روزنامه فرامنطقه ای "الزمان" طی گزارشی از کشته شدن 24 تن از اعضای سپاه پاسداران ایران، از جمله چهار افسر در جنگ داخلی عراق در شمال سامرا و غرب بغداد خبر داد.
این روزنامه در گزارش خود به نقل از وبسایت"بینه" وابسته به محسن رضایی دبیر کل شورای تشخیص مصلحت نظام، نوشت یک منبع مطلع از رئیس ستاد ارتش عراق گفته است که سفارت ایران در بغداد ماموریت نظارت بر انتقال 23 جسد از کشته های سپاه پاسداران که در اطراف سامرا و منطقه کمربند امنیتی دفاع از بغداد در دفاع از مالکی جانشان را از دست داده اند را به عهده گرفت. تعدادی از این افراد در منطقه رضوانیه واقع در منطقه کمربند دفاع از بغداد کشته شدند. به نوشته این روزنامه 4 عضو سپاه با رتبه افسر نیز بر اثر انفجار مین کارگذاری شده در مسیرشان کشته شدند.
بر اساس این گزارش اجساد این قربانیان پس از چرخاندن در مرقد امام علی در نجف و اقامه نماز میت بر آنها، با حضور برخی مسئولان عراقی و حسن دانایی فر سفیر ایران در این کشور، به وسیله هواپیمای ایرانی از فرودگاه نجف به ایران منتقل شد.
یک منبع نزدیک به ستاد فرماندهی عراق گفت که این 24 عضو سپاه، به همراه تعدادی دیگر از این نیروها برای دفاع از عتبات سامرا عازم بغداد شده بودند.
در همین حال رسانه های ایرانی از تشیع جنازه جاوید حسین، شهروند پاکستانی مقیم قم خبر دادند. گفته می شود که جاوید حسین از قم برای جنگ فرقه ای به عراق اعزام شده بود. این شهروند پاکستانی در سامرا به قتل رسید. مراسم تشییع جنازه جاوید حسین در قم برگزار شد.