نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ آذر ۳, جمعه

Trailer de Téhéran Tabou — Tehran Taboo subtitulado en francés (HD)

PBS NewsHour full episode, November 22, 2017

بروجرد لرزید ساعت دو بامداد جمعه زلزله‌ای ۴.۳ ریشتری بروجرد را لرزاند. مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان می‌گوید همه دستگاه‌های اجرایی آماده باش هستند. اعلام شده که ۲۷ نفر در زمان خروج از خانه مجروح شده‌اند.

بروجرد لرزید

ساعت دو بامداد جمعه زلزله‌ای ۴.۳ ریشتری بروجرد را لرزاند. مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان می‌گوید همه دستگاه‌های اجرایی آماده باش هستند. اعلام شده که ۲۷ نفر در زمان خروج از خانه مجروح شده‌اند.
Erdbeben in Teilen von Griechenland und der Türkei (picture-alliance/dpa/O. Berg)
زلزله ۴.۳ ریشتری در بروجرد به شماری از واحدهای مسکونی خسارت زده و تعدادی را مجروح کرده است. رضا آریایی، مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان اعلام کرده که ۲۷ نفر در زمان خروج از خانه‌هایشان به صورت سطحی زخمی شده‌اند و تنها دو نفر در بیمارستان بستری هستند.
 عمق این زلزله، ده کیلومتری زمین اعلام شده است.
رضا آریایی افزوده که از ظهر پنجشنبه دوم آذر، ۷ زمین‌لرزه در بروجرد ثبت شده و شورای مدیریت بحران لرستان پس از تشکیل جلسه به همه دستگاه‌های اجرایی آماده‌باش داده است.
علی کورانی‌فر، معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد به خبرگزاری ایسنا گفته که میزان خسارات وارد شده به واحدهای مسکونی در دهیاران و بخشداران در حال برآورد است.
استان لرستان روی منطقه لرزه‌ای زمین‌ساخت زاگرس قرار دارد که از نواحی زلزله‌خیز ایران است. 
بروجرد در سال ۱۳۸۵ شاهد زلزله مهیبی به بزرگی ۶/۱ ریشتر بود که جان ۶۳ نفر را گرفت و ده‌ها بنای تاریخی در این شهر را ویران کرد.

Anne Nivat est l'invitée de Michel Onfray - Drôle d'endroit pour une ren...

Rencontre avec Michel Onfray

شادباش گزارشگران بمناسبت ازادی محمود صالحی