نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

Gaza from above













http://www2.ohchr.org/english/bodies/hrcouncil/specialsession/9/docs/UNITAR_UNOSAT_FFMGC_31July2009.pdf



By Teymoor Nabili in on January 29th, 2010

Richard Goldstone is unlikely to be worried by the savaging he received off a few students at America's Yale university, but the incident serves to show the extent to which the anit-Goldstone narrative has penetrated.

gazastarofdavid.jpg

This is an aerial photo of Gaza, where a 200 foot wide star of David was carved into farmland by Israeli tanks.

It's one of the images contained in the Goldstone Report.

Justice Goldstone himself spoke to students at Yale University this week, and though press coverage of the event is scant, Mondoweiss blog tells the story:

though he said he would not be talking about Gaza, his report came up again and again, and in fact the anti-Goldstoners tried to turn the event into a circus.

The hostility to his presence also made it into the pages of the Yale student newspaper .

The two student authors of the piece attack the report as "riddled with factual errors and twisted accounts of the war", but instead of providing any reasoned argument in support of their accusation, they paint the Judge as the biased puppet of the United Nations Human Rights Council, which, again without any supporting argument or evidence, they write off as:

"...a body that is used by some of the world’s worst human rights abusers to deflect attention from their own authoritarianism and brutality.

Now the distinguished and experienced Goldstone has been savaged by plenty of much more heavyweight critics, so the shallow attacks of a couple of students is unlikely to register on his consciousness; nonetheless the piece does tend to illustrate how the narrative and techniques of the anti-Goldstone crowd have been absorbed at many levels.

تصاوير: تفنگداران دريايي ارتش آمريكا در هائيتي











































اعدام تظاهرکنندگان جنایت علیه بشریت است



پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۸ ژانويه ۲۰۱۰

منوچهر صالحی

manouchehr-salehi.jpg
msalehi@t-online.de
بی‌دادگاه‌های پنهانی و خلاف قانون رژیم اسلامی با هدف ترساندن مردمی که از خودسری‌های فراقانونی «ولی فقیه» و رئیس‌جمهوری که با تقلب در آرأ مردم توانسته است هم‌چنان بر مسند حکومت باقی بماند، یازده تن از کسانی را که در تظاهرات اخیر تهران شرکت داشتند، به‌جرم عضویت در «گروهگ‌های ضد انقلابی انجمن پادشاهی ایران و گروهک تروریستی منافقین»، «محاربه با خدا» و «اقدام در جهت براندازی رژیم اسلامی» به اعدام محکوم ساختند و امروز - پنجشنبه 28 ژانویه- آقایان محمدرضا زمانی و آرش رحمانی‌پور را به چوبه دار آویختند.
از آن‌جا که این دادگاه‌ها بر خلاف اصل 166 «قانون اساسی» جمهوری اسلامی تشکیل شده‌اند و دادگائی فرمایشی و خلاف قانون به تقاضای فرجام به رأی دادگاه این دو محکوم اعدام شده رسیدگی کرده است، اعدام افرادی که در تظاهراتی صلح‌آمیز شرکت جستند و از حق آزادی بیان خود استفاده کردند و به سود خواست‌های مدنی خود شعار دادند، اقدامی علیه حقوقی است که در «اعلامیه جهانی حقوق بشر» و حتی در «قانون اساسی» جمهوری اسلامی به مثابه حقوق بشر و فرد تدوین شده‌اند و بنابراین جنایتی علیه بشریت است. رهبران حکومت ایران، قضاتی که حکم اعدام کسانی را صادر کردند که دستشان به خون کسی آلوده نیست، و کسانی که طناب دار را به گردن این محکومین انداختند، باید در دادگاه‌های بین‌المللی به جرم تجاوز به حقوق انسانی و جنایت علیه بشریت محاکمه شوند.
رژیم ولایت فقیه ایران برای حفظ سلطه ضدقانونی خود در ایران به همان راهی گام می‌نهد که تمامی رژیم‌های ضدمردمی مجبور به طی آن هستند، راه خشونت آمیخته به جنایت و کشتار و تجاوز مستمر به حقوق مردم. رهبران چنین حکومت‌هائی می‌پندارند که می‌توانند با زندانی ساختن، شکنجه و اعدام مردم ناراضی، توده مردم را بترسانند تا در مراسم 22 بهمن حوادث روزهای تاسوعا و عاشورا تکرار نشود. اما مردمی که به‌جان آمده‌اند، مردمی که می‌بینند این رژیم آن‌ها را به بن‌بست هدایت کرده است و تا 40 ملیون در زیر خط فقر زندگی می‌کنند و بیکاری و تورم همه‌جاگیر گشته است، چرا باید از زندان، شکنجه و اعدام بترسند؟
امیدوارم، بلکه یقین دارم که مردم دلیر ایران مراسم بزرگداشت انقلاب 1357 را به جنبشی بزرگ علیه رژیم ولایت فقیه بدل خواهند ساخت و گام توانمند دیگری در جهت فروپاشی این کاخ پوشالی برخواهند داشت.
www.maouchehr-salehi.de

ای ضحاک کثیف امروز دیگر دهه شصت نیست خود را به چوبه دار نزدیک تر کردی

ای ضحاک کثیف امروز دیگر دهه شصت نیست خود را به چوبه دار نزدیک تر کردی






ای خامنه ای ای ضحاک کثیف یک نکته را فراموش کرده ای. امروز دهه شصت نیست که با یک مشت مردم ناآگاه و ساده لوح طرف باشی که به دنبال عکس خمینی در ماه می گشتند و شما آخوندها را مقدس می دانستند. امروز تنها رسانه خبری رادیوتلوزیون سراسر دروغ شما نیست. اینترنت و اخبار آن در همه خانه ها راه را بر اخبار دروغ شما سد کرده. امروز جان جوانان برای هموطنان ارزشمند است مانند دهه شصت نیست که صدها نفر را اعدام می کردید و آب از آب تکان نمی خورد. مردم بیدارند و جان به لب. به زودی پاسخ این جنایت خود را از مردم خشمگین می بینی. اعدام این دو نفر یعنی نزدیک کردن خود به طناب دار.به زودی اعدام خواهی شد. اگر چه اعتبارت قبلا مرده. در آن زمان که خمینی خونخوار جوانان این سرزمین را اعدام می کرند معلمان سر کلاس مشغول شستشوی مغزی دانش آموزان بودند و خمینی را به عنوان فردی مقدس به آنان قالب می کردند. امروز دانش آموزان همه می دانند خمینی ضحاک بود و تو هم پیرو او هستی..

سپاه درگيري را به درون مسجد قبا كشاند


سپاه درگيري را به درون مسجد قبا كشاند


فیلم : تعطیلی در نجف آباد به احترام چهلم آیت الله منتظری ۸ بهمن

فیلم : تعطیلی در نجف آباد به احترام چهلم آیت الله منتظری ۸ بهمن


http://www.youtube.com/watch?v=KjtxJKrh-2o

فيلم : گزارش CNN از دروغپردازی رژیم در مورد اعدام محمدعلی زمانی و آرش رحمانی پور

فيلم : گزارش CNN از دروغپردازی رژیم در مورد اعدام محمدعلی زمانی و آرش رحمانی پور


http://www.youtube.com/watch?v=cQeP97huYSk

الجزیره:مصاحبه با پدر آرش رحمانی