نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ مرداد ۲۹, پنجشنبه

تصاویر پسر سرپرست وزارت نفت احمدی نژاد در صفحه بچه پولدارها!




 چرا فامیل برادر امام هندی بود؟ + عکس کمتر دیده شده برادر امام
hendi

چرا فامیل برادر امام هندی بود؟ + عکس کمتر دیده شده برادر امام


عکس کمتر دیده شده از برادر بزرگ امام – چرا فامیل برادر امام هندی بود؟

به گزارش روز از نو ،مرتضی اشراقی عکسی از برادر بزرگتر امام در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و زیر این عکس توضیح داد که چرا فامیل امام مصطفوی بود و فامیل برادرش هندی.

کشیدن چه چیزهایی در جمهوری اسلامی خطرناک است!؟



پرونده جان باختن چند تن در بازداشتگاه کهریزک بود؛ محسن روح الامینی، امیر جوادی فر، محمد کامرانی و رامین قهرمانی.

شش سال با پرونده جنایت بازداشتگاه غیرقانونی کهریزک
پرونده جان باختن چند تن در بازداشتگاه کهریزک بود؛ محسن روح الامینی، امیر جوادی فر، محمد کامرانی و رامین قهرمانی. البته شکایتی از اولیای دم نفر آخر این فهرست در دستگاه قضا مطرح نشد تا یکی از مشهورترین پرونده های قضایی کشور در سالهای اخیر، نام سه جان باخته را همراه خود داشته باشد.



شش سال با پرونده جنایت بازداشتگاه غیرقانونی کهریزک
امیر حوادی فر، محسن روح الامینی، محمد کامرانی

آتش سوزی مراتع و راشستانهای خورگام رودبار گیلان


- دریاچه ارومیه دومین دریاچه شور جهان است که در 18 سال گذشته با بحران شدید کم آبی مواجه شده و از پهنه 5700 کیلومتری آن تنها حدود 5 تا 10 درصد باقی مانده است و با تداوم این امر هم اکنون نزدیک به دو و نیم میلیارد متر مکعب آب در آن وجود دارد. ستاد احیای دریاچه ارومیه از سال گذشته با برنامه های اجرایی مدون در راستای تثبیت وضعیت فعلی دریاچه اقداماتی را آغاز کرده است. تصاویر، آخرین وضعیت دریاچه را در نیمه مردادماه نشان می دهد.