نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ مرداد ۱۵, یکشنبه

اقدام به خود کشی یک دختر ایلامی!!.mp4

شب‌ها که عده ای در خانه خود خوابند ... قربانیان "عدل" نطام اسلامی کجا میخوابند؟

شب‌ها که عده ای در خانه خود خوابند ... قربانیان "عدل" نطام اسلامی کجا میخوابند؟







































جا نیوز : فائزه هاشمی از ایران گریخت + فیلم

جا نیوز : فائزه هاشمی از ایران گریخت + فیلم

در همین رابطه  : پاسخ رئیس سازمان زندان‌ها به وکیل فائزه هاشمی: عدم اجرای حکم ربطی به جمعیت داخل زندان‌ها ندارد

رجا نیوز (سایت حامی احمدی نژاد و نیروهای لباس شخصی ) : در شرایطی که در هفته‌های اخیر صدور برخی احکام برای فعالان رسانه‌ای ـ دانشجویی جبهه فرهنگی انقلاب، از سوی قوه قضائیه، اعتراضات زیادی را از سوی چهره‌های دلسوز نظام همچون آیت الله علم‌الهدی، دکتر باقری لنکرانی و تشکل‌های مختلف داشنجویی به دنبال داشته است، عدم اجرای حکم محکومیت فائزه هاشمی رفسنجانی، پنج ماه پس از صدور این حکم، سبب شد تا دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح روز پنج شنبه 12 مرداد حدود ساعت 4:30 بامداد از فرودگاه امام خمینی ایران را ترک کرده و به برادرش مهدی هاشمی یکی از محورهای اصلی فتنه 88 بپیوندد.

به گزارش رجانیوز، یک منبع آگاه در گفتگو با رجانیوز، ضمن تایید این خبر اعلام کرد فائزه هاشمی صبح روز پنج شنبه 12 مرداد حدود ساعت 4:30 بامداد با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره)از ایران خارج شده است.
این در حالی است که فائزه هاشمی رفسنجانی که سال گذشته به اتهام فعالیت های تبلیغی علیه نظام در دادگاه انقلاب تهران محاکمه و به 6 ماه حبس و 5 سال محرومیت از عضویت و فعالیت در احزاب، گروه‌ها، انجمن‌ها، فضای مجازی و همچنین فعالیتهای فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شده بود اما با گذشت 5 ماه از صدور حکم محکومیت، این حکم درباره وی به اجرا در نیامده بود.

فائزه هاشمی به عنوان یکی از لیدرهای میدانی اغتشاشات سال 88 دوبار توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود. وی که در جریان برگزاری راهپیمایی 25 خرداد 88 سخنان موهنی را نسبت به مقامات ارشد نظام بیان کرده بود، در مصاحبه‌ای با سایت ضدانقلاب روزآنلاین نیز مدعی شد مملکت را اراذل و اوباش اداره می‌کنند.

با اینحال و پس از برگزاری دادگاه فائزه با تاخیری چندین ماهه، دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تنها به 6 ماه حبس و 5 سال محرومیت از عضویت و فعالیت در احزاب، گروهها، انجمن ها، فضای مجازی و همچنین فعالیتهای فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد. این در حالی بود که اجرای این حکم که با اعتراض جریانات انقلابی نیز همراه بود از ابتدا با ابهاماتی مواجه شده بود به نحوی که سردار سعید قاسمی در واکنش به صدور این رای اعلام کرد:« اگر چنین حکمی را برای فائزه بریدند و نصف روز این خانم زندان رفت، من ریشم را می‌تراشم.»

بر اساس قانون پس از صدور حکم قطعی توسط دادگاه تجدیدنظر در مواردی که مدعی‌العموم شاکی پرونده است، دادستان خواستار اجرای حکم صادره می‌شود و دادگاه مربوطه ملزم به ابلاغ رأی به متهم و دایره اجرای احکام است تا ظرف 10 روز حکم اجراء شود. بر این اساس، خروج چنین متهمانی از کشور تنها با دستور مقام قضائی امکان پذیر است.

 فرهنگ نیوز نیز با انتشار این خبر و تصاویر حضور فائزه هاشمی در سالن انتظار فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) نوشت: « تاکنون مقصد فائزه هاشمی برای کسی آشکار نشده است ولی احتمال می رود با توجه به برگزاری بازی های المپیک در لندن، این موضوع بهانه ی خوبی برای حضور فائزه هاشمی در انگلیس و دیدار با برادرش مهدی هاشمی باشد.»