نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ بهمن ۲۷, پنجشنبه

"حکومت اسلامی را این سه نفر می چرخانند "

"حکومت اسلامی را این سه نفر می چرخانند "

شاهد جنایت های حکومت اسلامی (بخش هفتم)

پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶ فوريه ۲۰۱۲

مسعود نقره کار

masoud-noghrekar02.jpg
"......سه "وحید" کشورمان را در لبه پرتگاه قرار داده اند. این سه در حال حاضر نخ های آیت الله خامنه ای را در دست دارند:

۱- سردار احمد وحید دستجردی(۱) ، مسؤل اداره کل حفاظت و اطلاعات بیت رهبری فرزند دکتر سیف‌الله وحید دستجردی رئیس سابق هلال احمر جمهوری اسلامی است ، خواهر این سردار، مرضیه وحید دستجردی، اکنون وزیر بهداری کابینه ی احمدی نژاد است. این سردار در بیت خامنه ای حرف اول را می زند. او به " مرد سایه" معروف شده است . این فرد زندان دارد ، "زندان ولایت"، و خودش هم مدیر کل این زندان است. فردی به نام سید رضی حسین شبیری ، شکنجه گر، مسؤل زندان همت در لواسان، نفر دوم حفاظت و اطلاعات بیت رهبری ست و زیر دست مرد سایه است. طراح وسازنده ی "زندان شهید همت" هم یک مهندس ارتشی ست به نام امیر- رضا رحیمی طاری، او طراح و سازنده ی زندان زیر زمینی ولایت نیز هست ، معاون او مهندس عابدینی و ارتشی ی دیگری به نام امیر- دادفر است.


۲- سردار وحید حقانیان ، معروف به سردار وحید لقمانیان(۲) ، مسؤل اول اجرائی ،و داماد آیت الله خرازی از آیت الله های نزدیک به خمینی و خامنه ای .


۳- سردار احمد وحیدی(۳) ، وزیر دفاع ، عامل بمب گذاری در دفتر همیاری های یهودیان در آرژانتین که آن زمان فرمانده سپاه قدس بود.


این سه نفر، به ویژه سرداراحمد وحید دستجردی ، آدم های اصلی جمعی هستند که مملکت را می چرخانند ، بقیه افراد این ها هستند:


۴- آقاسید مجتبی خامنه ای فرزند دوم خامنه ای و داماد حداد عادل ، مسؤل علما و حوزه های علمیه ی نظام


۵- سید رضی حسین شبیری معاون حفاظت و اطلاعات بیت رهبری، و رئیس زندان شهید همت ابوقریب ولایت فقیه و عضو سازمان حفاظت اطلاعات رهبری


۶- شیخ اصغر حجازی ( میر حجازی ) که در بیت رهبری مسؤل تماس و برحورد با رحانیون است .


۷- حسین طائب مسؤل تماس با روحانیون . مسائل مربوط به روحانیون را رتق و فتق می کند.


۸- سردار حاج قاسم سلیمانی ، مسؤل سپاه قدس و مسؤل اول امنیت نظامی نظام


۹-سردار سرلشکر محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران


۱۰- سردارسرتیپ محمد رضا نقدی، فرمانده بسیج


۱۱- حاج مرتضی رضائی ، قائم مقام فرمانده سپاه ( نسبتی با محسن رضائی ندارد)


۱۲- سردار سرتیپ پاسداراسماعیل احمدی مقدم ( فرمانده نیرو های انتظامی)


۱۳- امیرارتش – رضا رحیمی طاری


۱۴-امیرارتش - دادفر


۱۵- مهندس عابدینی


جلسه این جمع غالبا" به ریاست سردار دستجردی هفته ای سه روز برگزار می شود. این جمع در موارد ذیل بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری می کنند، و تصمیم های نهایی را از طریق مجتبی خامنه ای برای کسب تکلیف نهایی به اطلاع خامنه ای می رسانند:


۱-تعیین سیاست های کلی در باره نیرو های نظامی ( سپاه، ارتش ، انتظامی ، بسیج و .....) و وزارت اطلاعات


۲- تعیین سیاست های کلی در روابط خارجی ( بین المللی)


۳-تعیین سیاست های کلی در باره انرژی هسته ای ، و هوا و فضا


۴- تعیین سیاست های کلی در باره انتخاب رئیس جمهور و تعیین و تائید ارزشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی


۵- تعیین سیاست های کلی در باره مدارس علمیه ، ائمه جمعه و روحانیون کشور، و مراکز آموزشی


مصوبات این جمع بعد از تائید آیت الله خامنه ای به عنوان دستور تائید شده از سوی ولی فقیه ، لازم الاجراو به مراجع اجرائی جهت اجرا ارسال می شوند.


در رابطه با رویداد های انتخابات سال ۸۸ ، طراح اصلی سخنرانی خامنه ای بعد از انتخابات، که در واقع فرمان قلع و قمع مردم بود ، " وحید لقمانیان" بود که طرح اش مورد حمایت وحید دستجردی و احمد وحیدی ، و این جمع قرار گرفت. ، این جمع برنامه های مهندسی شده سرکوب و درگیری تظاهرات ها را سازمان دهی کردند (۴)


معاود های عراقی اهرم های اجرائی حکومت

در مملکت ما عده ای مسؤلیت می کنند مثل خامنه ای و احمدی نژاد و سه " وحید" و افراد دیگر بیت رهبری که به نام برخی از آن ها اشاره کردم ، وعده ای هم مملکت را اداره می کنند و کار ها را می گردانند. اکثر این دست افراد از معاودین عراقی هستند که از راس هرم حکومتی تا قاعده آن وجود دارند. این ها ایرانی هایی هستند که به عراق مهاجرت کرده بودند و یا به دلایل محتلف به آن جا گریخته بودند، و بعد به ایران بر گردانده شدند.این ها دو سه نسل را شامل می شوند.

در زمان شاه گروهی از این ها راصدام از عراق اخراج کرد. دولت وقت برای آن ها در محلی بین پل ذهاب و کرند، نرسیده به دالاهو ساختمان های قشنگ و مدرن و ویلائی ساخت. این ها فقیر و قبیله ای و عشیره ای زندگی کرده بودند و اهل زندگی در آپارتمان و این نوع خانه ها نبودند. بیشترشان در کرمانشاه و غرب کشور پخش شدند. هنگام جنگ و بعد از جنگ این ها نفوذ زیادی به دست آوردند. وقتی جنگ شد عده ای از شیعیان از عراق فرار کردند. ، حتی از ارتش عراق، و بیت امام آن ها را زیر بال و پر خود گرفت. عده ای از اسرای جنگی که سنی بودند زیر فشار و بالاجبار شیعه شدند و در ایران ماندند و پست و مقام گرفتند و سپاه بدر را تقویت کردند، که بیشتر معاود های شیعه فراری از عراق بودند. کار بازجویی و شکنجه اسرای عراقی با افراد معاود سپاه بدر بود. خیلی از این ها شیعه و تواب شدند و بعد به پست و مقامی رسیدند. از همین ها گروه " جیش المهدی" صدر در عراق ساخته و تقویت شد. گروه ای که با نظارت خمینی کار می کرد.


نمونه مطرح از معاودین عراقی آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی ست. او در کلاس های درس خمینی در نجف حاضر می شد و بعد ها هم از نزدیکان خامنه ای شد. ابتدا خمینی از او خواست ریاست مجلس اعلای انقلاب اسلامی را بپذیرد و حزب الدعوه را هم فعال کند، این کار را کرد و بعد حاصل تلاش های اش را تحویل حکیم داد. شاهرودی قانون قضائی و کیفری ۱و۲ ، . قصاص، دیات، حد، تعزیر و.... را نوشت. معاودین در همه ارگان ها هستند. عده ای از وکلای مجلس معاود عراقی هستند. خود لاریجانی ها متولد نجف هستند(۵). معاود ها اعضای گروه های لباس شخصی ها و نیروهای انتظامی هستند و نقش فرماندهی مزدوران سوری و عراقی و سومالیایی را دارند.


کارهای اجرائی در سطح استاندار ، فرماندار ، بخشدار و بسیاری از کارکنان آموزش و پرورش ، که عربی و فارسی خوب می دانند به عهده معاودین گذاشته شده است . با سواد های شان وارد دستگاه های اداری و دارای پست کلیدی شدند و بی سواد ها را به سپاه و بسیج و نیروهای انتظامی سپردند و یا در نیروهای لباس شخصی از آن ها استفاده می کنند. بسیاری از شکنجه گر های زندان ها، به ویژه در زندان کهریزک به وقت انتخابات ۸۸ از همین افراد بودند و هستند. کسانی که در خیابان ها اعدام می کنند و یا شلاق می زنند اکثرا" معاود عراقی هستند. نگاه کنید به شهرک قدس، کربلا و نجف است، اکثرا" عراقی معاود هستند، غالبا" در بیرون خانه فارسی حرف می زنند و در خانه عربی.


در میان طلبه ها و آخوند ها هم معاود ها بسیارند. در گذشته بسیاری از طلبه های شیعه از ایران می رفتند نجف، علمای اصلی در نجف بودند. رفتن طلبه ها در زمان رضا شاه بیشتر شد.، این ها در نجف جا نداشتند. در چند کیلو متری نجف کاروانسرا هائی بود که این طلبه ها در آن کاروانسراها زندگی می کردند، به ویژه در روستائی به نام "حائر". طلبه ها بیشتر در این روستا جمع شده بودند. چون تعداد آن ها هم زیاد بود همه به حائری ها معروف شدند و بسته به این که از کدام شهر آمده بودند به نام آن شهر صدا زده می شدند مثل حائری شیرازی، حائری مازندرانی، حائری آملی، حائری یزدی، حائری خوانساری و... و قتی خمینی به ایران برگشت این ها را اکثرا" آورد ایران، که آیت الله شاهرودی یک نمونه است. نام فامیل شاهرودی "نجفی" ست. مادرش اهل منطقه ای در خراسان بود. زن اش دختر یکی از علمای شاهرود است و او نام فامیل زن اش را برداشته است. محمدرضا نقدی، فرمانده نیرو های بسیج هم نمونه ی دیگری است. او هم معاود عراقی ست و در شهر نحف به دنیا آمده، پدرش شیخ علی اکبر ثمانی بود....."


زیرنویس

* سلسله مطالبی که هفتمین بخش آن را خواندید، اظهارات یکی از کارکنان سابق قوه قضایی حکومت اسلامی درشکنجه گاه ها و زندان های این حکومت است. او به عنوان شاهد تجاوزبه دختران و زنان زندانی، شاهد شکنجه واعدام زندانیان سیاسی و عقیدتی از گوشه هایی از جنایت های پنهان مانده ی جنایتی به نام حکومت اسلامی پرده بر می دارد. با توجه به اینکه در زندان ها حکومت اسلامی، شاغلین در زندان ها از نام های متعدد و مستعار استفاده می کردند ( و می کنند)، نام ها و فامیلی ها می توانند واقعی( و حقیقی ) نباشند.(م.ن)

۱و ۲ و ۳- برای اطلاعات بیشتر در مورد این سه موجود، و موجوداتی که در مقاله به آن ها اشاره شده می توانید نام آن ها را " گوگل" کنید و یا در باره آنان در " ویکیپدیا" بخوانید.(م.ن)


۴- ".......گفته شده رژیم حدود ۵۴۰۰ سردار دارد، که از ۵ یا ۶ کشور ونزوئلا ، بولیوی، هاتیتی ، نیگاراگوئه، گویان ، دومینیکن و... ویزای دائم گرفته اند و در آن کشورها هم امکاناتی برای شان ساخته شده تا در صورت تغییر شرایط در ایران به این مناطق فرار کنند و زندگی کنند.


تعداد سرلشکرها هم که همگی در گذشته مریدان خمینی بودند ۳۳ تا ۳۸ نفر بودند که در حال حاضر ۷ یا ۸ نفر آن ها با دارو دسته ی خامنه ای هستند( کسانی مثل محسن رضائی یا رشید برای خودشان دارو دسته ای راه انداخته اند) بعد از کنار کشیدن حسین علایی ( اولین فرمانده نیروی دریائی سپاه پاسداران ) و مرگ ۸ نفر دیگر از آن ها طی چند هفته اخیر از تعداد زنده ماندگان آن جمع کاسته شده است.... "


http://greencity20.blogspot.com/2011/12/blog-post_7266.html