نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ خرداد ۲۷, سه‌شنبه

رژيم"داعش"ماست با داعش آنها فرقی ندارد


مراسم پنجمين سالگرد شهادت ندا آقا سلطان بر سرمزار وي برگزار ميگردد

مادر ندا: از مردم میخواهم که فراموش نکنند در پنجمین سالگر شهادت ندا یادش را گرامی میداریم

مراسم پنجمين سالگرد شهادت ندا آقا سلطان بر سرمزار وي برگزار ميگردد

سنگر تسخير ناپذير عدالت و آزادي – دانشگاه تهران: روز جمعه 30 خرداد مراسم يادبود پنجمين سالگرد شهادت ندا آقا سلطان بر سر مزارش توسط خانواده، دوستان و ياران او برگزار خواهد شد. خانواده، دوستان و ياران شهيد قيام سراسري مردم ايران ندا آقا سلطان بر سر مزارش گرد ميايند و ياد او را گرامي ميدارند.
پيكر شهيد ندا آقا سلطان در بهشت زهرا قطعه 257 رديف 41 شماره 32 آرميده است. ياران او روز جمعه 30 خرداد ساعت 1630 آرامگاه او را گلباران ميكنند و بر روح پرفتوح او درود ميفرستند.
از همه هموطنان عزيز درخواست داريم كه در اين مراسم شركت نموده و مزار اين شهيد و نماد قيام سال 88 را گلباران و يادش رو گرامي بدارند.
neda aghasoltan

ندا آقاسلطان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

“سازمان سینمایی” درباره “معیارهای انتخاب این بازیگران” برای حضور در برزیل شده و پرسیده است: «چگونه افرادی چون محمدرضا شریفی‌نیا، همواره صدر لیست سفرهای حج و عمره و دیگر سفرهای دولت

Iranian-Artists-Brazil-4


 “سازمان سینمایی” درباره “معیارهای انتخاب این بازیگران” برای حضور در برزیل شده و پرسیده است: «چگونه افرادی چون محمدرضا شریفی‌نیا، همواره صدر لیست سفرهای حج و عمره و دیگر سفرهای دولتی هستند؟»
اشاره‌ی این وب‌سایت به “سفر‌ حج” بدون نوبت و سهمیه‌ای شماری از سینماگران ایران در سال‌های اخیر است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سفر چهره‌هایی چون محمدرضا شریفی‌نیا، حسام نواب صفوی، سام درخشانی، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست و الهام حمیدی به مکه در سال ۱۳۹۰ اشاره کرد.