نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ دی ۱۸, جمعه

مراسم تشیع پیکر پیمان مروتی فعال دانشجویی که به ضرب گلوله افراد ناشناس ک...

تیراندازی افراد ناشناس به پیمان مروتی فعال دانشجویی

روایت آخوند شجونی از فساد اخلاقی خودش و سایر آخوندها در برنامه تلویزیونی...


اشرف ابتدا در سال 1975 خانه شماره 29 و چندی بعد خانه شماره 31 که در اختیار "تام جونز" خواننده ولزی بود را خرید و بعد از چند سال در سال 1980 ورودی آنها را به هم متصل کرد. خانواده پهلوی پس از انقلاب مالکیت دو خانه را با "آنتیل هلند" به اشتراک گذاشتند تا از مصادره دولت وقت ایران در امان بماند. گرچه ساختمان شماره 31 در سال 1992 به دولت تونس فروخته شد اما شماره 29 با سه واحد دوبلکس شامل 8 اتاق خواب و 11 حمام و سرویس بهداشتی همچنان در اختیار اشرف پهلوی قرار داشت. 

سال گذشته پس از آنکه اعلام شد این خانه برای فروش به مشاوران املاک منهتن سپرده شده "فرد کنراد" عکاس "نیویورک تایمز" گزارشی مصور از داخل این خانه تهیه و در این نشریه منتشر کرد. در کنار نقاشی های قدیمی و اشیاء عتیقه داخل خانه که توجه عکاس را به خود جلب کرده مجسمه محمدرضا شاه پهلوی نیز در یکی از اتاق ها جالب توجه است.
































- See more at: http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=100947#sthash.3zZnIbWA.dpuf
کوچ‌نشینان کرخه

کوچ عشایر به خوزستان  این مدت 23 هزار خانوار عشایری با جمعیتی معادل 140 هزار نفر از ارتفاعات استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، همدان، ایلام، لرستان و کرمانشاه وارد خوزستان می‌شوند و پاییز و زمستان خود را در مناطق گرمسیری استان خوزستان در غرب کرخه سپری می‌کنند.





















جهان پهلوان "غلامرضا تختي " نمونه ميهن دوستي

GOOGOOSH, محمود قرباني ( محمود رضا پهلوي و اشرف پهلوي )؛

باند 6 نفره که با سند سازی صوری و ایجاد حساب های متعدد شخصی در این شهرستان یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون و ۱۴۰ هزار ریال اختلاس کرده بودند دستگیر شدند.