نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۱, یکشنبه

فریاد مرگ بر ضد ولایت فقیه در صحن علنی مجلس


- علی لاریجانی: جریان انحراف توفیق نخواهد

خبرآنلاین - تذکرات نمایندگان نسبت به برخی اتفاقات در دولت در جلسه بعدازظهر امروز مجلس نیز ادامه یافت و با فریاد «مرگ بر ضد ولایت فقیه» مورد تاکید قرار گرفت.


به گزارش خبرآنلاین، عباسعلی نورا نماینده زابل در تذکری با اشاره به اینکه امر به معروف در کشور ما الزامی است و اطاعت از ولایت امر نیز در قانون اساسی آمده است، یادآور شد: در همین قانون امده است که اعمال حق وسیله اضرار به غیر نباشد و نماینده​ها حق دارند درباره همه امور اظهار نظر کنند.


وی سپس با بیان اینکه جریان انحراف از ساعاتی قبل در تلاشند با ابزار زور، اقدامات نابخردانه​ای را آغاز کرده و تمام انرژی خود را صرف تشویش در اذهان عمومی کند، ادامه داد: آنها در نظر دارند، بیانیه​ای را به امضای وزرا و استانداران برسانند. البته خوشحالم که وزرا تا کنون زیر بار این کار نرفته​اند.
نورا با طرح این سوال که تا کی منتظر باشیم و ببینیم که جریان انحراف چنین اقدامات نابخرانه​ای انجام می​دهد، ادامه داد: تاکید ما در مجلس اعم از اصلاح طلب و اصولگرا باید در این جهت باشد.


این نماینده اصولگرا به وزیر کشور هم تذکر داد و گفت: این کشور کشور امام زمان(عج) است و نمی​توانید توطئه را در درون ایجاد کنید. اگر غفلت کنیم جریان منحرف در درون جامعه شکاف ایجاد می​کنند و مسلط می​شوند. در دنیای امروز که استکبار از ما ترس دارد، بعید نیست که این افراد می​خواهند جهت فکری جامعه را خارج کنند.


لاریجانی در پاسخ به وی گفت که جریان انحراف توفیق چنین کاری را نخواهند داشت. وی، گفت: مهمترین کار برای ضربه زدن به جریان انحراف، بررسی لایحه بودجه است. خیالتان راحت برای این کار هم وقت می​گذاریم.


شکایت نماینده رباط کریم از مشایی و بقایی به لاریجانی، کمیسیون اصل90و قوه قضاییه - قول پیگیری رئیس​مجلس


یکی از نمایندگان مجلس در خلال بررسی لایحه بودجه 90، از دولت و برخی اعضای آن شکایت کرد.


به گزارش خبرآنلاین، حسن نوروزی نماینده رباط کریم در تذکری با فریاد به دولت اخطار داد و گفت: من از قوای مقننه و قضاییه بویژه رئیس مجلس می​خواهم که به شکایت من جانباز 50 درصد و آزاده 10 درصد رسیدگی کند.


وی افزود: شکایتم از قوه مجریه به دلیل شرایطی است که برای کشور در شرایط حاضر ایجاد کرده است. در شرایط حساس منطقه و اجرای قانون هدفمند کردن یارانه​ها برخی رفتارها جایز نبود.


نوروزی خطاب به لاریجانی ادامه داد: شکایتم از آقایان مشایی و بقایی را از محضرتان می​خواهم تا به کمیسیون اصل نود و دستگاه قضایی ارجاع شود تا آقایان بفهمند ما که شاهد شهادت تندگویان​ها در زندان​های رژیم بعثی بودیم، نمی​توانیم اجازه دهیم دو سه نفر در ریاست جمهوری خزیده و امور ممملکت را مختل کنند!


نماینده رباط کریم پرسید: اینها که هستند و از کجا آمده​اند و چقدر سابقه جبهه دارند که چنین می کنند؟


وی در پایان گفت: من شکایتم را به رئیس قوه مقننه و همکاران تقدیم می کنم و خواهش می​کنم با قید فوریت به خواسته این جانباز کوچک نظام رسیدگی شود.


لاریجانی با بیان اینکه طبق اصل 90 شما می​توانید شکایت کندیف ادامه داد: شکایتتان را به کمیسیون اصل نود ارائه دهید تا پیگیری کنند.


انتقاد کیهان از یادداشت جوانفکر - رئیس جمهور را خرج جریان انحرافی نکنید


کیهان در یادداشتی با عنوان«این همه آسمان و ریسمان برای چیست؟! » نوشت:


*آقای علی اکبر جوانفکر، مشاور رسانه ای رئیس جمهور محترم، مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی- ایرنا- و سرپرست مؤسسه مطبوعاتی ایران، در «وب سایت» شخصی خود مقاله ای نوشته است که به لحاظ متن ناشیانه آن، تأسف بار و به لحاظ آسمان و ریسمان کردن های کودکانه و غیر منطقی، تعجب آور است. ایشان در این یادداشت که ظاهراً در دفاع از آقای دکتر احمدی نژاد نوشته شده، آورده است؛ «او دردمند است، گویا خاری در گلویش فرو رفته است. نه می تواند آن را فرو برد و نه می تواند آن را برون کشد. از توهین های ناجوانمردانه ای که به نام دفاع از دین و انقلاب نثارش کرده اند، دلش به درد آمده است. قلبش را شکسته اند. می گوید که پس از سال ها نوکری مردم و حرکت بر مدار ولایت، به ضدیت با انقلاب و رهبری متهم شده است. همکارانش را فراماسونر و منحرف خوانده اند و او زانوی غم بغل کرده است. کسانی که باید زبانهایشان به مدح و ثنا باز شود، زشت گویی و لعن و نفرین را نثار یاران وفادارش می کنند»!


*درباره این یادداشت گفتنی است که آقای جوانفکر توضیح نمی دهد چه اتفاقی افتاده است و از کنار این نکته بسیار ساده و بدیهی به آسانی - و شاید به خیال خود با زرنگی!- عبور می کند که ماجرا به عزل آقای مصلحی از وزارت اطلاعات و حکم رهبر معظم انقلاب مبنی بر ابقای ایشان در پست وزارت مربوطه می شود. فقط همین! و راه حل قانونی، شرعی، ولایی و عقلایی آن نیز پذیرش بی چون و چرای این حکم ولایی و قانونی است. بنابراین، اینهمه آسمان و ریسمان کردن های کودکانه برای چیست؟ و چرا جرم خود را به دیگران نسبت می دهید؟!


* آقای جوانفکر به بهانه دفاع از رئیس جمهور محترم، همه تلاش خود را برای تبرئه یک جریان انحرافی به کار گرفته است، یعنی باز هم آقای احمدی نژاد را برای جریان انحرافی یاد شده هزینه کرده است و این، دقیقاً همان برخورد غیردوستانه و سودجویانه با رئیس جمهور محترم است.