نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ دی ۱, دوشنبه

انقلاب عظیمی شد به نام جمهوری اسلامی، متاسفانه [امروز] نه جمهوری است نه اسلامی!





بسم الله الرحمن الرحیم
انک لعلی خلق عظیم
از حضرت امیر المومنین (ع) تقاضا شد که پیامبر را وصف کند. فرمود نعمت های خدا را بشمار! عرض کرد چگونه می توانم نعمتهای خدا را بشمارم و حال این که خداوند عالم فرمود: « و ان تعدوا نعمت الله لا تحصوها » حضرت فرمود تو نمی توانی نعمت های خداوند را احصاء کنی و حال آن که همه نعمت های دنیا را متاع قلیل و بهره ناچیز دانسته، من چگونه وصف کنم کسی را که خدای بزرگ او را بزرگ می داند: « انک لعلی خلق عظیم ».
امیرالمومنین -علیه افضل صلوات المصلین- از حضرت رسول (ص) سوال می فرماید: ما الدین؟ دین چیست؟
فرمود: حسن الخلق
پس معلوم است اگر اخلاق نباشد، دین هم معنا ندارد. زندگی بی معنا است و همه چیز بی ارزش می شود. متاسفانه امروز نه فقط قحطی اخلاق است بلکه قحطی خداست. اصلا باید خجالت بکشیم و از شرم و خجلت آب شویم که خیلی از خدا بی خیر شده ایم.
انقلاب عظیمی شد متاسفانه [امروز] نه جمهوری است نه اسلامی!  به نقل یکی از معتبرترین مجلات فرانسه نوشت: ” مردی که جهان را تکان داد” اما افسوس و هزاران افسوس ما دنیاپرستان خودپرست همه چیز را ضایع کردیم و آبرو و حیثیت پر ارزش خودمان را بر باد دادیم. این همه هزینه، این همه فداکاری، این همه شهدا، جانبازان، آزادگان و وفاداری مردم که از همه چیز برای نظام گذشتند.
واخجلتا! واسفا! یا حسرتا علی ما فرطنا!
تفریط از حد گذشتن است. از حدود خودمان گذشتیم. خدای تعالی می فرماید: « و توثرون الحیوه الدنیا »
چه عرض کنم، خودم از همه بدترم. کجا را می شود اصلاح کرد؟! همگان مسولند و هیچ عذری در پیشگاه خداوند عالم نداریم. البته همیشه در جامعه افراد ارزنده و بزرگوار و فداکار، بوده، هست و خواهد بود.
با این که همه ارزشها از دست رفته! روی سخنم با افراد فرزانه و دلسوزی است که از اصلاح این همه خرابکاری ها آیس و مایوسند، به نسل جوان که هنوز آلوده نشده اند بپردازند که اگر انسان خود را نسازد، هر چه بیشتر علم و دانش داشته باشد فسادش بیشتر و افزون تر است . نگذارید این همه جوان پاک و زلال از دست بروند دیگر وعلی الاسلام السلام مردم پاک و پاکدامن طالب صداقت و دوستی هستند. نه فقط به فکر پیاده روی و ظواهر دیگر.
بیا در مکتب اسلام و بشنو درس قرآن/مروت، عاطفت، آزادگی، احسان وفا آموز
مپندار سعدی که راه صفا توان رفت جز در پی مصطفی

صف ۱۲ هزار نفری برای آش نذری ۸۰ تنی در شیراز (گزارش تصویری)


صف ۱۲ هزار نفری برای آش نذری ۸۰ تنی در شیراز (گزارش تصویری)