نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ خرداد ۲۶, پنجشنبه

ماموران امنیتی و لباس شخصی مراسم خصوصی سومین روز درگذشت هدی صابر را برهم زدند


پس از یک روز روزه اعتراضی به خاطر شهادت هدی صابر ، قرار بود مراسمی خصوصی در منزل خواهر هدی صابر برگزارشود. اما این برنامه خصوصی با حضور انبوه و مداخله ماموران امنیتی بر هم خورد.
حضور وسیع لباس شخصی ها و موتور  سواری های آنها که همراه با ویراژ و قهقهه و .. بود نیز فضای منطقه را ملتهب و نا امن کرده بود.
به تدریحج میهمانان زیادی  برای عرض تسلیت به منزل صابر مراجعه کردند که برخی در داخل و برخی نیز بیرون ماندند. به علت کثرت میهمانان در پشت بام نیز صندلی چیده شده بود تا افراد بتوانند فاتحه بخوانند و افطاری بخورند.
اما ماموران امنیتی با دوربین های فراوان در محل حاضر شده و از تک تک افرادی که وارد منزل میشدند فیلم و عکس میگرفتند.
میهمانان زیادی از طیفهای مختلف حضور داشته و یا مراجعه کردند. از ملی – مذهبی ها – جبهه مشارکت – مجاهدین انقلاب – خانواده های زندانیان – شخصیت های مذهبی و..
افراد زیادی مانند سعید حجاریان ، آرمین ، خانواده آیت الله طالقانی ، فرزند آیت الله بیات ، برخی خانواده های زندانیان سیاسی مانند خانم محتشمی پور و ...با ممانعت ماموران امنیتی نتوانستند وارد خانه شوند. آنها با فیلمبرداری و شناسای افراد وارد شده مرتب از اعضای خانواده میخواستند که خانه را تخلیه کنند و برخی را نیز به اسم نام میبردند واز خانواده میخواستند که آنها حتما باید هم اکنون خانه را ترک کنند مانند آقایان بسته نگار و رحمانی.آنها بارها میهمانان را تهدید به بازداشت کردند. بسیاری مجبور شدند افطاری نخورده منزل را ترک کنند.
ماموران اعضای خانواده را در پایین ساختمان متوقف کرده بودند و از آن ها میخواستند باید خانه تخلیه شود. فیروزه صابر به آن ها میگفت من نمیتوانم به میهمان هایم بگویید از خانه ام بیرون بروید
. فشار ماموران به اعضای خانواده به حدی بود که خواهر بزرگتر شهید صابر حالش به هم خورد و اورژانس را صدا کردند. آنها مرتب تهدید  میکردند اگر به این افطاری پایان ندهید فردا نخواهیم گذاشت مراسم برگزار شود.