نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ مهر ۳۰, جمعه

بهرام رحمانی: تجاوز جنسی سعید طوسی «قاری بیت رهبر و بین‌المللی قرآن حکومت» به‌بیش از 10 نوجوان؟!


                    
تصویری که در بالا با لبخند‌های ملیح طوسی، رهبرشان و دیگر چماقداران و مفت‌خوران و متجاوزان به‌جان و مال و ... مردم ایران را ملاحظه می‌کنید همان کسی است که به‌بیش از 10 کودک تجاوز کرده است. از این جنایت بزرگ و هولناک،هم رهبر خبر دارد و هم پرونده‌اش از سال 1391 تاکنون در «بی‌دادگاه»! حکومت اسلامی دست‌به‌دست می‌چرخد.
«محمد گندم‌نژاد طوسی»، معروف به «حاج سعید طوسی» را رسانه‌های حکومت اسلامی ایران، به‌عنوان قاری بین‌المللی قرآن، کارشناس شورایعالی قرآن -‌مجموعه‌ای که زیر نظر رهبر حکومت اسلامی ایران کار می‌کند‌- آموزگار کلاس‌های متعدد قرآن با تمرکز بر آموزش نوجوانان، و ... معرفی می‌کنند. اما آن‌چه که شاگردانش از او دیده‌اند بسیار وحشیانه و هولناک است.
حاج سعید طوسی، سال‌ها در حال تعرض جنسی و تجاوز به‌بچه‌های قرآنی و قاریان نخبه مملکت بود؛ تا این که برایش پرونده‌ای در قوه قضاییه تشکیل شد، ولی به‌دستور بیت رهبر پرونده مسکوت ماند و قرار است تبرئه شود.
در هفته‌های گذشته تعدادی از رسانه‌ها اعلام کرده‌ بودند که محمد گندم‌نژاد طوسی، معروف به سعید طوسی قاری بین‌المللی قرآن، که در برنامه‌های رسمی جمهوری اسلامی از جمله برنامه‌های دفتر رهبر ایران قران قرائت می‌کند، با شکایت تعدادی از نوجوانان قاری قرآن با اتهام‌هایی چون «آزار جنسی» تحت تعقیب قرار گرفته اما در‌‌ نهایت با دخالت «علی مقدم مسئول ارتباطات دفتر رهبر جمهوری اسلامی»، «رییس قوه قضاییه» و «دادستان تهران» برای او قرار منع تعقیب صادر شده است.
سایت «آمد نیوز» در گزارشی اعلام کرده که این پرونده به‌اتهام «فساد اخلاقی»، «اعمال منافی عفت» و «اغفال نوجوانان» قاری قرآن از سال 91 تشکیل شده است.به‌گفته این سایت، آقای قطبی دادیار دادسرای عمومی و انقلاب تهران، اعلام کرده که سعید طوسی به‌صورت «مکتوب» به «ارتباطات ناسالم» با شاکیان اعتراف کرده است.
بر اساس این گزارش، عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران این پرونده را برای تعیین تکلیف به‌رییس قوه قضاییه ارسال کرده و صادق لاریجانی نیز پس از اظهار نظر علی خلفی، مشاورش، این پرونده را «فاقد ادله اثباتی جرم» تشخیص داده است.
به‌گفته «آمد نیوز»، پس از این اظهار نظر رییس قوه قضاییه، دادستان تهران دستور مختومه شدن این پرونده را صادر کرده است.
طوسی،ادعا کرده است که مخالفان حکومت اسلامی او را «واسطه هتاکی» به‌رهبر ایران قرار داده‌اند.
طوسی در متنی که روز پنج‌شنبه 29 مهر 1395، در خبرگزاری‌های ایران از جمله ایسنا، ایکنا، خبرگزارری قرآن ایران و... منتشر شد، بدون اشاره به‌جزئیاتِ اتهام‌هایی که درباره وی مطرح شده است، گفت که «اینجانب بحمدالله هرگز دامن به‌چنین گناهان و اعمال منافی عفت نیالوده‌ام».
او تاکید کرده که «مستندات و اظهارات» مطرح شده در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های تلویزیونی خارج از ایران «سراسر کذب و جعلی است».
این قاری مشهور قرآن ضمن تهدید به‌شکایت از رسانه‌ها و افراد مطرح‌کننده این اتهام‌ها، گفته که «دشمنان» جمهوری اسلامی او را «واسطه هتاکی» به‌آیت‌الله علی خامنه‌ای قرار داده‌اند.
طوسی، هم‌چنین از واکنش معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایراد گرفته و نوشته که «مباد با صدور بیانیه‌های دو پهلو آب به‌آسیاب دشمن بریزند».
او در پایان این متن نوشته است: «برادران و خواهران ایمانی را از آلودن ذهن‌شان به‌اکاذیب و اتهامات ناجوانمردانه دشمنان قرآن و اسلام برحذر می‌دارم که مبادا... با صدور بیانیه‌های دو پهلو آب به‌آسیاب دشمن بریزد».‌
حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا حشمتی»، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار یادداشتی از مردم شریف درخواست کرد تا در مواجهه با این‌گونه حوادث و شایعه‌ها؛ ضمن خودداری از انتشار اجازه ندهند نسبت به‌مقدسات به‌ویژه قرآن کریم و خادمان قرآن سوء‌برداشتی پیش آید.
برنامه «صفحه آخر» صدای آمریکا در برنامه‌ای به‌تاریخ 23 مهر 1395 - چهاردهم اکتبر 2016، صدای تعدادی از جوانان را پخش کرده که گفته‌اند طوسی حدود پنج سال پیش در سفرهای خارجی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی، آنان را «آزار جنسی» داده و هم‌چنین با آن‌ها «لواط» انجام داده است.
بر اساس این گزارش، یکی از این نوجوانان که مورد «تعرض جنسی» قرار گرفته، به‌یکی از آشنایان خود در دفتر رهبر جمهوری اسلامی شکایت کرده و این مقام دفتر رهبر جمهوری اسلامی که نام او اعلام نشده، پس از صحبت با آقای طوسی، در تاریخ 29 فروردین 90 با دستخط و امضای این قاری قرآن از او «توبه نامه‌ای» گرفته که در آن نوشته شده است: «قرار شد ارتباطات ناسالم با قاریان نوجوان دیگر به‌هیچ‌وجه تکرار نشود».
این نوجوان اعلام کرده که علی خلفی مشاور قوه قضاییه و علی مقدم مسئول ارتباطات دفتر رهبر جمهوری اسلامی نیز از «توبه‌نامه» آقای طوسی اطلاع داشته‌اند، اما هیچ اقدامی انجام نداده‌اند.
در این برنامه، هم‌چنین تصویر نامه‌ای منتشر شده که اعلام شده دست‌خط طوسی است و در آن این قاری قرآن اعلام کرده، یک سال پس از این‌که آقای مقدم از «توبه‌نامه» او اطلاع داشته، با قرائت قرآن توسط او در حضور رهبر جمهوری اسلامی موافقت کرده است.
یکی از این نوجوانان به‌نقل از کاظم صدیقی امام جمعه تهران و از مقامات قوه قضاییه اعلام کرده که علی مقدم مسئول ارتباطات دفتر رهبر جمهوری اسلامی در تماسی با دادستان تهران به او «تشر زده» و گفته که محاکمه آقای طوسی «به مصلحت جامعه قرآنی نیست».
او که رتبه اول کشور در اذان است، الان 19 سال دارد و شکایتش به‌زمانی برمی‌گردد که تنها ۱۳ سال داشت.
شاکیان خواسته‌اند فردی که در بیت رهبر و از نزدیکان رهبر است، نامش محفوظ بماند. آن فرد نام محفوظ، از از قاری مرتکبِ لواط توبه نامه می‌گیرد وبه‌شکات نشان می‌دهد. واکنش شورایعالی قرآنی به‌مسئله تنها در این حد است! و البته طوسی بعد از توبه‌نامه باز هم به‌کار خود ادامه می‌دهد. این بچه 13 ساله و دیگرانی که مورد تجاوز واقع شده ولی نمی‌توانند شکایت کنند، وقتی می‌بینند که نمی‌توانند مسأله را از طریق شورایعالی قرآن و دفتر رهبر پیش ببرند، قضیه را با والدین خود درمیان می‌گذارند.
شاگردشاکی طوسی، می‌گوید وقتی پدرش متوجه قضیه شد، همراه با والدین شاگردان دیگر کلاس قرآن که مورد تجاوز این فرد قرار گرفته بودند، جمع شدند تا از وی رسما شکایت کنند.
9سی‌دی از مکالمات با طوسی را، که وی در آن به‌ارتباطات ناسالم با نوجوانان قرآنی اشاره کرده بود، تحویل قوه قضاییه دادند. بچه‌هایی که مورد تعرض جنسی طوسی قرار گرفته بودند، به‌بهانه‌های مختلف با او صحبت کردند، و صحبت‌ها را روی سی‌دی‌ها ضبط کردند. او نمی‌دانست که گفته‌هایش ضبط می‌شود، و به‌عنوان سند، تحویل قوه قضاییه می‌شود. این موضوع در دادنامه هم آمده است.
این بچه‌ها اسناد دیگری هم -‌از جمله دو توبه نامه به‌دست‌خط خود طوسی، پیامک‌های او به‌نوجوانان، و اظهارات شکات - جمع می‌کنند و در اختیار قوه قضاییه قرار می‌دهند. البته جمع‌آوری اسناد و شواهد در واقع وظیفه خود قوه قضاییه است.
عده افرادی که مورد تجاوز او قرار گرفته بودند، خیلی زیاد بود. اما بعضی از ترس آبروی خود و خانواده حاضر به شکایت نبودند، و گفتند که در دادگاه به‌عنوان شاهد حضور خواهند یافت.
این شاگرد، شاکی طوسی می‌گوید: «در ابتدا مردد بودیم و نمی‌دانستیم از کجا شکایت را شروع کنیم. رفتیم پیش آقای کاظم صدیقی -‌امام جمعه موقت تهران و ریاست اسبق دادسرای عالی انتظامی قضات‌- و قضیه را برای ایشان شرح دادیم. خیلی متاثر شد و گفت باید شکایت کنید و این کار سه حسن دارد: یکی این که بیت آقا تطهیر می‌شود از لوث وجود چنین افرادی، هم این شخص گوشمالی می‌شود، و هم عصمت این بچه‌ها ثابت می‌شود. وی هم‌چنین گفت آقا نسبت به‌این مسائل خیلی حساس هستند و اگر از این موضوع مطلع شوند، به‌شدت با این فرد برخورد می‌کنند».
«آقای کاظم صدیقی در نهایت ما را ارجاع داد به‌شعبه پانزدهم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت. پرونده رفت زیر دست بازپرس رضا کیان منش؛ پنج ماه روی پرونده کار کردند. و بعد از پنج ماه قرار مجرمیت صادر کردند».
تعداد نوجوانانی که به‌عنوان شاکی اصلی یا شاهد در دادگاه حاضر شده و گفته‌اند حاج سعید طوسی، قاری برتر نظام مقدس، به‌آنان تجاوز کرده، بیش از 10 نفر است. اغلب آن‌ها بچه‌هایی هستند که با علاقه قرائت قرآن و مسابقات اذان و قرآن و ... را دنبال کرده‌اند.
برای همه روشن است که خامنه‌ای، از این جنایت، که هم‌چنان هم ادامه دارد، باخبر است. و برای این که خودش و حکومتش آسیب نبیند سعی در مختومه کردن این پرونده جنایت کارانه است. البته بسیاری از سران و مقامات حکومت اسلامی پرونده‌های سنگین‌تری در تجاوز، ترور، جنایت و به‌طور فساد اخلاقی، اقتصادی و سیاسی دارند از این رو، اگر پرنده‌هایشان باز شود پای هم‌شان و کل نظام جهل و جنایت فاسدشان گیر است.

روشن است که دستگاه سانسور و سرکوب و اعدام به‌اصطلاح«قضایی» حکومت اسلامی،هم‌چون گذشته به داد این «قربانیان تجاوز جنسی» نخواهد رسید.امااین جنایت در پرونده سنگین جنایات دیگر حکومتی ثبت شده و نه مردم فراموش خواهند کرد و نه این بچه‌ها!
یکی از شاکیان به‌درستیگفته که وقتی رهبر از این قضیه خبر دارد و حمایت می‌کند، دیگر نمی‌دانیم چکار باید بکنیم؟ و اگر دولت نخواهد از نظر قانونی هیچ اقدامی در این‌باره بکند، ما هم ساکت نمی‌نشینیم، و در نهایت خودمان حرکتی می‌کنیم.
یکی دیگر از بچه‌های شاکی الان 18 سال دارد. در 13 تا 14 سالگی در شورایعالی قرآن و مسجد النبیِ نارمک شاگرد طوسی بوده؛ و روزهای سه‌شنبه با پدرش به‌جلسه قرآن سعید طوسی می‌رفته که بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد النبی برگزار می‌شد. او می‌گوید در سفرهایی که برای مسابقات قرآنی با طوسی همراه بوده، او مسائل جنسی را مطرح می‌کرده که برای یک نوجوان قابل درک نبوده. و بعد کار را به «ماساژ» می‌کشیده.
این نتیجه کارحاج سعید طوسی است؛ فردی که کارهای اصلی مملکت بیش از 80 میلیونی ایران را با تلاوت قرآن او راه می‌افتد؛ از مجلس گرفته تا بیت رهبر «نظام مقدس» و...

جا دارد در این‌جا یادآوری کنیم که یکی از مقامات وزارت دادگستری ایران، بی‌شرمانه درباره آزار جنسی دانش‌آموزان در یک مدرسه در تهران، گفته که «تعرضات به‌دانش‌آموزان از سوی ناظم مدرسه به‌زور نبوده است».
مظفر الوندی، دبیر مرجع ملی حقوق کودک که یک نهاد وابسته به‌وزارت دادگستری حکومت اسلامی ایران است، درباره این پرونده آزار جنسی دانش‌آموزان به‌خبرگزاری ایلنا گفته است: «متاسفانه در هر مکانی که به‌صورت متمرکز از کودکان نگه‌داری می‌شود احتمال وقوع چنین اتفاقاتی نیز وجود دارد و این یک مسئله جهانی است.میزان فراگیری این‌گونه موارد در کشور برای ما مشخص نیست، اما برای پیش‌گیری از وقوع آزار‌های جنسی موارد مختلفی هم‌چون نظارت‌های درونی در مدارس، کنترل رفت و آمد‌ها و گزینش معلم می‌تواند موثر باشد».
خرداد ماه امسال، معاون معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش ‌و پرورش اخبار مربوط به‌آزار جنسی دانش‌آموزان در دو مدرسه ابتدایی در تهران را تایید کرد. پس از شکایت والدین دو دانش‌آموز در یکی از مدارس، شکایت‌های دیگری نیز در یکی دیگر از مدارس تهران مطرح شد و پرونده ابعاد وسیع‌تری پیدا کرد.
این مقام وزارت دادگستری در ادمه توجیه تجاوز به‌کودکان ادعا کرد، برخی اعتقاد دارند از نظر علمی «این کشش‌ها و گرایش‌ها به‌صورت دو طرفه در برخی مقاطع سنی وجود دارد.» او ادامه داد: «من هم معتقدم تمامی این موارد به‌زور نبوده و در برخی موارد این گرایش، دو طرفه بوده است. بنابراین باید زمینه این‌گونه گرایش‌ها از بین برود؛ فضاهای مجازی و ماهواره بر روی کودکان تاثیر می‌گذارند و به‌نظر می‌آید که کارهای فرهنگی و آموزش می‌تواند موثر‌تر از اقدامات قضایی در این زمینه باشد».

یک از هزاران جنایت در قوانین کیفری حکومت اسلامی ایران،«صیغه دختر باکره قبل از اجرای حکم اعدام»، یعنی تجاوز به‌زندانی اسیر و دربند و بی‌دفاع است. جانیان حکومت اسلامی ایران، دختران باکره را در شب قبل از اعدام به‌نکاه پاسداران خود در می‌آوردند و مهریه برای آن‌ها تعیین می‌کردند که بعد از اعدام به‌خانواده آن‌ها بدهند تا هرچه بیش‌تر عمق وجودشان را بسوزانند!
در واقع ترس از تجاوز از هر زن و مردی که توسط ماموران حکومت اسلامی دستگیر می‌شوندیک واقعیت دردناک و غیرقابل انکار است. تجاوز به‌دختران باکره پیش از اعدام در حکومت اسلامی ایران، با اتکا به‌قوانین قرون وسطایی اسلامی صورت می‌گیرد و جزئی از قوانین مجازات کیفری حکومت اسلامی ایران است.
از نظر اسلام، دختری که رابطه جنسی نداشته و باکره است بی‌گناه به‌شمار می‌آید، اگر اعدام شود به‌بهشت می‌رود، پس طبق فتوای شرعی، برای جلوگیری‌کردن از بهشت رفتن دختران سیاسی محکوم به‌اعدام در شب پیش از اجرای حکم، آن‌ها را مجبور به‌صیغه با یکی از پاسداران یا عوامل دیگر زندان می‌کردند. تا با تجاوز، از آن‌ها رفع بکارت شود و چند ساعت بعد اعدام شوند.
اسدالله لاجوردیرییس وقت زندان اوین، خطاب به‌دختران می‌گفت: فکر نکنید که شما رو باکره اعدام می‌‌کنیم.

مهدی کروبی، رییس دو دوره مجلس شورای اسلامی که حدود هفت سال است در حبس خانگی به‌سر می‌برد، روز هفتم مرداد 1388 در نامه‌ای خطاب به‌آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس مجلس خبرگان رهبری نوشت: «برخی افراد با دختران بازداشتی با شدتی تجاوز نموده‌اند که منجر به‌ایجاد جراحات و پارگی در سیستم تناسلی آنان گردیده است. از سوی دیگر، افرادی به‌پسرهای جوان زندانی با حالتی وحشیانه تجاوز کرده‌‌‌اند به‌طوری‌که برخی دچار افسردگی و مشکلات جدی روحی و جسمی گردیده‌‌اند و در کنج خانه‌‌های خود خزیده‌‌اند».
پیش‌تر 17مهرماه سال 1365، آیت‌الله منتظری قائم مقام وقت رهبری درنامه‌ای خطاب به‌آیت‌الله خمینی، رهبر وقتحکومت اسلامی ایران، با این مضمون نوشته بود: «آیا می‌دانید در بعضی از زندان‌های جمهوری اسلامی، دختران جوان را به‌زور تصرف کرده‌اند؟ آیا می‌دانید که هنگام بازجویی از دختران، استعمال الفاظ رکیک ناموسی رایج است»؟

احمد شهید، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر ایران، روز چهارشنبه 19 اکتبر آخرین گزارش خود در باره ایران را با بازه زمانی 11 دی‌ماه 94 تا 25 مرداد سال جاری منتشر کرد.به‌گزارش خبرگزاری‌ها، احمد شهید در گزارش خود یادآوری کرده که طی این مدت، 23 بار در مورد وضعیت حقوق بشر به‌مقام های حکومت اسلامی نامه نوشته است.
گزارش وی می‌افزاید با وجود این، میزان اعدام‌ها از ابتدای ژوییه روندی افزایشی داشته و در سه هفته اول این ماه، 40 مورد اعدام صورت گرفته که اکثرا بر سر جرایم مرتبط با مواد مخدر بوده است.شهید، هم‌چنین یادآوری کرده که در سال 2015، بین 966 تا 1054 مورد اعدام در ایران صورت گرفته که بالاترین میزان اعدام در این کشور در دو دهه گذشته محسوب می‌شود.
در بخش های دیگر گزارش وی، نحوه برخورد دستگاه‌های قضایی و امنیتی ایران با روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای، شهروندان دوتابعیتی، فعالان سیاسی و اجتماعی و کارگران، و نیز اجرای مجازات‌های «بی‌رحمانه و تحقیرآمیز» در این کشور مورد انتقاد قرار گرفته است.
گزارش، هم‌چنین به‌عملکرد دستگاه‌های حکومتی ایران در زمینه‌هایی چون تامین حق آزادی بیان و عقیده، حق آزادی تشکل و تجمع، حقوق زنان و کودکان و حقوق اقلیت‌های ملی و مذهبی انتقاد کرده است.

هم‌چنین وقتی می‌خواستند سعید مرتضوی رادر ارتباط با پرونده کهریزک، به‌اصطلاح محاکمه کنند، با نوار صحبت تلفنی‌اش با مجتبی خامنه‌ای به‌دادگاه رفت. در دادگاه غیرعلنی محاکمه شد و فقط 200 هزار تومان جریمه شد!
روز شنبه 10 مرداد ماه 1394،حکومت اسلامی دادگاه نمایشی رسیدگی به‌اتهامات سعید مرتضوی متهم ردیف اول جنایات کهریزک در جریان اعتراضات سال 1388  را برگزار کرد. سعید مرتضوی در جریان اعتراضات 88  قاضی رسیدگی به‌پرونده‌های این اعتراضات بود که دستور تجاوز وشکنجه به‌دستگیرشدگان را داده بود که در جریان این جنایات چندین نفر در بازداشتگاه کهریزک جان‌باختند.
شایان ذکر است که احمد رضا رادان فرمانده وقت نیروی انتظامی و احمدی مقدم  از متهمان دیگر این جنایات بودند که هر دو تبرئه شدند.
مرتضوی در پایان دادگاهش، در گفتگو با رسانه‌های حکومتی چنین ادعا کرد: «درجلسهامروزدادگاهبه‌شکایتروحالامینیازکشته‌شدگانحادثهکهریزکنیزرسیدگیشدهاست،اگرچهپیش از این هشت بار این موضوع مورد رسیدگی قرار گرفته و قرار منع پیگرد صادر شده است و اساسا این پرونده ، اعتبار امر مختومه دارد. مصاحبه‌هایی از احمدی مقدم به‌دادگاه ارایه کرده‌ام که گفته است کشته‌شدگان به‌ویژه روح الامینی در کهریزک به‌هیچ‌وجه کتک نخورده‌اند بلکه در درگیری و فتنه کتک خورده‌اند. زخم‌ها و جراحات کشته‌شدگان کهریزک به‌ویژه روح الامینی مربوط به‌زمانی که در بازداشت بودند، نیست بلکه این زخم ها قدیمی است و مربوط به‌قبل از اعزام به‌کهریزک است. مقصران اصلی، افرادی هستند که پشت صحنه بودند ؛ مقصران اصلی سران فتنه هستند که باید پاسخ‌گو باشند و ضد انقلاب‌هایی که به‌هر بهانه‌ای فتنه‌ای برپا کردند.بر اساس مصاحبه‌های احمدی مقدم این افراد که در اغتشاش شرکت داشته‌اند با پلیس درگیر شده و پلیس آنان را دستگیر کرده است و من در دستگیری آنان هیچ دخالتی نداشته‌ام».
مرتضوی در باره موضوع  شکایت سازمان تامین اجتماعی از وی هم گفت: «وزارتکاروسازمانتامیناجتماعیعلیهمادررسانه‌هاکلیحرفزدندوازماشکایتکردندوحالاکهصحبتبه‌ارایهسندومدرکرسیدهاستدردادگاهحاضرنشده‌اندوتوضیحاتوکیلشاننیزقانع‌کنندهنبود. دلایلی به‌دادگاه ارایه کرده‌ام که نه تنها من از اجرای آن‌ها استنکاف نداشته‌ام که تقی نوربخش مدیر عامل فعلی سازمان تامین اجتماعی و علی ربیعی وزیر فعلی  کار استنکاف کرده‌اند».
این‌ها بخشی از ادعاهای سعید مرتضوی متهم ردیف اول جنایات کهریزک در دادگاه امروز بود. او با بی‌شرمی تمام که  خصوصیت اصلی جانیان حکومت اسلامی از بالا تا پاییناست، نه تنها  همه اتهامات وارده را طبق معمول رد کرده، بلکه مدعی شد که احمدی مقدم  و سایر متهمان این پرونده از جمله احمد رضا رادن فرمانده سابق نیروی انتظامی هم بی‌گناه  هستند.
محسن روح‌الامینی فرزند مشاور محسن رضایی، محمد کامرانی و امیر جوادی‌فر سه نفری بودند که در بازداشت‌گاه کهریزک و در اثر شکنجه کشته شدند. مقامات قضایی علت مرگ محسن روح‌الامینی و محمد کامرانی را بیماری مننژیت اعلام کردند. این در حالی است که خانواده‌های این دو پس از خاکسپاری فرزندانشان اعلام کردند که آثار ضرب و جرح روی بدن آنان مشهود بوده و هردو از ناحیه سر به‌شدت مجروح شده بودند.
امیر جوادی‌فر نیز که در 18 تیر 88 دستگیر شده بود، طبق اعلام خانواده و وکیلش قبل از اعزام به‌کهریزک تنها دچار شکستگی فک و بازو بوده و چشم چپش نیز در اثر ضرب و شتم به‌شدت آسیب دیده بوده ولی از ناحیه مغز و جمجمه هیچ‌گونه عارضه‌ای نداشته است. اما وقتی جنازه‌ی او را تحویل می‌گیرند متوجه می‌شوند که او نیز از ناحیه سر به‌شدت مجروح بوده است.
رامین آقازاده، کشته‌شده‌ دیگری است که طبق اظهارات خانواده‌اش به‌فاصله چند روز پس از آزادی از کهریزک بر اثر خونریزی داخلی فوت می‌کند اما نام وی در پرونده حقوقی کهریزک نیامده است.
دکتر رامین پوراندرجانی نیز قربانی سوله کهریزک است. وی به‌عنوان پزشک وظیفه در نیروی انتظامی خدمت می‌کرده و محل خدمتش بازداشت‌گاه کهریزک بوده است. وی در آبان ماه سال 88 فوت شد. مقامات قضایی ابتدا علت مرگ او را خودکشی اعلام کردند ولی مدتی بعد اعلام شد که وی در اثر مسمومیت دارویی فوت شده است.
رامین پور اندجانی، اعلام کرده بود که حاضر است شهادت بدهد که مرتضوی و عوامل نیروی انتظامی در شکنجه و تجاوز به‌زندانیان و دستگیرشدگان دست داشتند.
مرتضوی  دسترسی به‌پرونده‌هایی از دزدی‌های سران و مقامات بلند پایه حکومت دارد که بارها تهدید کرده که اسنادی از مقامات بالای نظام به‌ویژه در جریان دزدهایشان از تامین اجتماعی در دست دارد که اگر حکم محکومیت برایش صادر نمایند، این اسناد را علنی خواهد کرد.
سعيد مرتضوی در دوران رياست آيت‌الله‌ هاشمی شاهرودی در قوه قضاييه و دولت «اصلاحات!» در مقام دادستان تهران مشغول به‌فعاليت بود. اما شايد جنايت كهريزك را بايد نقطه اوج اتهامات سعيد مرتضوی دانست؛ جايی كه سر انگشت تمامی اتهامات به‌سمت او نشانه گرفته شد و سعيد مرتضوی بيش از پيش در صدر اخبار و گزارش‌های رسانه‌ها قرار گرفت.
در بخشی از گزارش تفحص از سازمان تامین اجتماعی عنوان شده که مقادیری «کارت هدیه؟!» از محل بودجه این سازمان، برای 37 نماینده مجلس سند خورده است. سعید مرتضوی می‌گوید به شرط عدم افشای هویت نمایندگان، فهرست مربوط را تحویل رییس هیات می‌دهد.
روزنامه شرق، با اشاره به‌این مسئله نوشته است: نتیجه دادگاه مرتضوی تا به‌این‌جای کار مشخص است: رد مال، حبس و تبرئه در یکی از پرونده‌ها. نماینده‌ها اما خواسته دیگری دارند. آن‌ها به‌ویژه در موضوع تخلف مرتضوی در تامین اجتماعی خواهان رسیدگی به‌جرائم معاونان او هستند. دلایل این تاکید نیز به‌صراحت مشخص شده است؛ معاونان مرتضوی در سال‌های گذشته در کنار سعید مرتضوی درخشیده‌اند و ردپای اغلب آن‌ها در پرونده تخلف تامین اجتماعی مشخص است.
طبق این گزارش، تنها یکی از جملات کوتاه گزارش 84 هزارصفحه‌ای تفحص از تامین اجتماعی نشان داد «شش میلیارد و 243 میلیون تومان برای پرداخت به‌حدود 50 نفر از اعضای هیات امنا، مدیرعامل و مدیران سایر سطوح سازمان تامین اجتماعی به‌تصویب رسیده و تنها سهم یک نفر 400 میلیون تومان بوده است». این پرداخت‌ها به‌امضای سعید مرتضوی، رییس وقت سازمان تامین اجتماعی انجام شده است.

پیش از  ماجرای مرتضوی، علی فلاحیان وزیر اطلاعات رفسنجانی، در جریان پرونده متهمان قتل‌های زنجیره‌ای، با صراحت گفته بود: «اگر بخواهند مرا به‌دادگاه بکشانند، با رییسم دادگاه می‌روم». و در نتیجه هیچ‌کس او را به‌دادگاه نکشاند.
و حالا سعید طوسی، قاری معروف قرآن بیت رهبری، هم همین‌طور تهدید می‌کند. او به‌اظهار یکی از شاکیانش گفته است: «اگر مرا محکوم کنند، حداقل صد نفر را با خودم پایین می‌کشم».
نهایت رسوایی تجاوز جنسی این قاری قرآن، دست‌کم پنج سال است که رو شده است. قربانیان او کودکان بی‌گناهی هستند که در خانواده‌های مذهبی و معتقد به «حکومت مقدس اسلامی» و ایدلوژی خرافی و متجاوز آن، بزرگ شده و اذان و درس قرآن و اصول دین یاد گرفته‌اند. بعد، والدین‌شان ندانسته آن‌ها را به‌دست جانیانی مثل طوسی داده‌اند تا برای قرآن یادگرفتن، طعمه جنسی این جانی باشند!
در واقع در این «نظام مقدس اسلامیو الهی»، آن‌قدر همه سران و مقامات و مسئولین حکومتی از بالا تا پایین آن، فاسد و تبه‌کار و آلوده‌اند که در هر زمینه‌ای از هم گروکشی می‌کنند. بنابراین، تا روزی که این حکومت بر جامعه ایران حاکمیت می‌کند همه جنایاتی که در بالا به‌عنوان نمونه بدان‌ها اشاره کردیم، هم‌چنان ادامه خواهد داشت!
جمعه سی‌ام مهر 1395 - بیست و یکم اکتبر 2016

ضمائم:
ضمیمه 1:
بیانیه رسمی «استاد حاج سعید طوسی»، در پاسخ به «توطئه» صدای آمریکا:

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵
سعید طوسی پیامی را پیرو انتشار خبری در رسانه‌های مجازی در اختیار خبرگزاری ایکنا گذاشته است.به‌گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، متن این پیام بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ الَّذِینَ جَاءُوا بِالْإِفْکِ عُصْبَهٌ مِنْکُمْ لَا تَحْسَبُوهُ شَرًّا لَکُمْ بَلْ هُوَ خَیْرٌ لَکُمْ لِکُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ مَا اکْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ وَالَّذِی تَوَلَّى کِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذَابٌ عَظِیمٌ»(نور/۱۱)
سلام و درود به روان پاک شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و امام شهیدان خمینی کبیر(ره) و با سلام و تحیت محضر ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و دوستان و یاران قرآنی، همان‌طور که مردم شریف، متدین و قرآن دوست کشور عزیزمان شاهد هستند، در ماه‌های اخیر، هجمه‌‌ای وسیع از طرف رسانه‌های وابسته به‌استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل به اینجانب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت پذیرفت و آن‌چه که باعث شد که این حقیر پس از آن که تصمیم بر سکوت و واگذار کردن امر به احکم الحاکمین و علام الغیوب داشتم، سخن و درددلی چند را با ملت متدین و اصحاب شریف قرآن داشته باشم، آن بود که با ورود شبکه ماهواره‌ای صدای شیطان بزرگ آمریکا به‌این موضوع، شبکه‌ای که خود مامور ترویج فحشا در جوامع اسلامی است و اشاعه اکاذیب و نشر اتهامات ناجوانمردانه به‌این حقیر و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دایه مهربان‌تر از مادر شدن و دلسوزی‌های مزورانه آن‌ها، ممکن است، سئوالات و شبهاتی در اذهان شریف در مورد صحت و سقم این اتهامات سخیف به‌وجود آید که بر اینجانب لازم است که به منظور جلوگیری از آلوده شدن مؤمنین به سوء‌ظن به برادرشان در این خصوص اعلام نظر کنم که بدین وسیله ضمن تقبیح و محکومیت شدید کسانی‌که با توسل به‌دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، سعی در اثبات مدعای کذب خود نمودند و مصداق این آیه شریفه شدند که «یُرِیدُونَ أَنْ یَتَحَاکَمُوا إِلَى الطَّاغُوتِ وَقَدْ أُمِرُوا أَنْ یَکْفُرُوا بِهِ وَیُرِیدُ الشَّیْطَانُ أَنْ یُضِلَّهُمْ ضَلَالًا بَعِیدًا»(نسا/۶۰) اعلام می‌دارم که اینجانب بحمدالله هرگز دامن به چنین گناهان و اعمال منافی عفت نیالوده‌ام و از درگاه ربوبی و به‌برکت آیات نورانی قرآن، عصمت و پاکی خود را تا آخر عمر طلب می‌نمایم.
مستندات و اظهارات ارائه شده در سایت‌ها و برنامه‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، سراسر کذب و جعلی است و به‌درد همان فیلم‌های سینمایی می‌خورد.
اینجانب تاکنون به‌دلیل جلوگیری از هتک آبروی جامعه قرآنی سکوت کردهام، اما از این پس به‌همین دلیل و برای حفظ حیثیت خود در جامعه قرآنی در مقابل این هتاکی ها و پرده دری‌ها، اقدامات قانونی خود را از طریق محاکم صالحه قضایی انجام خواهد داد و ان شا الله و به فضل الهی همانطور که وعده الهی در آیات کریمه صدور این سخنان و در جریان تهمت زنی به‌اهل بیت پیامبر اکرم(ص)(قضیه افک)، خیر مؤمنان و شناخت دشمنان و منافقان در جامعه اسلامی است، از این امتحان و آزمایش الهی سربلند بیرون خواهم آمد.
در پایان ضمن تشکر و سپاس از ملت شریف و متدین و دوستان عزیز قرآنی که در این جریان با حمایت‌های خود موجب دلگرمی و توان تحمل این امتحان الهی شدند و عرض شرمساری به‌ساحت مقدس رهبر عزیز و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) که دشمن کینه توز چون از صلابت و اقتدار ایشان به تنگ آمده و چون منی را واسطه هتاکی به‌ایشان قرار داده است که صد البته ذره‌ای غبار هم از این ماجرا بر دامن نورانی ایشان نخواهد نشست و دشمن از این خیال بافی نفعی نخواهد برد، خطاب به‌استکبار رسانه‌ای می‌‌گویم؛ درست فهمیده اید که قرآن و خادمان و مروجان قرآن، بزرگ‌ترین سد و مانع در تحقق اهداف شوم و شبیخون فرهنگی شما هستند، اما با چنین نمایش‌ها و خیال‌پردازی‌هایی هرگز به‌مقاصد پلید خود نخواهند رسید و آن‌چه را که شما مبلغ و نشردهنده آن باشید، مردم بصیر و فهیم ما تکذیب می‌نمایند.
در پایان با التجا و استمداد از درگاه ربوبی برای دفع این کید و دسیسه به‌ذکر روایتی از امام کاظم(ع) که ذیل آیات شریفه اشاره شده در سوره مبارکه نور وارد شده است تبرک جسته و از برادران و خواهران ایمانی را از آلودن ذهن‌شان به اکاذیب و اتهامات ناجوانمردانه دشمنان قرآن و اسلام برحذر می‌دارم که مباد بر خلاف (لاتقف ما لیس لک به علم) با صدور بیانیه‌های دو پهلو آب به‌آسیاب دشمن بریزد.

 ضمیمه 2
روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ در این مورد اطلاعیه زیر را منتشر کرده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
یا نِساءَ النَّبِیِّ لَسْتُنَّ کَأَحَدٍ مِنَ النِّساءِ إِنِ اتَّقَیْتُنَّ فَلا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَیَطْمَعَ الَّذِی فِی قَلْبِهِ مَرَضٌاحزاب ۳۲
متاسفانه خبر ناگواری در رسانه­‌های مجازی منتشر شد که افراد متدین به‌ویژه جامعه قرآنیان را متاثر کرد. صرف نظر از ماهیت موضوع و وقوع یا عدم وقوع جرم که کاملا به‌حوزه قضایی مربوط است، انتشار آن مصداق اشاعه فحشاء است.
دشمن عملکردهای غلط را مستمسکی قرار می‌دهد تا به‌نوعی تقدس زدایی کند. کارنامه درخشان جامعه قرآنی و نیروهای انقلاب با خطای یک یا چند نفر از بین نمی‌رود. ضمن تقبیح انتشار اسرار مردم از ریاست محترم قوه قضاییه تقاضا می‌کنم دستور فرمایند رسیدگی به‌این پرونده در اولویت قرار گرفته و بر اساس دستورالعمل قرآنی در صورت تخلف از سوی هر کسی به‌ویژه افرادی که انتظار می‌رود تربیت قرآنی شده باشند حکم صادر و اجرایی شود. از شاکیان محترم تقاضا می‌کنم که با صبوری و متانت در احقاق حق تلاش نمایند. از مردم شریف انتظار می‌رود در این‌گونه حوادث ضمن خودداری از انتشار، اجازه ندهند نسبت به‌مقدسات به‌ویژه قرآن کریم و خادمان قرآن سوء برداشتی پیش آید.
لازم به‌ذکر است اصرار به‌عدم اشاعه فحشاء برای همه افراد و اقشار باید لحاظ گردد. هر گناه‌کار و مجرمی در ازای جرمی که مرتکب می‌شود باید کیفر و عقوبت داشته باشد و انتشار عکس، پرونده و تخلف مجرمین، خود جرم دیگری است که نابخشودنی است.
در پایان باور دارم که بعضی اقشار نظیر روحانیون، انقلابیون، متدینین و به ویژه قاریان قرآن و مداحان در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند که خطای آنان ناخودآگاه باورهای دینی مردم را تضعیف می‌نماید و برای همین آیه شریفه 30 احزاب می‌فرماید:
یا نساء النبی من یأت منکن بفاحشه مبیّنه یضاعف لها العذاب ضعفین
ای همسران پیامبر در صورتی که هر یک از شما گناه آشکار و فاحشی مرتکب شود‌(به‌دلیل آثاری که در جامعه می‌گذارد) عذابش دو چندان خواهد بود».

به سحر محمدی! فرزندِ خانواده ای پاکبازدر راه خلق‎

ه گزارش دویچه وله ، آخرین گزارش جامع در باره اتهام آزار جنسی نوجوانان و تجاوز به برخی از آنها توسط محمد گندم‌نژاد طوسی، معروف به حاج سعید طوسی را شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان صدای آمریکا منتشر کرد. در این گزارش گفته‌های شاهدان عینی و یک نوار تلفنی که ظاهرا حاوی صدای سعید طوسی است پخش شد.
در این گزارش آنچه را که پیش‌تر وبسایت "آمدنیوز" منتشر کرده بود، تکرار شده است؛ از جمله رشته سردرگم رسیدگی به شکایات نوجوانان قربانی توسط قوه قضاییه، و تلاش برای پایان دادن به این شکایات توسط برخی مقامات نزدیک به رهبر جمهوری اسلامی.
آمدنیوز در خردادماه سال جاری نوشته بود: «هشتاد و سه صفحه مستند و نه حلقه سی دی، مجموعه پرونده‌ای است که اتهامات (س. ط) قاری مشهور قرآنی محبوب رهبر جمهوری اسلامی را اثبات می‌کند. اما ظاهرا در دستگاه قضایی، ارتباطات وی با مجموعه بیت رهبری ارزشمندتر از حقوق شکات و وضعیت روحی ناشی از تالمات این چند ساله و کش و قوس پرونده در "دستگاه عدالت" است.»
به گزارش آمدنیوز‌: «شکات پرونده توسط قوه قضاییه مورد تهدید قرار گرفته‌اند» و سعید طوسی «خانواده قربانیان را به دلیل شکایت بردن از او به بیت رهبری، تهدید به اقدام متقابل نموده است.»
نخستین واکنش دولتی
پس از انتشار گزارش تلویزیونی صدای آمریکا محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این اتهام سنگین که طبق قوانین جمهوری اسلامی، از جمله مشمول مجازات اعدام می‌شود واکنش نشان داد.
حشمتی با انتشار یادداشتی خواستار «مواجهه با این گونه حوادث» و عدم انتشار اخبار مربوط به اتهامات وارده به سعید طوسی شده است.
معاون وزیر ارشاد می‌نویسد: «صرف نظر از ماهیت موضوع و وقوع یا عدم وقوع جرم که کاملا به حوزه قضایی مربوط است، انتشار آن مصداق اشاعه فحشا است.»

حشمتی از قوه قضاییه خواسته است، هر چه زودتر در این زمینه شفاف‌سازی کند.
واکنش متهم
سعید طوسی نیز پس از چند ماه سکوت به اتهامات وارده واکنش نشان داد. او دربیانیه‌ای که در وبسایت‌های ایرانی منتشر شد اتهامات را «هجمه‌ای وسیع از طرف رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل» به خودش و «نظام مقدس جمهوری اسلامی و حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی» می‌داند. 
در ادامه ‌بیانیه ‌طوسی آمده است: «اعلام می‌دارم که این جانب بحمدالله هرگز دامن به چنین گناهان و اعمال منافی عفت نیالوده‌ام و از درگاه ربوبی و به برکت آیات نورانی قرآن، عصمت و پاکی خود را تا آخر عمر طلب می‌نمایم.» 
طوسی همچنین تاکید کرده است که «مستندات و اظهارات ارائه شده در سایت‌ها و برنامه‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، سراسر کذب و جعلی است». 
شایعه طرح ترور
وبسایت العربیه به نقل از "يک سايت نزديک به اصلاح طلبان" گزارش داد که اعضای شورای مرکزی "یک قرارگاه امنيتى" تصمیم به ترور سعید طوسی گرفته است.
العربیه می‌نویسد، "قرارگاه امنیتی" قصد دارد از این طریق «هم از علنی شدن پرونده‌"تجاوزات گروهی وی با برخی افراد ذی‌نفوذ به برخی نوجوانان" جلوگیری کند و هم  مسئولیت این ترور را با توجه به سخنان یکی از شکات در برنامه‌ی تلویزیونی، به گردن شکات بیندازد و زمینه بازداشت و اعدام آن‌ها را فراهم کند».

یکی از شاکیان در گفت‌وگو با صدای آمریکا می‌گوید، اگر قوه قضاییه جمهوری اسلامی طوسی را محکوم نکند، او خود علیه طوسی اقدام خواهد کرد.
گزارش العربیه تاکنون از جانب هیچ رسانه یا سازمان شناخته‌شده یا مقام رسمی تایید نشده است. 

سعید طوسی ۴۶ ساله و یکی از قاریان نزدیک به مقامات رده‌بالای جمهوری اسلامی است. او می‌گوید، «برای رشد قرآنی به بیشتر از ۲۰ کشور سراسر دنیا» اعزام شده و در حال حاضر در سازمان صدا و سیما و به عنوان استاد معلمی قرآن فعالیت می‌کند.

ورزشگاه الغدیر اهواز

ورزشگاه الغدیر اهواز
 
بی اهمیتی اشکهای کودک و فرق شکافته شده در فوتبال ایران!+عکس 

 
بی اهمیتی اشکهای کودک و فرق شکافته شده در فوتبال ایران!+عکس 
 

کودک‌ آزاری به بهانه‌های مذهبی

وقتى بچه باز حكومتى از «من اين كار را نكردم» سخن مى گويد از چه سخن مى گويد؟؛ ف. م. سخن

gooya0417.png
شما ديكتاتورى را در نظر بگيريد، كه از نوع زمينى هم نيست و با آسمان ها در ارتباط است. او در نمازهاى شبانه ى خود از خدا و پيامبر و امامان و بخصوص امام غايب رهنمود مى گيرد و كارهاى سياسى اش را پيش مى بَرَد. اگر مشخص شود كه اين روحانى متصل به آسمان، حتى در انتخاب قارى قرآن، اشتباه كرده و اين قارى، فردى فاسد و بيمار بوده، آنگاه تمام ارتباطات او با آسمان، زير سوال مى رود. براى اين كه چنين سوالى پيش نيايد، بايد قاطعانه گفت او اشتباه نكرده، لذا آن چه به اين قارى نسبت داده مى شود دروغ است و هيچ تجاوزى به بچه ها صورت نگرفته، حتى اگر صدها سند زنده و مكتوب وجود داشته باشد.
«براى سعيد عزيز»
دوران سربازى دوران تجربه هاست. تجربه هاى خوب، تجربه هاى بد. چيزهايى را كه انسان در زندگى اش هرگز نديده، و احتمالا بعد از دوران سربازى هم هرگز نخواهد ديد، در اين دوران دو ساله -حالا چند ماهى كمتر يا بيشتر- از نزديك ديده مى شود و جوانِ تازه از آشيانه ى پدر مادر بيرون آمده، زندگى واقعى در خارج از خانه را تجربه مى كند.
در يكى از صبحگاه هاى آموزشى، ديديم وضع پادگان متفاوت است. بر بالاى سكوى سان، تعدادى ميكروفون ديده مى شود و تختى در پايين سكو. چند نفر با لباس سيويل در جايگاه حضور داشتند و يكى از آن ها شروع به خواندنِ متنى كرد؛ اطلاعيه سازمان قضايى ارتش بود مبنى بر اين كه دو دژبان، اقدام به عمل شنيع لواط كرده اند و هر دو به خوردنِ صد ضربه شلاق محكوم شده اند! در اين حيص و بيص، سربازِ هيكل دارى، كنار تخت ايستاد، و در حالى كه دست هايش را به صورت مشت كرده بالا برده بود با صداى بلند فرياد زد:
بر محمد و آل محمد صلوات!

و ما همگى صلواتى بلند فرستاديم. به نظر مى آمد كه ايشان، شخص شلاق زن باشند كه اين چنين، مثل قهرمانان مشت زنى، دست بالا برده است و با افتخار قرار است پيكر لواط كنندگان را زير ضربات شلاق له و لورده كند.
اما به ناگهان، جوان گردن كلفت، پيراهن اش را از تن در آورد، و در حالى كه مانند «راكى» با دست هاى بالا و با لبخند، براى سربازانى كه با حيرت او را نگاه مى كردند ابراز احساسات مى كرد، رفت و روى تخت دراز كشيد، تا شلاق زن بيايد و او را شلاق بزند! ايشان [بر اساس لغات به كار برده شده در كتب اسلامى] جناب «فاعل» تشريف داشتند! مرد جوان، يكصد ضربه شلاق را «قهرمانانه» و بى آن كه صدايش در بيايد خورد و بعد بر خاست و دو باره در حالى كه دست هايش را بالا برده بود، مثل «پيروزمندان» براى سربازان دست تكان داد! در اين تكان دادن دست به نظر مى رسيد اين پيام نهفته است كه: «مواظب خودتان باشيد! با من طرفيد! احتمالا نفر بعدى خودِ شما باشيد!»
اما «مفعول» ماجرا را كشان كشان به طرف تخت آوردند و به زور او را روى تخت خواباندند و شروع به زدن شلاق كردند كه طفلك با هر ضربه شلاق، از روى تخت به زمين مى افتاد و با وضع رقت انگيزى ضربات دردناك شلاق را دريافت مى كرد...
*****
يك بخش از فرهنگ اجتماعى ما، به همين موضوع لواط و بچه بازى اختصاص دارد، كه متاسفانه بخش كوچكى هم نيست. زنده ياد جعفر شهرى كه دائرةالمعارف «گوياى» زندگى اجتماعى در شهر تهران بود، و كتاب هاى بى نظيرِ «طهران قديم» در ٥ جلد، و «تاريخ اجتماعى تهران در قرن سيزدهم» در ٦ جلد را با اتكا به حافظه ى شگفت انگيزش نوشت، داستان هايى از اين موضوع تعريف مى كرد كه نشان مى داد بچه بازى در جامعه ى ما، امرى عادى بوده و بچه باز نه تنها از اين كار شرم نداشته بلكه نوعى افتخار و نشانه ى قدرت براى او به شمار مى آمده است. بر عكس، بچه هاى موردِ تجاوز قرار گرفته، نه تنها حق شكايتى نداشته اند، بلكه اگر اين امر آشكار مى شده، به شدت تحقير مى شده اند و مورد تمسخر قرار مى گرفته اند و با انگشت نما شدن در جامعه، راه براى آزار و اذيت بيشتر آن ها باز مى شده است.
در اين مطلب كوتاه قصد نداريم به دلايل و علل اين معضل اجتماعى بپردازيم ولى به طور خلاصه مى توانيم بگوييم، در جامعه ى بسته، كه اقدام به جدا كردن پسران از دختران مى كند و رابطه ى ميان آنان را رابطه ى آتش و پنبه مى داند، گرايش به همجنس طبيعتا بيشتر مى شود و در برخى، به صورت عادت و بيمارى باقى مى ماند، و اگر اين گروه، نتوانند براى كارِ خود، «داوطلب» پيدا كنند، و يا ميل به «شكار تازه و نورسته» داشته باشند، به زور و فريب متوسل مى شوند و هر كه را در نزديكى خود بيابند مورد تجاوز قرار مى دهند. در اين مورد و راه هاى سبك كردن فشارهاى جنسى در دوران نوجوانى بعدا بيشتر خواهيم نوشت.
*****
بعد از پخش برنامه ى آقاى مهدى فلاحتى در تلويزيون صداى امريكا، و شنيدن سخنان بچه هايى كه موردِ تجاوزِ قارى مشهور و معلم قرآن قرار گرفتند، تقريبا هيچ شك و شبهه اى باقى نمانده است كه تجاوزهاى متعدد او -كه قطعا بيمار جنسى ست- با سند و مدرك و شهادت قابل اثبات است لذا مى توان با اطمينان خاطر در باره ى شخص او و عمل شنيع اش نوشت. اما اين كه اين شخص موردِ حمايتِ آيت الله خامنه اى ست و يكى از قاريان مورد علاقه ى اوست و اين كه اگر قوه ى قضاييه تا كنون كارى به كار اين متجاوز نداشته به خاطر حمايت شخص آيت الله است، موضوع را از حالت اجتماعى صِرْف، به حالت سياسى در مى آوَرَد، آن هم در بالاترين سطوح مملكتى.
در اينجا، غير از تجاوز، ما با پديده ى سياسى حمايت ديكتاتور از اشخاص مورد علاقه و منتخب اش رو به رو هستيم كه شامل همه ى ديكتاتورها مى شود. يكى از باورهاى ديكتاتورها اين است كه «هرگز اشتباه نمى كنند». آن ها در انتخاب اشخاص «خوب» هم، اشتباه نمى كنند. اگر روزى مشخص شود كه اين اشخاص «خوب»، خوب نيستند و بد هستند، اينجا ديگر موضوع شخص مطرح نيست، بلكه موضوع «اشتباه كردن ديكتاتور» مطرح است.
حال شما ديكتاتورى را در نظر بگيريد، كه از نوع زمينى هم نيست و با آسمان ها در ارتباط است. او در نمازهاى شبانه ى خود از خدا و پيامبر و امامان و بخصوص امام غايب رهنمود مى گيرد و كارهاى سياسى اش را پيش مى بَرَد. اگر مشخص شود كه اين روحانى متصل به آسمان، حتى در انتخاب قارى قرآن، اشتباه كرده و اين قارى، فردى فاسد و بيمار بوده، آنگاه تمام ارتباطات او با آسمان، زير سوال مى رود. براى اين كه چنين سوالى پيش نيايد، بايد قاطعانه گفت او اشتباه نكرده، لذا آن چه به اين قارى نسبت داده مى شود دروغ است و هيچ تجاوزى به بچه ها صورت نگرفته، حتى اگر صدها سند زنده و مكتوب وجود داشته باشد.
اكنون، فرد متجاوز، با پشت گرمى به حمايت ديكتاتور از خود، و با در دست داشتنِ برگِ برنده ى تهديدِ به زير كشيدن تعداد زيادى از حكومتى ها با خود، صورتِ وقيح و بى حياى خود را با بيان اين جملات نشان مى دهد، و مانند لواط كار دوران سربازى ما، به شكايت كنندگان و پيگيران ماجرا هشدار مى دهد كه «مواظب خودتان باشيد كه با من طرفيد!»:
«...مستندات و اظهارات ارائه شده در سایت‌ها و برنامه‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، سراسر کذب و جعلی است و به درد فیلم‌های سینمایی می‌خورد.
این جانب تاکنون به دلیل جلوگیری از هتک آبروی جامعه قرآنی سکوت کرده ام اما از این پس به همین دلیل و برای حفظ حیثیت خود در جامعه قرآنی در مقابل این هتاکی ها و پرده‌دری‌ها، اقدامات قانونی خود را از طریق محاکم صالحه قضایی انجام خواهد داد و ان‌شاءالله و به فضل الهی همان طور که وعده الهی در آیات کریمه صدور این سخنان و در جریان تهمت‌زنی به اهل بیت پیامبر اکرم(ص) (قضیه افک)، خیر مؤمنان و شناخت دشمنان و منافقان در جامعه اسلامی است، از این امتحان و آزمایش الهی سربلند بیرون خواهم آمد.
در پایان ضمن تشکر و سپاس از ملت شریف و متدین و دوستان عزیز قرآنی که در این جریان با حمایت‌های خود موجب دلگرمی و توان تحمل این امتحان الهی شدند و عرض شرمساری به ساحت مقدس رهبر عزیز و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) که دشمن کینه‌توز چون از صلابت و اقتدار ایشان به تنگ آمده و چون منی را واسطه هتاکی به ایشان قرار داده است که صد البته ذره‌ای غبار هم از این ماجرا بر دامن نورانی ایشان نخواهد نشست و دشمن از این خیال بافی نفعی نخواهد برد، خطاب به استکبار رسانه‌ای می‌گویم، درست فهمیده‌اید که قرآن و خادمان و مروجان قرآن، بزرگ‌ترین سد و مانع در تحقق اهداف شوم و شبیخون فرهنگی شما هستند اما با چنین نمایش‌ها و خیال‌پردازی‌هایی هرگز به مقاصد پلید خود نخواهند رسید و آن چه را که شما مبلغ و نشردهنده آن باشید، مردم بصیر و فهیم ما تکذیب می‌نمایند.
در پایان با التجا و استمداد از درگاه ربوبی برای دفع این کید و دسیسه به ذکر روایتی از امام کاظم(ع) که ذیل آیات شریفه اشاره شده در سوره مبارکه نور وارد شده است، تبرک جسته و برادران و خواهران ایمانی را از آلودن ذهنشان به اکاذیب و اتهامات ناجوانمردانه دشمنان قرآن و اسلام بر حذر می‌دارم که مباد بر خلاف (لاتقف ما لیس لک به علم) با صدور بیانیه‌های دو پهلو آب به آسیاب دشمن بریزند.»

مطلب طولانى شد. فقط دو سه نكته ديگر بگويم و به صحبت ام خاتمه دهم. اول اين كه بايد شجاعت و همت بچه هايى را كه امروز در سن جوانى، از اين فردِ خبيث شكايت كرده اند و پيگير شكايت شان بوده اند و در مقابل تحقيرها و تمسخرها و هزاران اذيت و آزار ديگر مقاومت كرده اند، ستود. همچنين پايمردى و رادمرى خانواده هاى اين جوانان را كه در جامعه ى سنت زده ى ما، بعدها با هزاران مشكل رو به رو خواهند شد.
دوم اين كه بايد به هر طريق، صداى اين بچه ها و خانواده هاى آن ها بود. حال كه اين موضوع در سطح گسترده مطرح شده، بايد به خبررسانى در اين زمينه ادامه داد و بچه ها را تنها نگذاشت.
و آخر از همه، از قضات پاك مانده، در لجنزار قضايى جمهورى اسلامى بايد خواست تا به هر نحو كه صلاح مى دانند، با استناد به اظهارات شهود و مدارك موجود، به داد اين بچه ها برسند كه با فداكارى خود، مى خواهند مانع از وقوع تجاوزهاى بعدى توسط اين شخص شوند.

قاری متهم به تجاوز به نوجوانان به این اتهام پاسخ داد

زیتون - سعید طوسی، قاری قرآن، اتهام‌های مربوط به تجاوز جنسی به نوجوانان را «داستان های کذب» و ساخته «خبرگزاری‌های یهودی» دانست.
طوسی در یک یادداشت، رسانه‌هایی که این خبر را منتشر کردند «مزدور» خواند و خطاب به این رسانه‌ها نوشت: «شما همان‌ها هستید که نه برای قرآن و قاری آن، بلکه برای هیچ کتاب آسمانی دیگر حرمت قائل نیستید.»
محمد گندم‌نژاد طوسی معروف به سعید طوسی، قاری بین‌المللی قرآن و آموزگار کلاس‌های قرآن با تمرکز بر آموزش نوجوانان است. سال ۸۹ پرونده‌ای برای او با شکایت نوجوانانی که مورد تجاوز قرار گرفته بودند، تشکیل شد. حداقل ۹ نوجوان از او به این اتهام شکایت کرده بودند.
بر اساس اسنادی که توسط «آمدنیوز» منتشر شد، با دستور «بیت رهبری» پرونده مسکوت ماند و پرونده این قاری در دادگستری استان تهران بایگانی شده است.
طوسی خطاب به رسانه‌ها نوشت که آن‌ها «همجنس بازی را، تمدن» می‌دانند و «با تصویب قانون، آن را به رسمیت می‌شناسید. یک باره چه شد که خود را محکمه عدالت تصور نموده و خویشتن را عادل تر از دادگاهایی دانستید که بر اساس عقل و شرع حکم می‌کنند؟»

این قاری قرآن اضافه کردکه «حق قانونی» خود برای «اعاده حیثیت و اعلام جرم علیه مفتریان و اشاعه‌دهندگان نسبت‌های ناروا علیه خود را محفوظ» می‌داند.
طوسی در نامه خود خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای نوشت: «رهبرا، هیبتت مستدام که دشمنانت چنان خار و زبون شده‌اند که چون در مقابل اقتدار و نفوذ کلامت درمانده گشته‌اند، فرصت را غنیمت شمرده و توطئه‌های ناجوانمردانه خود را با بهانه قراردادن من، متوجه مقام ولایت سازند». او در بخش دیگری از این نامه خطاب به «جامعه قرآنی کشور» نوشت: «مطمئن هستم که بصیرت حاکم بر جامعه ی قرآنی حتی بدون اقدام از جانب من نیز میتواند تهمت ها و شایعات این توطئه ی مسموم یهود را خنثی کند.»
775664.jpg
قاری لواط کار رهبر: خود حضرت آقا خبر دارند!:

تجاوز جنسی قاری محبوب رهبر به قاری اولِ مسابقات کشوری:
دستور بیت رهبر برای تبرئه ی قاری متجاوز به نوجوانان قرآنی کشور:
صفحه آخر: ماجرای تجاوز جنسی حاج سعید طوسی، قاری قرآن بیت رهبر از زبان شاگردان او
صدای آمریکا - سعید طوسی در رسانه‌های ایران قاری بین‌المللی قرآن، کارشناس شورایعالی قرآن، آموزگار کلاس‌های قرآن با تمرکز بر آموزش نوجوانان، و ... معرفی شده. اما خصائل اخلاقی او به همین جا ختم نمی‌شود. صفحه آخر بیست و سوم مهر ماه ۱۳۹۵ خورشیدی، برابر با چهاردهم اکتبر ۲۰۱۶ میلادی چهره پنهان سعید طوسی را برملا می‌کند.
برنامه این هفته «صفحه آخر» به ماجرای تجاوز جنسی حاج سعید طوسی، قاری قرآن بیت رهبر از زبان شاگردان او پرداخت.
محمد گندم‌نژاد طوسی، معروف به حاج سعید طوسی، ۴۶ ساله، متولد تهران، خودش را این طور معرفی می‌کند: "از یک سالگی به همراه خانواده به مشهد مهاجرت کردیم و از ۵ سالگی به روخوانی و روانخوانی قرآن به مدت یک سال پرداختم و پس از آن در جلسات قرآن به همراه پدر به صورت مستمر شرکت کردم."
این قاری برتر جمهوری اسلامی ایران در مورد مقام‌های کسب کرده در قرائت قرآن می‌گوید:
"در سال ۱۳۷۲ در مسابقات بین‌المللی کشور سوریه رتبه اول و سال ۱۳۷۷ در مسابقات بین‌المللی مالزی بین ۳۶ کشور رتبه اول را به دست آوردم."
وی افزود: "برای انتشار فرهنگ قرآنی و اجرای قرائت قرآن به بیش از ۲۰ کشور جهان اعزام شدم."
سعید طوسی، هم اکنون به عنوان کارشناس مسئول نوجوانان جامعه قرآنی کشور در شورایعالی قرآن، زیر نظر بیت رهبری، و نیز در صدا و سیمای جمهوری اسلامی مشغول خدمت است.
وی در مورد خانواده‌اش می‌گوید: "ازدواج کرده و سه فرزند دارم که فرزندانم نیز علاقه‌مند به قرائت قرآن هستند و سعی بر این است در منزل محیطی آرام با الهام از نور قرآن و قرائت آیات آن ایجاد کنم."
سعید طوسی به عنوان قاری برتر کشور، هر سال از اول ماه رمضان در بیت رهبری قرآن‌خوانِ خامنه‌ای است. در روز افتتاحیه مجلس دهم هم طوسی را دعوت کردند تا قرآن بخواند تا لابد به خانه ملت برکت بدهد!
در مراسم افتتاحیه مجلس، مسئولان اصلی کشور حضور دارند – از محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر خامنه‌ای و ناطق نوری رئیس بازرسی دفتر رهبر گرفته تا جنتی دبیر شورای نگهبان، سید حسن خمینی، رفسنجانی، روحانی، زنگنه و ظریف و امثالهم.
سعید طوسی را رسانه‌های ایران به عنوان قاری بین‌المللی قرآن، کارشناس شورایعالی قرآن – مجموعه‌ای که زیر نظر رهبر کار می‌کند – آموزگار کلاس‌های متعدد قرآن با تمرکز بر آموزش نوجوانان، و ... معرفی می‌کنند. اما آنچه که شاگردانش از او دیده‌اند بسیار متفاوت است.
حاج سعید طوسی سال‌ها در حال تعرض جنسی و تجاوز به بچه‌های قرآنی و قاریان نخبه مملکت بود؛ تا این که برایش پرونده‌ای در قوه قضائیه تشکیل شد، ولی به دستور بیت رهبر پرونده مسکوت ماند و قرار است تبرئه شود. چند نفر از شاکیان – بچه‌هایی که مورد تعرض جنسی این شخص قرار گرفتند – با برنامه صفحه آخر گفتگو کرده‌اند.
ابتدا با یکی از شاگردان سعید طوسی – که از شاکیان او نیز هست – آشنا می‌شویم. او که رتبه اول کشور در اذان است، الآن ۱۹ سال دارد و شکایتش به زمانی برمی‌گردد که تنها ۱۳ سال داشت.
شاکیان خواسته‌اند فردی که در بیت رهبر معظم و از نزدیکان رهبر است، نامش محفوظ بماند. آن فرد نام محفوظ، از از قاری مرتکبِ لواط توبه نامه می‌گیرد و به شکات نشان می‌دهد. واکنش شورایعالی قرآنی به مسأله تنها در این حد است! و البته طوسی بعد از توبه نامه باز هم به کار خود ادامه می‌دهد. این بچه ۱۳ ساله و دیگرانی که مورد تجاوز واقع شده ولی نمی‌توانند شکایت کنند، وقتی می‌بینند که نمی‌توانند مسأله را از طریق شورایعالی قرآن و دفتر رهبر پیش ببرند، قضیه را با والدین خود درمیان می‌گذارند.
شاگرد/شاکی طوسی می‌گوید وقتی پدرش متوجه قضیه شد، همراه با والدین شاگردان دیگر کلاس قرآن که مورد تجاوز این فرد قرار گرفته بودند، جمع شدند تا از وی رسماً شکایت کنند.
۹ سی دی از مکالمات با طوسی را، که وی در آن به ارتباطات ناسالم با نوجوانان قرآنی اشاره کرده بود، تحویل قوه قضائیه دادند. بچه‌هایی که مورد تعرض جنسی طوسی قرار گرفته بودند، به بهانه‌های مختلف با او صحبت کردند، و صحبت‌ها را روی سی دی‌ها ضبط کردند. او نمی‌دانست که گفته‌هایش ضبط می‌شود، و به عنوان سند، تحویل قوه قضائیه می‌شود. این موضوع در دادنامه هم آمده.
بچه‌ها اسناد دیگری هم – از جمله دو توبه نامه به دستخط خود آقای طوسی، پیامک‌های وی به نوجوانان، و اظهارات شکات – جمع می‌کنند و در اختیار قوه قضائیه قرار می‌دهند – البته جمع‌آوری اسناد و شواهد در واقع وظیفه خود قوه قضائیه است.
عده افرادی که مورد تجاوز او قرار گرفته بودند، خیلی زیاد بود. اما بعضی از ترس آبروی خود و خانواده حاضر به شکایت نبودند، و گفتند که در دادگاه به عنوان شاهد حضور خواهند یافت.
این شاگرد/شاکی طوسی می گوید: "در ابتدا مردد بودیم و نمی دانستیم از کجا شکایت را شروع کنیم. رفتیم پیش آقای کاظم صدیقی – امام جمعه موقت تهران و ریاست اسبق دادسرای عالی انتظامی قضات – و قضیه را برای ایشان شرح دادیم. خیلی متأثر شد و گفت باید شکایت کنید و این کار سه حسن دارد – یکی این که بیت آقا تطهیر می‌شود از لوث وجود چنین افرادی، هم این شخص گوشمالی می‌شود، و هم عصمت این بچه‌ها ثابت می‌شود. وی همچنین گفت آقا نسبت به این مسائل خیلی حساس هستند و اگر از این موضوع مطلع شوند، به شدت با این فرد برخورد می‌کنند."
"آقای کاظم صدیقی در نهایت ما را ارجاع داد به شعبه پانزدهم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت. پرونده رفت زیر دست بازپرس رضا کیان منش؛ پنج ماه روی پرونده کار کردند. و بعد از پنج ماه قرار مجرمیت صادر کردند."
مسیری را که پرونده شکایت از سعید طوسی طی می کند در ویدیوی زیر ببینید:
بعد از جمع شدن شواهد و اسناد کافی برای دادسرا، قرار دادگاه و محاکمه گذاشته شد. در تاریخ ۱۶ مهر ۹۱، قرار مجرمیت به امضای کیان منش، بازپرس شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت، صادر شد. مهر ۹۱، بعد از صدور قرار مجرمیت، پرونده به طبقه بالا، یعنی معاون دادستان ارجاع شد.
آقای قطبی دادیار دادسرای عمومی و انقلاب تهران، نامه‌ای نوشت به ریاست دادگاه‌های عمومی و جزایی استان تهران، و مطابق ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی برای سعید طوسی تقاضای کیفر کرد. تا اینجا کار در حال انجام بود. ولی اینجاست که جلوی پیشرفت روند آن را می‌گیرند. نماینده رهبر معظم، تشر زد که جلوی پرونده را بگیرید. پرونده از دادستان به رئیس قوه قضائیه، سپس به مشاور ریاست قوه قضائیه، ارجاع می‌شود؛ بعد به دادستانی و شعبه بازپرسی دادسرا برمی‌گردد – همراه با نامه دادستان جعفری دولت آبادی که امر پیشوا را اجرا می‌کند.
کیانمنش هم که قبلا قرار مجرمیت زده بود، در اجرای امر رئیس‌، قرار منع تعقیب صادر می‌کند. بعد برای ظاهرسازی، یک بار دیگر مهلت اعتراض به شکات می‌دهند - البته ۱۰ روز در حالی که معمولا مهلت اعتراض ۲۰ روز است. شکات – یعنی همین بچه‌های قربانی تجاوز، فوراً پیگیر قضیه می‌شوند.
پرونده در دادگاه کارکنان دولت، شعبه ۱۰۵۷ به ریاست قاضی حیدری بررسی شد. از میان جرایم طوسی، تنها به یکی که از همه کوچکتر بود یعنی "تشویق به فساد و فحشا و تحریک جنسی نوجوانان" رسیدگی کردند.
برای دو مورد اصلی دیگر قرار منع تعقیب صادر شد. دو مورد شکایتی که قرار منع تعقیب برایش زدند – یعنی "ارتکاب اعمال منافی عفت و افعال حرام با نوجوانان و تفخیذ" – مجازاتش طبق قوانین جمهوری اسلامی اعدام است.
نهایتا حکم چهار سال زندان برای وی صادر کردند. اما آیا همان یک مورد مجازات هم در مورد این قاری معروفِ محبوبِ پیشوا اجرا شد؟
دادگاه تجدید نظر روز ۱۲ اسفند ۹۴ به ریاست قاضی اهوارکی – با شهود و ادله بیشتری - برگزار می‌شود. گفته‌های نوجوان شاکی درباره دادگاه را در ویدیوی زیر ببینید:
در یک نوار مکالمه تلفنی یکی از شاگردان به نام مظفری با سعید طوسی، که به دادگاه ارائه شد، نوجوان به او می‌گوید مرا به عنوان شاهد در دادگاه خواسته‌اند، و می‌پرسد چکار کنم؟ سعید طوسی می‌گوید این پرونده مختومه است، و "خود حضرت آقا می‌داند و کاملاً در جریان است؛ ولی از بس سیستم قضایی ما مشکل دارد، برای همین است که دو سه سال است قضیه دارد پیچ می‌خورد. حضرت آقا به آقای لاریجانی فرمودند که پرونده را جمع کنید." طوسی در همین نوار می‌گوید این دستور را مستقیماً از آقای خامنه‌ای نشنیده، بلکه مجموعه شورای عالی قرآنی که زیر نظر دفتر آقاست، با واسطهء یک نفر از آقا سوال کرده، و او هم با یک واسطه به این آقا گفته که ما به آقای لاریجانی هم گفتیم که جمع کنند این داستان را...این پرونده تمام است به نفع ما، به برکت قرآن و اهل بیت ... به من هم گفته‌اند برخورد فیزیکی اصلاً نداشته باشید با شاکی؛ والّا آدم خیلی راحت می‌تواند سر طرف را زیر آب کند."
ولی در آخر کار، پرونده مصادره می‌شود. آقای اسماعیلی، رئیس دادگستری استان تهران، پرونده را گذاشته در کشو میزش. گفته‌اند اینطوری مطمئن‌تر است که پرونده را به طور کامل پیش خودمان نگه داریم تا انقدر از این اتاق به آن اتاق نرود! مسئول پرونده هم از آن به بعد با اظهار شرمندگی می‌گفت که این پرونده دیگر به جایی نمی‌رسد.
بچه‌های شاکی از قاری معروف قرآن، بعد از ناامیدی از پیگیری پرونده در دادگستری، شکایت خود را در نامه‌ای به حسینعلی نیری فرستادند و در واقع به او پناه بردند. نیری – عضو هیأت منصوب خمینی در کشتار زندانیان سیاسی تابستان ۶۷ – اینک رئیس دادگاه انتظامی قضات کشور است. نیری در جواب بچه‌های شاکی از طوسی، روز ششم شهریور ۱۳۹۵ نامه‌ای به محمد موحدی آزاد – دادستان انتظامی قضات – نوشت مبنی بر این که شکایت بچه‌ها را پیگیری کند تا ببیند که در صورت صحت، "موارد فوق طبیعی بوده یا موضوع خاصی مطرح بوده."
در نتیجه این نامه نیری، کار به طور کامل متوقف می‌شود.
تعداد نوجوانانی که به عنوان شاکی اصلی یا شاهد در دادگاه حاضر شده و گفته‌اند حاج سعید طوسی، قاری برتر نظام مقدس، به آنان تجاوز کرده، بیش از ۱۰ نفر است. اغلب آن‌ها بچه‌هایی هستند که با علاقه قرائت قرآن و مسابقات اذان و قرآن و ... را دنبال کرده‌اند.
برای همه روشن است که رهبر معظم، از این جنایت، که همچنان هم ادامه دارد، باخبر است. و ای بسا این باج و پاداشی است که به امثال طوسی می‌دهد برای حفظ قدرتش بر همین جماعت؟
هر چند این دستگاه قضایی و این حکومت، به داد قربانیان نرسد، آیا قضیه از یاد این بچه‌ها خواهد رفت؟ یکی از شاکیان می‌گوید وقتی رهبر از این قضیه خبر دارد و حمایت می‌کند، دیگر نمی‌دانیم چکار باید بکنیم؟ و اگر دولت نخواهد از نظر قانونی هیچ اقدامی در این باره بکند، ما هم ساکت نمی‌نشینیم، و در نهایت خودمان حرکتی می‌کنیم.
یکی دیگر از بچه‌های شاکی الآن ۱۸ سال دارد. در ۱۳،۱۴ سالگی در شورایعالی قرآن و مسجد النبیِ نارمک شاگرد طوسی بوده؛ و روزهای سه‌شنبه با پدرش به جلسه قرآن سعید طوسی می‌رفته که بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد النبی برگزار می شد. او می‌گوید در سفرهایی که برای مسابقات قرآنی با طوسی همراه بوده، او مسائل جنسی را مطرح می‌کرده که برای یک نوجوان قابل درک نبوده. و بعد کار را به "ماساژ" می‌کشیده.
این نتیجه کارِ حاج سعید طوسی است – فردی که کارهای اصلی مملکت ۸۵ میلیونی ایران، با تلاوت قرآن او راه می‌افتد؛ از مجلس، که مثلا خانه نمایندگان ملت است تا بیت رهبر نظام مقدس.
بد نیست یادآوری کنیم که وقتی می‌خواستند سعید مرتضوی را – بنا به مصالحی که بارها گفته‌ایم – در ارتباط با پرونده کهریزک، به اصطلاح محاکمه کنند، با نوار صحبت تلفنی‌اش با مجتبی خامنه‌ای به دادگاه رفت. در دادگاه غیرعلنی محاکمه شد و فقط ۲۰۰ هزار تومان جریمه شد – یعنی فقط نمایش و ریشخند. پیش از او، علی فلاحیان، وزیر اطلاعات رفسنجانی و البته وابسته به بیت به عنوان وزیر اطلاعات، در جریان پرونده متهمان قتل‌های زنجیره‌ای، با صراحت گفته بود: "اگر بخواهند مرا به دادگاه بکشانند، با رئیسم دادگاه می‌روم." و در نتیجه هیچکس او را به دادگاه نکشاند. حالا سعید طوسی، قاری معروف، هم همین طور تهدید می‌کند. او به اظهار یکی از شاکیانش گفته: "اگر مرا محکوم کنند، حداقل صد نفر را با خودم پایین می‌کشم."
در این نظام مقدس، آنقدر همه از بالا تا پایین نظام، آلوده‌اند که در هر زمینه‌ای از هم گروکشی می‌کنند.
رسوایی تجاوز جنسی این قاری قرآن دستکم پنج سال است که رو شده. قربانیان او کودکان بی‌گناهی هستند که در خانواده‌های مذهبی و معتقد به نظام بزرگ شده و اذان و درس قرآن و اصول دین یاد گرفته‌اند. بعد، والدینشان ندانسته آن‌ها را به دست جانیانی مثل طوسی می‌دهند برای قرآن یادگرفتن، و این فرد از آن‌ها به عنوان طعمه جنسی بهره‌برداری می‌کند.