نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۷, سه‌شنبه

به دنبال اظهارات جنجالی حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش مبنی بر ساختگی بودن فیلم منتشر شده در فضای وب

فارس نیوز:

به دنبال اظهارات جنجالی حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش مبنی بر ساختگی بودن فیلم منتشر شده در فضای وب که تنبیه شدید دو دانش آموز را به تصویر می کشد، خبرنگار فارس بر آن شد تا اطلاع دقیق تری از این موضوع کسب کند.

حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: « بنده کاملا مطمئن هستم که فیلم مزبور ساختگی و کار آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها است. اصولا این دو کشور نقش مستقیمی در تمامی فتنه‌های صورت گرفته در کشور دارند. من آدم بسیار دقیقی هستم و بی نهایت به نکات ریز و پنهان که از دید عامه افراد پنهان می‌ماند، توجه دارم.

خاطرم هست دو سال پس از ازدواجم، وقتی همسرم فارغ شد، برای دیدن دخترم به بیمارستان رفتم. در حالی که همگان از تولد دخترم اظهار شادمانی می‌کردند، من توی جمع گفتم این دختر من نیست، چون یه خال سیاه زیر بغلش داشت که نه من داشتم و نه همسرم.

بعد که به اصرار من معاینات پزشکی انجام شد، فهمیدیم که این دختر در اصل کار آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها بوده، اما این نکته رو هم اضافه کنم که همسرم بی تقصیر بود و آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها، به کمک یک تکنولوژی بسیار پیشرفته، اسپرمی را از راه دور وارد رحمش کرده بودند.

خوب پرسش من این است که وقتی این دو کشور می‌توانند از راه دور زنی را باردار کنند، آیا نمی‌توانند برای بدنام کردن نظام، یک فیلم ساختگی بسازند؟