نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ دی ۱۶, شنبه

نادر فتوره چی در صفحه شخصی خود نوشتmohajerani_010418.jpg
دو سه روز قبل، همزمان با اظهارات علی شمخانی که اعتراضات را مرتبط با دخالت عربستان سعودی دانسته بود، عطالله مهاجرانی، همکار وی در کابینه اول محمد خاتمی، در توئیتی از این اظهارات دفاع کرده بود و نوشته بود که بهترست دبیرشورای عالی امنیت ملی و رئیس جمهور در «اینباره» بیشتر با مردم حرف بزنند.

بنده، توئیت ایشان را در صفحه خودم بازنشر دادم و بالای آن نوشتم :«جناب شمخانی فرمودند اعتراضات به عربستان سعودی وصل است، یعنی همانجایی که فرزند تو را بورس تحصیلی کرده بود».

عطالله مهاجرانی بلافاصله مرا بلاک کرد، بنده در واکنش به این رفتار سخیف منادی «گفت‌و‌گوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها»، عکسی از صفحه بلاک شده را گذاشتم و نوشتم:«ای کاش می‌شد سفری 24 ساعته به لندن داشت تا فقط یک چک افسری توی گوش این «حیف نان» خواباند تا هروقت خواست کلمه «عربستان»را بنویسد، جایش گزگز کند».

ماجرای ارتباط مهاجرانی با عربستان، به انتشار اسناد ویکی‌لیکس بازمی‌گردد که طی آن فاش شد فرزند او که در ایران به مشارکت در پروژه «گم شدن دکل» دست داشته و یک «رانتخوار نفتی»ست، خرج تحصیل و بورسیه‌اش را از دولت عربستان سعودی تامین کرده است.

اعتراض من به مهاجرانی پدر، واکنش مهاجرانی پسر را در قالب «پیام خصوصی» در پی داشت.
متن دو پیام او را در اینجا می‌گذارم تا ماهیت «تربیت مبتنی بر ارشاد اسلامی» برای همگان روشن شود.
476230540660.png

هیچ نظری موجود نیست: