نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ تیر ۱۷, چهارشنبه

خودکشی یک "کارگر" در تبریز ( + 18) مرگ تلخ یک کارگر در تبریز (کارگر بودن وب تائید نشده)/دلایل این خودکشی هنوز معلوم نیست.

 خودکشی یک "کارگر" در تبریز ( + 18)
مرگ تلخ  یک کارگر در تبریز (کارگر بودن وب تائید نشده)/دلایل این خودکشی هنوز معلوم نیس
ت.


حمله اینستاگرامی حمید رسایی به روحانی و حسن خمینی از فنلاند



استخدام ۲۳ رفتگر ليسانس و فوق‌ليسانس در خرم‌آباد

استخدام ۲۳ رفتگر ليسانس و فوق‌ليسانس در خرم‌آباد

شهردار خرم آباد گفت: ۱۵۰ نيروی جديد توسط بخش خصوصی برای رفتگری و خدمات تنظيف اين شهر به کار گرفته شده اند که در بين آنان ۲۳ نفر دارای مدرک تحصيلی ليسانس و فوق ليسانس هستند.

يحيی عيدی بيرانوند در گفتگو با ايرنا، افزود: امسال درمجموع حدود ۲۰۰ نفر در بخش خدماتی و رفتگری شهرداری مشغول بکار شده اند که با توجه به وسعت شهر بکارگيری ۲۰۰ نفر ديگر نيز در دستور کار قرار دارد.


وی افزود: نيروهايی که برای تنظيف شهر به کارگيری شده بودند از هفته گذشته فعاليت خود را آغاز کرده اند.

برخی سايت های خبری به نقل از مديرعامل شرکت خصوصی طرف قرارداد با شهرداری خرم آباد از متقاضی شدن چندين فوق ليسانس برای رفتگری در شهر خرم آباد خبر داده بودند.

شهر خرم آباد مرکز استان لرستان بيش از ۴۵۰هزار نفر جمعيت دارد.

استان لرستان طی چند سال گذشته در رتبه نخست بيکاری در بين استانهای کشور قرار داشت که در بهار امسال دو رتبه تغيير کرده است.

بر اساس آمارها ۱۲۰ هزار جويای کار در ۱۵ مرکز کاريابی اين استان نام نويسی کرده اند.

ذلّت واستيصال يک ملت درمانده !از سايه ولايت!





















شاهد عینی: درگیری در بازار دهشیخ در لامرد استان فارس

شاهد عینی: درگیری در بازار دهشیخ در لامرد استان فارس

6 ژوئیه 2015 - 15 تیر 1394 به روز شده در 18:11 گرينويچ
این ویدئو از درگیری در بازار تجاری دهشیخ در لامرد استان فارس به دست بی‌بی‌سی رسیده است. بنا بر روایت چند تن از کسبه دهشیخ، روز شنبه ۱۳ تیرماه، نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی برای جمع آوری اجناس قاچاق به بازار تجاری دهشیخ حمله کردند. شاهدان عینی می گویند نحوه برخورد نیروهای پلیس باعث وحشت کسبه و رهگذران شده که در نهایت منجر به درگیری بین نیروی انتظامی و گروهی از افراد محل شده است. شاهدان عینی می گویند در درگیری‌ها گاز اشک‌آور به معترضین پرتاب شده است و معترضین نیز با سنگ به نیروها حمله کرده‌اند. گفته می‌شود در منطقه دهشیخ در لامرد استان فارس اجناس قاچاق از جمله لوازم خانگی و الکترونیکی به قیمت‌هایی پایینتر از شهرهای بزرگ به فروش می‌رسد. شما هم می توانید تصاویرتان را از طریق پیام خصوصی صفحه فیس بوک بی بی سی فارسی برای شاهد عینی بفرستید یا به ما ایمیل 

آشنای با دست پروردگان مقام!معظم!رهبری !