نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ بهمن ۲۲, چهارشنبه

چهره خنده دار امام جمعه اهواز در راهپیمایی 22 بهمن

چهره خنده دار امام جمعه اهواز در راهپیمایی 22 بهمن


امام جمعه پشمالوی اهواز ، ماسک دوزاری را گذاشته روی دماغش .
 به گمانم ریشش از دهانش محافظت میکند .
چه شکم گنده ای هم دارد
علائم و نشانه کار و زحمت بسیار است
خدا ببخشد

فرش قرمز جشنواره فیلم فجر با حضور گشت ارشاد

فرش قرمز جشنواره فیلم فجر با حضور گشت ارشاد

فرش قرمز جشنواره فیلم فجر با حضور گشت ارشاد

خمینی هشت سال!دست آورهای هشت سال جنگ خائنانه ! يک ميليون کشته ! هزار ميليارد هزينه جنگ ! و۰۰۰امروز ويرانی کامل اقتصادی و اجتماعی و سياسی!

یزگردها و هوای آلوده خوزستان امسال تا 5 هزار میلیارد تومان به کشاورزان خوزستان ضرر زده است.

ریزگردها و هوای آلوده خوزستان امسال تا 5 هزار میلیارد تومان به کشاورزان خوزستان ضرر زده است. این ضرر هم بخش زراعی و باغی و هم بخش دامی را شامل شده است. معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با طرح آمار بالا اضافه کرد: "فتوسنتز" و گرد و غبارها 15 درصد محصولات کشاورزی خوزستان را از بین برده است. تاثیر منفی گرد و غبار بر باغات و محصولات آن‌ها بیشتر است.

تخریب مجسمه فردوسی توسط شهرداری سلماس، !

 تخریب مجسمه فردوسی توسط شهرداری سلماس، !

تخریب مجسمه سعدی در سلماس2 (1)فعالان در تبعید: در پی تغییر نام میدان فردوسی شهر سلماس واقع در آذربایجان غربی، روز دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ماموران شهرداری با جرثقیل و ماشین آلات سنگین، مجسمه فردوسی واقع در میدان این شهر را تخریب کردند.
بنا بر اطلاع «کمپین صلح فعالان در تبعید»، شهرداری سلماس، تغییر نام این میدان به «انقلاب»، را دلیل تخریب مجسمه فردوسی در یکی از میدان های اصلی این شهر  اعلام کرد و طی اطلاعیه ای از مسابقه برای آنچه «طراحی معماری و ساخت یادمان متناسب با نام میدان انقلاب»، عنوان شد، خبر داد.

این اطلاعیه همچنین تاکید کرد که واگذاری اجرای پروژه طرح جدید را به برندگان این مسابقه واگذار کرد. تصاویر زیر مربوط به عملیات شهرداری سلماس برای تخریب مجسمه فردوسی در میدان این شهر است:
تخریب مجسمه سعدی در سلماس
تخریب مجسمه سعدی در سلماس4
تخریب مجسمه سعدی در سلماس3
تخریب مجسمه سعدی در سلماس2 (2)
تخریب مجسمه سعدی در سلماس2 (1)
تخریب مجسمه هایی که توسط حکومت ایران «غیرشرعی» یا غیر اسلامی» خوانده می شود، اولین بار در سال ۱۳۸۹، در رسانه ها مطرح شد که دولت وقت از آن به عنوان سرقت یاد می کرد. در برهه ای از زمان حتی خبرگزاری فارس به‌نقل از حسن محمدی «کارشناس ارشد میراث فرهنگی»، از «احتمال دست‌های پنهان انگلیس در سرقت مجسمه های ایران» خبر داده بود!
اما به مرور با انتشار تصاویر و اسناد از تخریب مجسمه ها در شهرستان ها، مانند مجسمه «غضنفرالسلطنه برازجانی» در برازجان و یا «تنديس حافظ در ميدان دانيال اهواز» و بسیاری موارد مشایه دیگر، این موضوع به خبری عادی برای مسئولان و رسانه ها تبدیل شده است!

اهپیمایی دولتی امروز

اهپیمایی دولتی امروز