نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ بهمن ۱۷, یکشنبه

حقوق نجومی مدیرعامل شرکت پتروشیمی  کرمانشاه ر اساس اسنادی که در اختیار «آمدنیوز» قرار گرفته، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه یکی از مدیران کشور است که حقوق و دستمزد «نامتعارف» دریافت می‌کند.

«احمدرضا اشتری» که در تاریخ ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۲ به مدیریت عاملی «شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه» منصوب شده، یکی از مدیران «نجومی بگیر» کشور است.
«نجومی‌بگیر» اصطلاحا به افرادی گفته می‌شود که ماهیانه مبالغ بالایی از «حقوق و دستمزد نامتعارف» را به خود اختصاص می‌دهند.
«اشتری» در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ماهیانه مبلغ ۴۲ میلیون و ۷۶۴ هزار تومان حقوق و پاداش دریافت کرده است.
جمع کل دریافتی «احمدرضا اشتری» در مدیریت عاملی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در سال مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۴، ۵/۱۳۱/۷۹۵/۶۱۲ ریال بوده است.
«عادل آذر» رئیس دیوان محاسبات کشور روز ۱۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۵، از عودت تمامی «حقوق‌های نامتعارف» به خزانه کشور خبر داد و گفت: ۳۹۷ نفر که ۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان حقوق غیر متعارف به آنها پرداخته شده بود، تمام مبلغ ۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را به خزانه عودت دادند.
مشخص نیست که آیا حقوق و دستمزد نامتعارف «احمدرضا اشتری» مدیرعامل صنایع پتروشیمی کرمانشاه نیز به خزانه‌ی کل کشور عودت داده شده است یا خیر.
AmadPetroKermanshah2.jpgدیگر اعضای هیأت مدیره این شرکت و پرداختی سالیانه به آنان برای «۳۱ جلسه‌»ی هیئت مدیره به شرح زیر است:
۱- فریبرز کریمایی: ۱۱۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال - پرداختی برای هر جلسه: ۳/۷۷۴/۱۹۰ ریال
۲- کیانوش شمس امیری: ۹۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال - پرداختی برای هر جلسه: ۳/۰۹۶/۷۷۰ ریال
۳- محسن حبیب: ۱۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال - پرداختی برای هر جلسه: ۳/۵۴۸/۳۸۰ ریال
۴- لطف‌الله عبداللهی‌نیا: ۹۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال - پرداختی برای هر جلسه: ۳/۰۹۶/۷۷۰ ریال
۵- محمدرضا مدرس خیابانی: ۹۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال - پرداختی برای هر جلسه: ۳/۰۹۶/۷۷۰۰ ریال.
لازم به ذکر است «احمدرضا اشتری» مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه دارای ۳۱ سال سابقه فعالیت اجرایی و سه سال سابقه فعالیت در سمت مدیرعاملی صنایع پتروشیمی کرمانشاه با مدرک تحصیلی «لیسانس» است.