نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ مرداد ۲۵, دوشنبه

Israel: We Will Stop Iran Nukes (8.15.10)

در راستای پول‌های باد آورده


الف- میدیا


در راستای پول‌های باد آورده که پس از سائیده شدن مقدار زیادی «چیز» از درب منازل برخی افراد در ینگه دنیا و یک فرد خیر موسوم به علی اکبر هاشمی رفسنجانی ساکن شمیران در تهران جمع آوری گشت، تله ویز یون سبزالله با مدیریت صاحبان اصلی و متفکران متقدم پنج تن آل عطاء و با کارچرخانی مستخدمان سایت جرس از نیمه شعبان آغاز به کار می‌کند.

باز هم در همان راستا که اخیرا یکی از شبکه‌های تلویزیونی لس آنجلس با اعلام برنامه‌های کانال خود در ایتالیا ملت را سرکار گذاشت و به منظور کوباندن مشت محکم مجهز به انگشتر عقیق (پنجه بوکس و زنجیر برای مخالفان سیاسی به کار می‌رود) به دهان و بعضی جاهای دیگر ابواب لهو و لهب، کنداکتور (جدول پخش) برنامه های این تله ویز یون 24 ساعته به شرح زیر جهت هجوم امت همیشه در صحنه به اعطای کمک‌های مالی به گردانندگان و رفقایشان به این شرح اعلام می‌گردد:


5.30 به وقت واشنگتن: سرود جمهوری اسلامی


5.35: اعلام برنامه ها توسط ابراهیم نبوی


5.40: سر خط اخبار روز توسط ا.ن


5.45: اذان صبح پخش مستقیم اقامه نماز صبح از مسجد جامع واشنگتن توسط حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دکتر محسن کدیور دامت برکاته


6.00: اخبار ورزشی توسط نیما راشدان

6.15: گشت و گذاری در مساجد، دختران و احوالات متعه در لبنان توسط مهرداد فرهمند (کارمند سابق بی بی سی)

7.00: تفسیر سیاسی روز و انحصار مالکیت جنبش سبز توسط دکتر عطاء الله مهاجرانی

8.00: پرسش و پاسخ احکام شرعی در باب صیغه مشترکا توسط دکتر مهاجرانی و حجت الاسلام کدیور با مجری گری ابراهیم نبوی

9.00: اذان عصر به وقت سیدنی

9.15: حرکات ورزشی برای مردان و سایر چیزها (25+) توسط نیما راشدان (توجه: تماشای بخش سایر چیزها برای نسوان و افراد ذکور زیر 25 سال شرعا حرام است)

9.30: بیاناتی از مقام معظم رهبری پیش از 20 خرداد سال 1388

10.00: گلدوزی، خانه داری و مد حجاب اسلامی - آیدا قجر

10.30: بیاناتی از حضرت امام خمینی قدس سره در باب سرکوب مخالفان

11.00: آموزش شنا و غواصی: حنیف مزروعی

11.25: فنون کندن تابلوی سفارتخانه‌ها، ملاقات با ملکه، روزی‌نامه نگاری، فلسفه هابرماس و گویندگی در پنج دقیقه: رضا ولی زاده

11.30: برنامه کودک اسلامی توام با روانشناسی اسلامی توسط فاطمه حقیقت جو

12.00: اذان ظهر و پخش مستقیم اقامه نماز جماعت توسط حجت الاسلام دکتر محسن کدیور و با موذنی ابراهیم نبوی

12.30: پرسش و پاسخ با بروبچه های فیس بوک در باره موضوعات لمپن پسند توسط ابراهیم نبوی

13.00 قصه های بعدازظهر در باب شایعات و افسانه های روز توسط محسن مخملباف (نامبرده از ورود به مباحث سیاسی روز به دلیل سر به راه نبودن منع شده و در صورت ورود ابراهیم نبوی شرعا مجاز است وی را به قندهار تبعید کند)

14.00 اذان عصر به وقت لندن

14.10: رله شبکه اول سیما به دلیل چرت بعدازظهری گردانندگان به ویژه ا.ن

16.20: فنون تعمیر یخچال و سابیدن کشک: علیرضا رضایی

16.40: آداب و سنن طلبگی: محمد جواد اکبرین

17.00: درسهای کارگردانی سینما توسط حنا مخملباف

17.10: اصول اقتصاد اسلامی و راهنمای کاریابی در بی بی سی و سایر رسانه ها توسط حسین باستانی

18:00 تدریس زبان انگلیسی با لهجه آکسفورد توسط مسیح علی نژاد

18.30: با خبرنگاران سبزالله برنامه ای با اجرای ابراهیم نبوی و دوستان

19.00: اخبار شامگاهی با اجرای ابراهیم نبوی

19.30: پخش مستقیم مشروح مذاکرات اتاق فکر

20.00:تفسیر سیاسی شب: عطاء الله مهاجرانی

20.25: پخش مستقیم مراسم تناول شام در منزل مهندس میرحسین موسوی از طریق وب کم

20.30: اذان عصر به افق واشنگتن و پخش مستقیم نماز جماعت از مسجد جامع واشنگتن توسط حجت الاسلام دکتر محسن کدیور

21.00: آشپزی ایرانی و فرنگی با اجرای ابراهیم نبوی با حضور افتخاری مارشال (سگ نامبرده)

21.30: احکام زناشویی (16+) توسط استاد حجت الاسلام کدیور (ایضا به به شرح مسبوق)

22.00: پخش مستقیم بیانیه ها و مشروح دیدارهای روزانه رهبران جنبش سبز از طریق وب کم

23.00: برنامه سرگرمی و طنز با اجرای ابراهیم نبوی

23.30: اخبار هواشناسی با اجرای جمیله کدیور

23.40: گپ و چای و بروبچه ها، برنامه ای از مسعود بهنود

24.00: مناجات و دعای شب با اجرای دکترحجت الاسلام سید محمد خاتمی همراه با وله هایی از شهید اسدالله لاجوردی، آیت الله خلخالی، آیت الله بهشتی، موسوی اردبیلی، هادی غفاری ، امام خمینی و سایر دلاورمردان دهه شصت ج.ا

1.00: برنامه تدریس زبان عربی با لهجه لبنانی با اجرای فرزند شیخ فضل الله

2.00: آموزش کاردستی توسط ابراهیم نبوی


2.30: از روخوانی سایت جرس توسط ابراهیم نبوی

3.30: برنامه اقتصادو تجارت اسلامی: فرخ نگهدار

4.00: اصول غیب شدن: مهندس غلامحسین کرباسچی


4.40: عوضی نامه و تکفیر و تنبیه مخالفان (پنجه بوکس، زنجیر، فحاشی، دروغگویی، هتاکی و هک، تهدید، مسدود کردن فیس بوک، راه اندازی گروه های ضد مخالفان ج.ا در فیس بوک، بسیج سبزالله در بالاترین و...) توسط ابراهیم نبوی و دوستان همراه با نمایش عکس سوژه ها و آدرس و مشخصات جهت اقدام براداران گمنام سبزالله.

5.00: امام خمینی شناسی و انکار دهه شصت توسط میرحسین موسوی پخش مستقیم با وب کم

5.30: پایان برنامه ها- آغاز برنامه های روز بعد

كار و زندگي در شرايط سخت و غمبار؛ آرزو و روياي رسيدن به آسايش + عکس


ایسنا : مثل هميشه تابستان شروع مي‌شه و با اجازتون درس و مدرسه تعطيل تا سه ماه ديگه. دوستم مي‌گه امسال قراره برن سمت مشهد زيارت و برگشتني هم از مسير شمال برمي‌گردن، مي‌گه شمال خيلي بهش خوش مي‌گذره؛ جنگل، دريا، رودخونه، قايق سواري و غذاهاي جورواجور و خلاصه اينقدر از سفرهاي هر ساله‌اش واسم تعريف كرده كه چند بار خواب شمال رو ديدم.

ولي من چي؟ مگه فقط توي خواب اين چيزا رو ببينم. من هم با پدر و مادرم و چندتا از همسايه‌ها و اقوام طبق سنت هر ساله اول تابستون بار سفر مي‌بنديم و به چند صد كيلومتري دورتر از روستاي خوش آب و هوا و زيبامون در كردستان كوچ مي‌كنيم. اما سفر كردن من كجا و سفر‌هاي همكلاسيم كجا!

آره، ما به خاطر فقر و نداري كه بابام از پدربزرگم به ارث برده و گرفتاري‌هاي ديگه مجبوريم سه ماه تابستون رو توي باغ‌هاي‌ ميوه، مزارع سيب‌زميني، گوجه و ... شهر‌هايي مثل همدان، تهران، اصفهان ، شيراز و ... سخت كار كنيم. خصوصاٌ امسال كه بايد هرجور شده جهاز خواهرم رو هم جور كنيم، چون اگه خواهرم دست خالي بره خونه بخت ميون در و همسايه و فاميل آبرومون ميره.

خب، خدا رو شكر امسال چند تا مزرعه سيب زميني اطراف همدان سرمون رو حسابي مشغول كرده و بكوب كار مي‌كنيم. ولي من چون سنم كمه، نصف كارگراي ديگه مزد مي‌گيرم، نمي‌دونم مگه اونا چي كار مي‌كنن كه من نمي‌كنم. به هر حال راضي‌ام،‌ حداقل مثل پارسال پوست تنم از گرد گوگرد مزارع گوجه‌فرنگي سرخ نمي‌شه و نمي‌سوزه، آخه بدن من به گوگرد حساسيت داره و سال پيش ناچار بودم هر روز ظهر توي جوي آب شلي كنار مزرعه آب‌تني كنم تا يك مقداري از سوزش تنم كمتر بشه. اينه‌كه... راضيم.

بابام بعضي موقع‌ها حين كار يه نخ سيگار روشن مي‌كنه و بي‌هوا مي‌زنه زير آواز، حالا نخون كي بخون (نازانم غزال ژيانم...)‌ و بيچاره مامانم علاوه بر كار كردن اونم تو گرماي امسال، بايد با كمترين امكانات برا من و دادش كوچيكم و خواهرم و بابام نون و غذا بپزه. دلم براش مي‌سوزه.

طفلكي پري خانم زن همسايمون هم با چند تا دختر دم بخت و شوهرش كه اعتياد داشت، مجبور بود هر تابستون با ما بياد كار كنه ولي امسال به خاطر مريضيش نتونست بياد، مي‌گن به خاطر غصه و كار زياد توسرش تومور در اومده و بايد چند ميليون بده تا تو تهرون عملش كنن. به قول بابام، اي روزگار...

بگذريم، اما خودمونيم زندگي كردن توي چادر هم عالمي داره،‌ آخ كه بعضي شبا كه توي چادر دراز مي‌كشم و تمام تنم از كاركردن كوفته شده چقدر دلم برا خونه و دوستام تنگ ميشه...

به گزارش ایسنا كارگران فصلي معمولا در جاي جاي كشور در حال كوچند تا كاري جديد بيابند و امرار معاشي كنند. اغلب اين كارگران كه به صورت خانوادگي به كوچ‌هاي فصلي دست مي‌زنند ده‌ها و صدها كيلومتر دور از خانه و كاشانه خود اقدام به چادرزني موقت مي‌كنند و تا پايان فصل برداشت محصول آنجا مي‌مانند.

كارگران فصلي بعد از پايان فصل كار در منطقه خود و بعضي اوقات به دليل بيكاري به سمت شهر‌ها و استان‌هاي همجوار مانند همدان، اصفهان، شيراز، تهران و ... روي مي‌آورند؛ در حاشيه جاده‌ها و زمين‌هاي كشاورزي چادر زده و به برداشت محصولات كشاورزي مشغول مي‌شوند.

حضور كودكان در كنار ديگر اعضاي خانواده در اين همكاري جمعي قابل توجه است.

























[تاريخ مطلب: بيست و پنجم مرداد ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم اوت ۲۰۱۰]

REZA KHAN.wmvدو کودتا، دو تبعيد،۵۷ سال سلطنت

REZA SHAH.wmvدو کودتا، دو تبعيد... قسمت دوم