نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ آبان ۸, دوشنبه

نقاشی های 3 بعدی

نقاشی های سه بعدی «رامون بروین» آن‌قدر واقعی به نظر می‌سند که ذهن را بین نقاشی و واقعیت به اشتباه وا می‌دارند.
به گزارش فارس، نقاشی های سه بعدی «رامون بروین» آن‌قدر واقعی به نظر می‌سند که ذهن را بین نقاشی و واقعیت به اشتباه وا می‌دارند.
رامون در نقاشی‌های خود از تکنیک‌های چندی استفاده می‌کند که از جمله آنها تکنیک «توهم دیداری» است که سال‌هاست هنرمندان عرصه نقاشی‌های سه بعدی از آن استفاده می‌کنند. رامون این تکنیک را با تکنیک سایه روشن و تمرکز نور بر نقاشی‌هایش درآمیخته تا چنین تصاویر بی‌نظیری خلق کند.









































 

تصویر/زندگی بی سرپناه کنار جاده ای در اندیمشک


خانواده ای به علت نداشتن توان مالی در حدود ۱ماه است که در کنار جاده به سمت سد دز در شهرستان اندیمشک در استان خوزستان زندگی می کنند و با مشکلات عدم امنیت و نبود آب و برق دست پنجه نرم می کنند.
براستی چه کسی پاسخگوست؟! به چه دلیل این خانواده در این شرایط بد به سر می برد؟!
مسئولین پاسخگو باشند!؟

دستگیری واکسه تیس از سوی پلیس یونان در مقابل دفتر نشریه در آتن



" کستاس واکسه واتیس" سردبیر مجله " هات داگ" چاپ آتن روز یکشنبه پس از انتشار اسامی 2059 نفر از ثروتمندان این کشور که برای فرار از مالیات بخشی از دارایی های خود را به بانک های سوییس منتقل کرده اند از سوی پلیس یونان بازداشت شد.

دادستان یونان این روزنامه نگار را به اتهام " نقض حریم شخصی افراد" تحت تعقیب قرار داده است و روز گذشته پلیس یونان برای جلب او وارد عمل شد و این روزنامه نگار را بازداشت کرد.

واکسه تیس پیش از دستگیری در مطلبی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد نوشت :" به همه جا خبر دهید به جای دستگیری دزدان و وزیران قانون شکن ، حقیقت را بازداشت می کنند."

پس از دستگیری این روزنامه نگار یونانی موجی از ابراز خشم و ناراحتی در در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی و اینترنتی یونان به راه افتاده است و معترضان دستگیری این روزنامه نگار را ناعادلانه خوانده و خواستار آزادی او شده اند.

گفته می شود لیست منتشره این مجله همان لیستی است که در سال 2010 از سوی کریستین لاگارد رییس صندوق بین المللی پول و وزیر دارایی وقت فرانسه در اختیار همتای یونانی خود قرار داده شده است.

از آن زمان تا کنون شایعات گسترده ای درباره وجود نام برخی افراد مطرح سیاسی در این لیست وجود داشته است.

به گزارش عصر ایران،یونان هم اکنون با بدترین بحران اقتصادی تاریخ خود دست وپنجه نرم می کند و این کشور ورشکسته اقتصادی با بحران بدهی های عظیم خارجی و کسری بودجه دولتی مواجه است.

اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول ارایه کمک به اقتصاد بحران زده این کشور را منوط به اجرای سیاست های ریاضت اقتصادی از سوی دولت این کشور کرده اند و این در حالی است که بخش عمده ای از جامعه یونان مخالف اجرای این سیاست ها هستند.
کد مطلب :