نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ دی ۱, سه‌شنبه


یک عکس یادگاری
برخی عکس ها؛ واقعا یادگاری است. حتی اگر دردآور باشد. هم برای مردم که به یاد می آورند و هم برای آنها که دوباره سوژه روز می شوند!
این عکس مربوط به لوح تقدیر از محمود رضا خاوری مدیرعامل بسیجی وقت بانک ملی در زمان احمدی نژاد است که با 3 میلیارد دلار از ایران گریخت و رفت کانادا. آنکه تقدیر نامه را میدهد سرلشگر عزیز جعفری فرمانده کل سپاه است و آن که وسط آندو ایستاده سردار قاسمی فرمانده وقت قرارگاه خاتم الانبیا یا ستاد اقتصادی سپاه است که در کابینه احمدی نژاد وزیر نفت شد و گفته می شود یک حساب محرمانه در برزیل دارد که حکومت میداند اما صدایش را در نمی آورد تا بالاخره یکطوری سر و ته ماجرا را هم بیآورند. در صف ایستاده ها، قائم مقام فرمانده سپاه قدس سردار "همدانی" ایستاده که اخیرا در سوریه اتومبیلش دچار حادثه و واژگون شد و کشته شد اما خبرش بعنوان شهادت به دست داعش منتشر شد.

حقايقي از فاجعه مرگ نوزاد و مادر در بيمارستان امام علي چابهار

دكتر عبدالستار دوشوكي در گفتگو با راديو ندا جزئيات بيشتري از ماجراي مرگ نوزاد و مادرش در بيمارستان امام علي چابهار، گروگانگيري اجساد براي دريافت پول و سقوط ارزش ها در جمهوري اسلامي ايران مي گويد.

 

گوش كردن فايل صوتي با مديا پلير 

گوش كردن فايل صوتي با ريل پلير 

حکایت اعتیاد در سیستان و بلوچستان،منطقه آزاد تجاری

حکایت اعتیاد در سیستان و بلوچستان، روایتی است از زندگی زنان، دختران، کودکان و جنین‌هایی که قصه هر روز و ساعتشان در پاتوق‌های این استان رقم می‌خورد؛ چاردیواری‌هایی که شاهد حکایت‌های رنگ‌پریده زنان فروخته شده و کودکانی است که در پیچ زندگی گم شده اند.