نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ آبان ۱۰, دوشنبه

علم بیمار کهگیلویه وبویراحمدی بر روی تخت در کلاس تدریس می‌کند. ، علی وفانژاد معلم دبستان شهید سعیدی بلهزار یاسوج سابقه بیماری دیسک

علم بیمار کهگیلویه وبویراحمدی بر روی تخت در کلاس تدریس می‌کند.
، علی وفانژاد معلم دبستان شهید سعیدی بلهزار یاسوج سابقه بیماری دیسک کمر داشته که در اوایل مهر شدت گرفت به طوری‌که زیر نظر پزشک مرخصی استعلاجی دریافت کرد.
وی به توصیه پزشک باید در حال استراحت و کمتر در حالت ایستاده باشد و با این وجود با تهیه یک تخت و برای انجام وظیفه خود در پایه دوم این مدرسه تدریس می‌کند.





علی وفا نژاد معلم یاسوجی با بیان اینکه 28سال سابقه تدریس دارم و علاقه فراوانی به تدریس و آموختن دارم و در سخت‌ترین شرایط کارم را انجام می‌دهم افزود: مرخصی استعلاجی‌ام پایان یافته ولی قبل و بعد از آن همچنین کلاس درس را‌‌ رها نکردم و با شوق فراوان در کلاس حضور دارم.
این معلم وظیفه‌شناس در هنگام نوشتن برتخته از عصا استفاده می‌کند وموقع بررسی تکالیف در مدرسه به حالت خوابیده برتخت با دانش آموزان صحبت می‌کند.

سوال سعید طوسی از سعید مرتضوی!

بازار پرنده فروشان مشهد در شمال شرقی این شهر

برداشت انار در روستاهای اورامانات