نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۲, شنبه

شیوه جدید اعدام در مناطق تحت کنترل داعش

ین گروه هر از چندی نیز با ادعای جاسوسی شهروندان منطقه تحت تسلط خود دست به اعدام آنها به شیوه‌های قرون وسطایی از جمله گردن زدن با شمشیر و به صلیب کشیدن و آویزان کردن اجساد افراد از دروازه و تیرهای برق می‌کند.

در جدیدترین شیوه اعدام، جلادان داعش در موصل فردی را که ادعا می‌کنند چند زن را کشته و اموال آنها را به سرقت برده است را با استفاده از بلوک سیمانی اعدام می‌کنند.


ولی دم در حال برشمردن جرمهای ارتکابی فرد اعدامی در حضور جمع

 

شیوه جدید اعدام در مناطق تحت کنترل داعش برای ایجاد رعب
مطالب مرتبط

«ملک عبدالعزیز آل سعود»، حاکم اسبق بحرین «شیخ سلمان بن حمد آل خلیفه»، به همراه «ریوز چایلد» سفیر آمریکا در عربستان سعودی در کنار یک شتر کباب شده

 «ملک عبدالعزیز آل سعود»، حاکم اسبق بحرین «شیخ سلمان بن حمد آل خلیفه»، به همراه «ریوز چایلد» سفیر آمریکا در عربستان سعودی در کنار یک شتر کباب شده مشاهده می شوند .پادشاه و مؤسس عربستان سعودی «ملک عبدالعزیز آل سعود»، حاکم اسبق بحرین «شیخ سلمان بن حمد آل خلیفه»، به همراه «ریوز چایلد» سفیر آمریکا در عربستان سعودی در کنار یک شتر کباب شده مشاهده می شوند.