گروه تروریستی داعش هر از گاه ابتکار جدیدی از روش های قتل و اعدام را به نمایش می‌گذارد، از آن جمله تا کنون گردن زدن، سوزاندن قربانی در قفس آهنین، پرتاب متهم از بالای ساختمان چند طبقه به پایین، سنگسار و به صلیب کشیدن را از این جنایتکاران دیده ایم. از تازه‌ترین روش‌های این گروه اعدام با شلیک گلوله به سر متهم، توسط کودکی خردسال یا به اصطلاح یک «بچه داعشی» است که تیر خلاص را به سر متهم شلیک می‌کند.
قربانی جدید یک فلسطینی الاصل به نام محمد مسلم است که از سوی داعش به جاسوسی برای سازمان اسرائیلی «موساد» متهم شده بود.

بنیاد تولیدات رسانه‌ای «الفرقان» وابسته به گروه داعش روز سه شنبه ۱۰-۳-۲۰۱۵ ویدیوی اجرای حکم اعدام فلسطینی متهم را که توسط یک بچه داعش۱۱ ساله انجام می گیرد را در شبکه‌های اینترنت پخش کرد.
در بیانیه «الفرقان» آمده است که یکی از «بچه شیر» خلافت یک گلوله‌ به سر محمد مسلم ۱۹ ساله از عرب‌های اسرائیل شلیک کرد.
الفرقان پخش ویدیوی محمد مسلم فلسطینی ۱۹ ساله، در حالی که به جاسوسی برای اسرائیل اعتراف می‌کند، را ضمیمه بیانیه خود کرد. متهم در اعترافات خود می‌گوید پدرش و برادر بزرگش او را برای جاسوسی به نفع اسرائیل تشویق کردند.
كودک داعشی پس از شلیک گلوله فریاد الله اکبر می کشد

محمد سعید اسماعیل مسلم، از فلسطینی‌های شرق بیت المقدس است. وی اکتبر ۲۰۱۴ به سوریه سفر کرد تا به داعش ملحق شود، اما در ماه فوریه گذشته، توسط این گروه تندرو بازداشت شد و بلافاصله در مصاحبه‌ای با مجله اینترنتی «دابق» وابسته به داعش اعتراف کرد که او با هدف جاسوسی برای موساد به سوریه آمده است. خانواده‌اش اما با رد اتهام جاسوسی فرزندشان برای اسرائیل، گفته‌اند که محمد سعید برای پیوستن به گروه داعش به سوریه سفر کرده و نه جاسوسی برای موساد.
پدر محمد سعید مسلم


از سوی دیگر منابع امنیتی اسرائیل به خبرگزاری رویترز گفته‌اند که آن‌ها از التحاق وی به داعش خبر دارند اما ادعای جاسوسی برای موساد را تایید نمی‌کنند.