نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ آذر ۲۶, پنجشنبه

Nasser Shahinpar, ناصر شاهين پر « پرويز ثابتي دروغ مي بافد »؛

Nasser Shahinpar, ناصر شاهين پر « پرويز ثابتي دروغ مي بافد »؛

هاشمی: برای بررسی انتخاب رهبر آینده گروهی تعیین شده‌است.



بهبهان در اعتراض به استخدام نشدن در پالایشگاه بید بلند و استخدام شدن افراد غیربومی، روز گذشته، سه‌شنبه ۲۴ آذرماه، به درگیری آنها با ماموران نیروی انتظامی منجر شد که طی آن یک شهروند کشته و دو تن نیز زخمی شدند. -

بهبهان در اعتراض به استخدام نشدن در پالایشگاه بید بلند و استخدام شدن افراد غیربومی،  روز گذشته، سه‌شنبه ۲۴ آذرماه، به درگیری آنها با ماموران نیروی انتظامی منجر شد که طی آن یک شهروند کشته و دو تن نیز زخمی شدند.

حمله نیروی انتظامی به تجمع اعتراضی جوانان بیکار ومردم در بهبهان در اطراف پالایشگاه گاز بید بلند


یک کشته و دو زخمی درحمله نیروی انتظامی به تجمع اعتراضی جوانان بیکار ومردم در بهبهان در اطراف پالایشگاه گاز بید بلند. 

 
بهبهان

نیروهای نظامی رژیم روز سه شنبه ۲۴ آذر به تجمع اعتراضی مردم روستاهای اطراف پالایشگاه بیدبلند در بهبهان حمله کردند. در جریان این حمله یک نفر کشته و ۲نفر زخمی و تعدادی زخمی شده  و تعدادی دستگیر شده اند.
بر اساس این خبر ساکنان روستای شهرویی بهبهان که نسبت به روند استخدام در پالایشگاه گاز بیدبلند ۲ معترض بودند از طریق برپایی تجمع اعتراضی مسیر بهبهان به رامهرمز را بستند. مردم خواهان اشتغال جوانان بیکار در پروژه های این پالایشگاه هستند.
فرماندار بهبهان و سایر مقامات رژیم مدعی هستند که گویا از طرف مردمی که در این تجمع اعتراضی شرکت داشته اند، تیراندازی شده است. به این بهانه واهی نیروی انتظامی به طرف مردم تیر اندازی کرده و یک نفر را کشته و ۲ نفر را زخمی کرده است. بر اساس آخرین اخبار در منطقه یاد شده عملا حکومت نظامی بر قرار می باشد.
لازم به توضیح است در ماههای گذشته هم چندین اعتراض از طرف مردم و عمدتا جوانان بیکار بر پا شده است. بیکاری علت اصلی این اعترضات می باشد.
حمله نیروهای سرکوبگر رژیم به اعتراضات مردم محکوم می باشد. همه دستگیرشدگان باید فورا آزاد شوند. عاملان این جنایت باید شناسایی و به مردم معرفی شوند.
محمد شکوهی ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۶ دسامبر ۲۰۱۵
عکس ها از نظر نیوز