نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ آبان ۱۸, سه‌شنبه

زنی با پوشش برقع درشبکه ARD آلمان حضور یافته بود و از پیوستن مهاجران مسلمان به داعش در سوریه تحسین و ستایش به عمل می آورد با انتقادات شدیدی در شبکه های اجتماعی مواجه شده است.


به نوشته تدبير، رسانه ها اشاره کرده اند که این زن که خود را «نورا» معرفی کرده است از مناطق تحت اشغال داعش در سوریه تحت عنوان «سرزمین موعود» یاد کرده است. او خود را نماینده گروهی به نام کمیته مرکزی اسلامی سوئیس معرفی کرده است.
این زن گفته است:«احساس می کنم در جامعه ای بسته و محدود شده زندگی می کنم می خواهم دیوار اطرافم را بشکنم. سوریه سرزمین موعود و تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی است». 
 
 
کاربران توئیتر نسبت به اقدام اخیر تلویزیون آلمانی در پخش این برنامه اعتراض کرده اند.
در مقابل، این زن برقع پوش مردی از حزب دموکرات مسیحی آٖلمان حزب انگلا مرکل صدراعظم آلمان نشسته بود او به عنوان کارشناس در حوزه مسئال مرتبط با اسلام گرایی و  برای پرداختن به این موضوع که چرا جوانان در حال رادیکال شدن هستند در این برنامه حاضر شده بود.

گفتنی است که نورا در این برنامه گفته است که پس از دست و پنجه نرم کردن فکری فراوان و مطالعات ایین بودایی و اسلام تصمیم رفته است که به اسلام بگرود. این زن برقع پوش جوانانی که به سوریه می روند و به داعش می پیوندند را "افرادی شجاع" قلمداد کرده است. 
 
 
یک کاربر توئیتر به نام «کنراد شائفر» گفته است:«او تروریسم اسلامی را توجیه می کند این یک رسوایی است چرا چنین فردی را در برنامه خود دعوت می کنید؟»

یک کاربر دیگر نیز نوشته است که در این برنامه به طور علنی ترویج جنگ و خونریزی و خشونت شده است.



دریاچه ارومیه

دریاچه ارومیه دومین دریاچه شور جهان پس از بحرالمیت است که در ۱۸ سال گذشته با بحران شدید کم آبی مواجه شده و از پهنه ۵۷۰۰ کیلومتری آن تنها حدود ۵ تا۱۰ درصد باقی مانده است

שגרת כיבוש: קצין תועד כשהוא דוחף ילד בן 11 ומפיל אותו ארצה בזבובה שבצפון...

عبور از مانع به سبك مرتضوى