نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ خرداد ۱, پنجشنبه

کشته ها و اسیر داعش طی نبرد با جبهه النصره در ریف شرقی دیرالزور
مطالب مرتبط

لیلا حاتمی و احوالپرسی با رییس جشنوارهماجرای روبوسی لیلا حاتمی از زبان یک روزنامه

روبوسی کردن به سبک فرانسوی با رییس مسن جشنواره؟
Can6-2
 ل
IMG08422835

1000(4)

خیس بودن شلوار یک نوجوان 13 ساله در شهر ازمیر در ماجرای اعتراضات به انفجار معدن «سوما» سبب جنجال گسترده ای در رسانه های ترکیه شده است


جنجال " خیس شدن شلوار" یک نوجوان 13 ساله در اعتراضات ترکیه(+عکس)
جنجال » خیس شدن شلوار» یک نوجوان 13 ساله در اعتراضات ترکیه(+عکس)
خیس بودن شلوار یک نوجوان 13 ساله در شهر ازمیر در ماجرای اعتراضات به انفجار معدن «سوما» سبب جنجال گسترده ای در رسانه های ترکیه شده است.به گزارش عصر ایران ماجرا از آنجا آغاز شد که عکاسان خبری تصویری از صحنه دستگیری این نوجوان را منتشر کردند که بر حسب ظاهر نشان می داد در حالی که یک پلیس گریبان او را گرفته ، ناحیه فاق شلوارک او خیس شده است.برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی در ترکیه با انتشار تصویر این دستگیری نوشتند : این نوجوان 13 ساله از ترس رفتارهای خشن پلیس خود را خیس کرده است و شروع به انتقاد از نحوه برخورد خشونت بار پلیس کردند.
جنجال
روز گذشته اما فرمانداری شهر ازمیر با انتشار یک بیانیه با تکذیب این موضوع نوشت: خیس بودن شلوار این نوجوان به دلیل خیس کردن خود از ترس پلیس نبوده است بلکه ناشی از برخورد با آب ماشین های آب پاشی بوده است که برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان در محل مستقر بودند.
جنجال
فرمانداری ازمیر در بیانیه خود آورده است: در تظاهرات روز جمعه گذشته این نوجوان دستگیر نشد بلکه در نهایت با وساطت دیگر پلیس ها از دست پلیسی که می خواست او را دستگیر کند، رها شد.
انفجار اخیر معدن در ترکیه سبب برگزاری تظاهرات گسترده ای در شهرهای مختلف این کشور علیه دولت شده است و در این میان دستگیری صدها تن از معترضان از سوی پلیس بازتاب گسترده ای در رسانه های ترکیه داشته است.
مخالفان دولت ترکیه به رفتار خشن پلیس این کشور در برابر معترضان انتقاد دارند و در مقابل دولت ترکیه می گوید معترضان با تظاهرات غیر قانونی سبب سلب امنیت عمومی شده اند.

سایت روزنامه هافینگتن پست در مطلبی به نوع و مدل لباس پوشیدن زنان و دختران ایرانی بر اساس قوانین حجاب حاکم بر کشور پر


 
46899_482



46910_375 46911_845 46912_697

روزنامه ها، پنجشنبه 1 خرداد، 22 می














سر کار گذاشتن یک آخوند توسط چند دختر جوان