مكان : حسينيه علاف‏ها

عكس شماره 2
پوكه 2تن از بسيجيان طلبه غيور را ملاحضه مي‏نماييد كه بدست سبزها بطرز مخوفي امحاء و مفقود الاثر گردانيده ‏شدند و تنها از آنها همين قدر باقي مانده است كه عكس ملاحظه مي‏‏نماييد.
مكان : مستراح‏هاي مسجد شاه
زمان : يكي از همين روزها

عكس شماره 3
جنازه يكي از عزيزان بسيج را نشان ميدهد كه بدست آشوبگران با مچ بندها و شالهاي سبز كه در عكس بوضوح قابل رويت هستند بطرز دهشتناكي به فيض عظيم شهادت نايل گردانيده شده است.

عكس شماره 4
عده‏اي از عزيزان بسيج را در حال به شهادت رسيدن بر اثر گازهاي سمي شيميايي رسيدن توسط سبزها هستند.
طرفداران موسوي حتا از بكار بردن گازهاي سمي شيميايي هم براي به شهادت رساندن بسيجيان سلحشور خودداري نورزيدند.


عكس شماره 5
لحظه به شهادت رسانده شدن يكي ديگر از بسيجيان سلحشور را در اوج مظلوميت و بي‏دفاعي نشان ميدهد.
اين مرده جاويد محمد جواد فرحبخش نام دارد كه در عكس با هاله زرد دور دست راستش در جمع ديگر عزيزان گمنام ملاحظه مينماييد.
تصوير شخص ضارب در ميان عزيزان به شهادت رسيده روي زمين كاملن مشهود است.

عكس شماره 6
عباس رسولي ، يكي ديگر از شهداي پاسدار اين ناآرامي‏ها را در حالي مشاهده مينماييد كه با دست خالي در برابر سبزهاي تا دندادن مسلح ، سينه سپر كرده و چند لحظه بعد شربت را به او مي‏نوشانند.
اگر به عكس درست دقت كنيد لحظه اصابت كلت به وي كه باعث پريدنش از اين دنيا مي‏شود را بخوبي مي‏توانيد ببينيد.
كلت نزديك دست راست وي و در حال اصابت به قلب!!!وي مي‏باشد.اين كلت از اسلحه يك سبز شليك شده كه مداركش هم موجوده.


عكس شماره 7
يكي از تكان دهنده‏ترين لحظات اين مدت را نشان ميدهد كه 5تن از نيروهاي مظلوم بسيج بدون هيچ دفاعي توسط يكي از سبزها كاملن مسلح كه به طرز مرگباري روي زمين دراز كشانيده شده است غافلگير و در حال رسيدن به شهادت هستند.
تصوير كاملن گوياي نحوه شهادت اين 5لباس شخصي مي‏باشد كه بر اثر ضربات باتوم اين طرفدار موسوي چگونه به شهادت رسيده‏اند.
اينگونه صحنه‏هاي تكان دهنده كم نبودند.

عكس شماره 8
لحظه حمله يكي از سبزهاي تا دندان مسلح به يكي از برادران بسيجي بي‏دفاع( با كت و شلوار و مال دولت در دست) را مشاهده مي‏نماييد، و چند ثانيه بعد فاجعه رخ ميدهد و او به شهادت ميرسد.
ياد و خاطرش را…

عكس شماره 9
يكي ديگر از مدارك علني از شليك منجر به فوت نيروهاي بسيج به دست عمال سبز را مشاهده مي‏نماييد كه در حال به شهادت رسيدن است.
در اين عكس شما كاملن لحظه اثابت كلاشينكف شليك شده از يك فروند تفنگ سبزها را به قسمت شانه اين برادر بسيجي مظلوم نظام ميبينيد.
و اين يكي از هزاران است كه توصيرش ثبت شده است.
آيا جايي براي انكار داريد سبزهاي مسلح و خطرناك؟

عكس شماره 10
لحظه تكان دهنده حمله و به شهادت رسانده شدن 7نن از شهداي بسيج را در حمله 2تن از يكي از حاميان سبز ميرحسين موسوي( يك خانم تا بن دندان مسلح و يك جواني كه در زير موتور شهيد پيراهن آبي به طرز مشكوكي روي زمين دراز كشانيده شده است)ميبينيد.
تكنيك سبزها براي به شهادت رسانيدن عزيزان بي‏دفاع بسيجي‏ و پاسدارمان اصولن دراز كشانده شدن روي زمين و به شهادت رساندن 5-6 بسيجي در آن واحد بوده است كه در همه عكسها به خوبي مشهود است.

عكسهاي شماره 11 و 12
مهندس موسوي با آمدن خود در انتخابات در باغ شهادت را به روي بسيجيان و مشتاقان ايشان بسته بود كه خوشبختانه در اين مدت با هوشياري عزيزان بسيج و لباس شخصي اين در دوباره باز،گشوده و تعريض گرديد.
در اين دو عكس تلاش عزيزان بسيجي را براي باز و تعريض و صاف كردن در باغ شهادت ملاحظه مي‏نماييد و همچنين كمين كردن و آماده حمله شدن نيروهاي سبز با سلاح‏هاي مرگباري كه در دست دارند در داخل حياط خانه كاملن مشهود است.

عكس شماره 13
اين عكس سيد شهيدان اهل خشونت ستار نجفي را نشان ميدهد در لحظه به شهادت رساندن.
وي به طرز تكان دهنده و بي‏سابقه‏اي در حالي كه هيچ وسيله دفاعي در دست نداشت(همانطور كه در عكس مشاهده مي‏نماييد)در حمله 7تن از حاميان جنبش سبز به هلاكت نايل آمد.
به چهره معصوم و دگرگون كننده حال او در لحظه هلاكت توجه كنيد.

عكس شماره 14
حمله انتحاري و مرگبار يكي از حاميان مير حسين به جمع تا دندان بي‏سلاح لباس شخصي‏ و نيروهاي زحمتكش سركوبگر در حال دفاع از جان ،مال و نواميس مردم و به شهادت رسيدن اين گروه گمنام لباس شخصي و غيره و ذالك بدست يك جوان سبز.

عكس اختصاصي از جانباز 150% مغز و روان فاطي رجبي معروف به شمسي پهلون كه از ناحيه مغز مورد تجاوز قرار گرفته و در حين همين تجاوز بر اثر اثبات يك عدد جسم آلت‏گونه سخت به مغزش دچار اختلال حواس گرديده و از آن تاريخ تاكنون از وي خبرهاي ناخوشايندي به گوش ميرسد ، از يابنده تقاظا مي‏گردد وي را به نزديكترين سطل بازيافت محل خود انداخته تا به امين آباد منتقل گرديده و گروهي را از نگراني خارج گردانند.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست

تیتر و لینک خبر ده خبرگزاری و رسانه معتبر در مورد تجاوز به زندانیان در ایران

تیتر و لینک خبر ده خبرگزاری و رسانه معتبر در مورد تجاوز به زندانیان در ایران

خودسوزی یک شهروند کرد در ساختمان شهرداری

یکی از شهروندان کرد که در شهر مریوان به دست‌فروشی مشغول بود، پس از توقیف ماشین‌اش و نداشتن بضاعت مالی برای پرداخت جریمه اقدام به سوزاندن خود کرد.


به گزارش کمیته کردستان مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این شهروند کرد که از روی بی‌کاری و فقر اقدام به دست‌فروشی میوه با وانت در شهر مریوان می‌کرد، روز دوشنبه 19 مردادماه توسط کارمندان بخش اجرائیات شهرداری مریوان با توقیف ماشینش روبه‌رو شد. بعد از اینکه این شهروند (هویت نامشخص)، برای آزادی ماشین‌اش به شهرداری مراجعه می‌کند، به او گفته می‌شود که در قبال آزادی ماشین خود، باید مبلغ 500 هزار تومان جریمه پرداخت کند، نامبرده اعلام می‌کند که توانایی پرداخت این مبلغ را ندارد و تنها منبع درآمد او و خانواده‌اش از دست‌فروشی با ماشین تامین می شود.

وی به ملاقات شهردار رفته و از او درخواست می‌کند که ماشین‌اش را آزاد کند، وگرنه از روی ناچاری و مشکلات اقتصادی اقدام به خودسوزی خواهد کرد، شهردار شهر مریوان هم به درخواست وی پاسخ منفی می‌دهد و در لحنی تحریک کننده به وی اعلام می‌کند "اگر جرات آن‌را داری خودسوزی کن".

شهروند مورد اشاره بعد از این‌که تمام تلاش‌های‌اش بی‌نتیجه‌ می‌ماند، با تهیه‌ی یک گالن بنزین به ساختمان شهرداری رفته و در عین ناباوری و در مقابل چشم شهردار و چند نفر از کارمندان اقدام به خودسزی می‌کند.

بدن سوخته‌ی فرد مذکور را به بیمارستان شهر مریوان منتقل می‌کنند، ولی به دلیل شدت سوخته‌گی، نامبرده به بیمارستان شهر سنندج اعزام می شود.گفته می‌شود که درصد زیادی از بدن این شهروند سوخته است.

هم‌چنین بنابر اخبار دریافتی، دیروز تعدادی از کارمندان شهرداری در جهت محکومیت این اقدام ضد انسانی شهردار، دست به اعتصاب زدند و خواهان برکناری جعفر تلان شهردار مریوان شدند.


تخریب دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی اهواز


مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اهواز روز شنبه مورخ 17/5/88 در اقدامی غیرقانونی و بدون هماهنگی با اعضای انجمن اسلامی دانشجویان و به بهانه تاسیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه، مبادرت به شکستن قفل و درب ساختمان مرکزی این تشکل و ضبط اموال آن نمودند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر این اقدام در حالی صورت گرفته است که هیچگونه حکم تخلیه و یا ابلاغ رسمی و کتبی از سوی مسئولین دانشگاه علوم پزشكی اهواز به انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه ارائه نشده است.

به نظر می رسد چنین اقداماتی بلافاصله پس از تنفیذ محمود احمدی نژاد و همچنین سخنان برخی مقامات مسئول وزارت علوم در ارتباط با برخورد با دانشجویان فعال در جریان انتخابات، به معنایی آغاز پروژه تسویه حساب با دانشجویان و دانشگاهیان باشد.

لازم به ذکر است طی روزهای بعد از انتخابات بیش از صدها دانشجو در شهرهای مختلف ایران بازداشت و برای صدها دانشجو احکام کمیته انضباطی صادر شده است. در شب حمله به کوی دانشگاه بیش از 150 دانشجو بازداشت و به ساختمان وزارت کشور منتقل شدند. روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس وجود 16 دانشجوی زندانی در زندان اوین را تایید کرد.

فعالیت گسترده انجمن های اسلامی و فعالین دانشجویی طی روزهای قبل از انتخابات برای توقف روند فزاینده استبداد در ایران منجر به سرکوب گسترده دانشجویان در هفته های پس از انتخابات شده است.

بیانیه معروف ده ها انجمن اسلامی در پیش از انتخابات که اعلام کرده بودند "احمدی نژاد باید برود" یکی از اقدامات انجمن های اسلامی دانشگاه های کشور در فعالیت های پیش از انتخابات بود.





تصاویری از بند 209 زندان اوین به همراه اطلاعاتی از بازداشتگاههای مخفی