نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

مراسم خاكسپاري دو تن ازشهداي اخير تهران

تاج by eksir.

پروانه by eksir.
تنهایی ما

تجمع امروز (پنجشنبه)




























مرگ بر خامنه ای دجال


ursday, June 18, 2009

اين چماقدار لباس شخصي را شناسايي كنيد - عكس

تصوير شهيد راه ازادي مهدي كرمي/ دوشنبه به شهادت رسيد

تصوير مزدور سفارتي جمهوري اسلامي در دبي كه در حال فيلمبرداري از هموطنان معترض است

نامه صادق محصولی به رهبر جمهوری اسلامی حقيقت دارد/محمد اصغری مسول امنیت اینترنت وزارت کشور ترور شد


There were also unconfirmed reports that Mohammad Asgari, who was responsible for the security of the IT network in Iran's interior ministry, was killed yesterday in a suspicious car accident in Tehran. Asgari had reportedly leaked evidence that the elections were rigged to alter the votes from the provinces. Asgari was said to have leaked information that showed Mousavi had won almost 19m votes, and should therefore be president
روزنامه گاردین
http://www.guardian.co.uk/world/2009/jun/17/iran-protests-crackdown
گفته می شود او مسول درز اطلاعات در انتخابات از وزارت کشور است

تصوير واضحتر مزدور بسيجي و چماقدار علي كودتاچي كه اقدام به تيرباران مردم و قتل 8 هموطن بي دفاع نمود

تصویر یکی از شهیدان اخیر +18


حمله لباس شخصي هاي چماقداران خامنه اي كودتاچي به منزل





خانواده شهدای کوی دانشگاه بر سر قبر عزیزانشان خاک بر سر می کنند ـ عكس

عكس چماقداران لباس شخصي كودتاچي خامنه اي رذل با كلت كمري


عكس دستگيري يك چماقدار كودتاچي خامنه اي که به مردم حمله می کرد

تصوير مزدور بسيجي كه در 25 خرداد به طرف مردم بي دفاع شليك ميكرد

کاريکاتور : "انتخابات"

کاريکاتور : "انتخابات"




















يام محمد ملکی، نخستين رئيس دانشگاه تهران پس از انقلاب

يام محمد ملکی، نخستين رئيس دانشگاه تهران پس از انقلاب، به استادان دانشگاه و دانشجويان

بسم الحق
پيام به استادان و دانشجويان عزيز
عزيزانم؛
خوشحالم که بار ديگر شما را در کنار هم و دست در دست هم برای دفاع از آزادی در سنگر آزادی ميبينم. دگر بار شاهد بوديم که خون پاکِ دختران و پسران دانشجو بر در و ديوار دانشگاه پاشيده ميشود. گرچه اميد دارم اين آخرين باری باشد که چنين صحنه هايی را می ببينم، اما تاريخ نشان داده است که تا ظلم و ظلم ستيزی هست، رخ دادن چنين حوادث تلخی که به دست جانيان آدم خوار و قدرت بدستان جنايتکار صورت ميگيرد امری دور از ذهن نيست.

1









از آن روز که خون سه آذر اهورائی در دانشکده فنی دانشگاه تهران بر زمين ريخت، تا کنون بارها و بارها در قدرت مداری شاه و شيخ، چنين وقايع دردآوری را به نظاره نشسته ايم. اگر دانشگاه مفتخر است که مدال " سنگر آزادی" بودن را به سينه دارد، مگر نه به اين سبب است که سنگر جايگاه حمله و دفاع است؟ اگر دانشجويان فرياد ميکنند که " ما زن و مرد جنگيم، بجنگ تا بجنگيم"، از اين رو نيست که دانشگاهيان همه وقت آماده ی دفاع از سنگر در برابر هجوم آدمکشان و دشمنان آزادی و برابری بوده و هستند؟
نگاهی به آنچه پيش و پس از انقلاب ضد سلطنتی بر دانشگاه ها گذشته نشانگر اين واقعيت است که دشمنان آزادی هرگز نتوانسته اند يا نخواسته اند بفهمند که بسياری از دانشگاهيان که دل در گروی آزادی مردم دارند ، هيچگاه اجازه نخواهند داد سنگر آزادی به دست استبداديان تسخير شود. تاريخ گواه است هر گاه دانشگاهها مورد هجوم دشمنان قرار گرفته اند، همبستگی ميان استاد و دانشجو سد محکمی در برابر استبداديان به وجود آورده است.
امروز مطلع شدم جمعی از استادان عزيز در مسجد دانشگاه تهران و ساير دانشگاه ها گرد هم آمده اند و دست به تحصن زده اند. اين صحنه ناخودآگاه مرا به ۳۱ سال پيش برد، به تحصن ۲۵ روزه ی استادان پيش از انقلاب که موجب پيروزی مردم در بازگشائی دانشگاهها شد. من به نام يک خدمتگزار قديمی دانشگاه اين همبستگی را تبريک و تهنيت ميگويم و مطمئن هستم شما پيروزيد.
در پايان لازم است به يک نکته اشاره کنم و آن اينکه بارها از زبان کسانی ميشنوم که به مردم و دانشجويان سفارش ميکنند از خشونت بپرهيزند. بهتر نيست به کسانی که انواع سلاح سرد و گرم در اختيار دارند و بی رحمانه به مردمی که با دست خالی و متمدنانه اعتراض ميکنند، در کوی و برزن و خانه و خيابان حمله ميکنند و خون بيگناهان را بر زمين ميريزند اين توصيه را بنمايند؟
عزيزانم؛
اين همبستگی بر شما و ملت ايران مبارک باد و اگر بدليل کسالت موفق نشدم در کنار شما باشم شرمنده ام. اميد که پيروزباشيد و از سنگر آزادی با تمام توان پاسداری کنيد.

همکار کوچکتان
استاد بازنشسته دانشگاه تهران
دکتر محمد ملکی
۲۷ خرداد ۸۸