نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ دی ۱۱, پنجشنبه

اصفهان/مراسم آغاز سال جدید میلادی درکلیسای وانک! ! !اربعین حسینی شامگاه چهارشنبه با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران !!


زندگی در روستای «خندقلو»!«خندقلو» روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان بجنورد می باشد !!رژه دریایی در دریای عمان

 

افزایش محکومیت کشیش زندانی فرشید فتحی

از سوی دادگاه انقلاب اسلامی و با حکم قاضی صلواتی یکسال زندان به مدت محکومیت زندانی مسیحی کشیش فرشید فتحی اضافه شد.

به گزارش محبت نیوز؛ بر اساس گزارش منابع خبری، از سوی دادگاه انقلاب اسلامی به مدت محکومیت زندانی مسیحی کشیش فرشید فتحی یکسال دیگر اضافه شد.

این گزارش می‌افزاید، صبح روز دوشنبه ۸ دی ماه «فرشید فتحی» کشیش مسیحی دربند؛ با حضور در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی در تهران از سوی قاضی صلواتی حکم یک سال زندان اضافه به وی ابلاغ گردید.
به این ترتیب، کشیش فرشید فتحی که پیش‌تر حکم ۶ سال زندان قطعی داشت، و تاکنون چهار سال آن را نیز در زندان اوین و رجائی شهر سپری کرده است با اضافه شدن این یکسال، اکنون باید سه سال دیگر را نیز در زندان بماند.

یک منبع آگاه به «محبت نیوز» گفت: «این حکم جدید برای این کشیش مسیحی در ارتباط با پرونده و ماجرای جنجالی یورش ماموران امنیتی به بند سیصد و پنجاه زندان اوین بوده است.»