نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ شهریور ۲۵, پنجشنبه

محمد ملکی: فشار مردم، حاکمیت را وادار به پاسخگویی و رسیدگی به این جنایات...

بیش از ۳۰ هزار روستای ایران در نیم قرن گذشته خالی شده است 
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم در ریاست جمهوری از خالی شدن ۳۳ هزار روستا طی حدود ۵۰ سال در ایران خبر داده و افزود که به روستاییانی که اقدام به راه‌اندازی تشکل اقتصادی در روستاها کنند٬ تا چهار میلیارد تومان وام تعلق می‌گیرد.

ب
به گفته آقای رضوی، در سال ۱۳۳۵ حدود ۶۸ درصد جمعیت ایران را روستاییان تشکیل می‌دادند، اما در سال ۱۳۵۷ این ترکیب به ۵۲ درصد کاهش یافت.
وی افزود که بر اساس آمار‌های سال ۱۳۹۰ هم بیش از ۲۸ درصد جمعیت ایران را روستاییان و عشایر تشکیل می‌دادند.
این مقام مسئول به خالی شدن ۳۳ هزار روستا و آبادی از سال ۱۳۳۵ تا ۱۳۹۳ در ایران اشاره کرده و از سیاست‌های تشویقی دولت برای روستاییان سخن به میان آورده است.
آن ‌طور که این مقام مسئول گفته، در صورتی که ۲۵ خانوار روستایی تشکل اقتصادی راه‌اندازی کنند تا سقف ۶۰ درصد (۷۵۰ میلیون تومان) تسهیلات دریافت خواهند کرد.
بر اساس اعلام آقای رضوی، در صورتی که ۵۰ خانوار سهامی خاص و تعاونی تشکیل دهند تا مرز یک میلیارد تومان تسهیلات دریافت خواهند کرد.
وی سقف اعطای تسهیلات به صد خانوار در صورت راه‌اندازی تشکل اقتصادی را دو میلیارد تومان و ۲۰۰ خانوار را چهار میلیارد تومان اعلام کرد.
این تسهیلات در شرایطی به این خانوار‌ها تعلق خواهد گرفت که بین ۲۰ تا ۴۰ درصد آورده مالی داشته باشند.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری کارمزد این تسهیلات را سه درصد و وثیقه مد‌نظر را کارت یارانه روستاییان اعلام کرد.
به گفته وی، «این تسهیلات برای روستاهای مرزی با کارمزد صفر درصد» خواهد بود و هدف از اجرای این سیاست٬ کمک به توسعه روستاها در ایران است.
بر اساس آمار‌‌های رسمی، در حال حاضر ۳۸ هزار روستا در ایران وجود دارد که تعداد قابل توجهی از ساکنان آنها از محرومیت‌های بی‌شمار رنج می‌برند.
تداوم این محرومیت‌ها در طی سالیان اخیر منجر به مهاجرت تعداد فراوانی از روستاییان به شهر‌های بزرگ شده و جمعیت حاشیه‌نشین در ایران را به مرز ۱۱ میلیون نفر رسانده است.

مراسم ختم:تجمع جلادان ملت ايران !

 تجمع جلادان ملت ايران !
 
عطاءالله صالحی  و همشیره محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور،
 

تجمع لمپن ها ولات ها برای يک نوحه خوان مادرمرده !و اينان در تمامیباندهای فحشا و قاچاق مواد مخدر دست دارند!

تجمع  لمپن ها ولات ها برای يک نوحه خوان مادرمرده !و اينان در تمامیباندهای فحشا و قاچاق مواد مخدر دست دارند!