نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ مهر ۱۵, پنجشنبه

طبق گزارش کمیسیون اصل نود مجلس نهم وزارت جهادکشاورزی و کشور دستگاه‌های‌موثر در زمین‌خواری شناخته شدند.

طبق گزارش کمیسیون اصل نود مجلس نهم وزارت جهادکشاورزی و کشور دستگاه‌های‌موثر در زمین‌خواری شناخته شدند.

محمد‌علی پورمختار ، نماینده مجلس دهم گفت: در مجلس نهم گزارش جامع و کاملی در خصوص زمین خواری در کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی تهیه و تدوین و در بسیاری از جلسات تخصصی نیز ارائه شد، پس از این تنها نیاز به تقویت نظارت است، در واقع علل، راهکارها و وظایف دستگاه‌های متولی امر نیز بررسی و مشخص شد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی اجماع دستگاه‌ها در مبارزه با زمین‌خواری را به جهت کارکرد کمیسیون اصل نود در دوره نهم دانست و تصریح کرد: در جریان انجام اقدامات مذکور، گزارش زمین خواری در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز مطرح و بررسی شد، بر این اساس در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و وزارت کشور به عنوان دستگاه‌های موثر در گسترش زمین‌خواری شناخته شدند.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی زمین باید در مقابله با زمین‌خواری همکاری کنند و وظایف خود را به درستی ایفا کنند، افزود: در این شرایط شاهد مبارزه با زمین‌خواری خواهیم بود، قوه قضاییه هم بر اساس تکالیف قانونی تعریف شده باید با تخلفات حوزه زمین‌خواری به طور قاطع برخورد کند.

هیچ نظری موجود نیست: