نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ بهمن ۲۲, جمعه

پیام ابوالقاسم فولادوند، زندانی سیاسی به مناسبت بیست و دوم بهمن


پیام ابوالقاسم فولادوند، زندانی سیاسی به مناسبت بیست و دوم بهمن
كانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها 21بهمن: زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند که در زندان گوهردشت کرج محبوس می باشد به ‌مناسبت ۲۲بهمن پیامی را برای انتشار در اختیار رسانه ها قرار داده است که متن کامل این پیام به قرار زیر می باشد:
در۲۲بهمن ۵۷ آیت الشیطانها به سرکردگی خمینی جلاد، با دزدیدن رهبری انقلاب ضدسلطنتی و منحرف کردن مسیر انقلاب آن‌چنان ضربه‌ای به مملکت و جامعه ایرانی زدند که اگر وبا، طاعون و زلزله و قحطی همزمان در این مملکت اتفاق می‌افتاد وضعیت‌مان به مراتب بهتر از این بود که این موجودات بنیادگرا و مادون عصرحجری، با وجود لاوجود خود بر سر ایران و ایرانی آوردند.
ارمغان آیت الشیطانها برای این مرز و بوم علاوه بر اعدام و به زنجیر کشیدن فرزندان مجاهد و مبارز، رواج فقر و فحشا و اعتیاد در بین مردم و تاراج منافع و معادن و جنگلها و... و به ورطه ورشکستگی و نابودی کشاندن کارخانه‌ها و کارگاههای ریز و درشت می‌باشد. از رایج‌ترین منابع در آمد مردم در حکومت آخوندی، فروش اعضای بدن مانند کلیه و کبد و... گرفته تا قاچاق و تن فروشی و... می باشد و کودکان به جای حضور در کلاسهای درس برای لقمه‌ای نان به‌کار و دستفروشی مشغولند و بسا خانواده‌ها و افرادی که سرپناه‌شان آسمان و کارتن خواب و گورخواب هستند. البته بماند که در این مملکت اگر پزشک و پرستار و کارمند و کارگر و معلم هم باشی تا زمانی از تأمین شغلی برخورداری که در جهت منافع آخوندها رفتار کنی و به‌محض طلب حق و حقوق انسانی خود را بنمایی یا بیکار می‌شوی و یا روانه زندان. و اگر قرار بر گفتن و نوشتن این‌گونه موارد باشد می‌توان روزها و دفترها گفت و نوشت.
ضمن این‌که آخوندهای جنایت‌پیشه، سرمایه‌های مملکت را برای سرکوب مردم و ایجاد اختناق در داخل و یا صدور تروریسم در منطقه و یا پس‌انداز در حسابهای شخصی خود در بانکهای خارج از کشور به‌کار می‌برند.

هموطنان آگاه و شریف،
بر من و شماست که در سالگرد انقلاب ضدسلطنتی با تحریم و شرکت نکردن در مراسم حکومتی راهپیمایی ۲۲بهمن، ضمن محکوم کردن تمامی جنایات آخوندهای جنایتکار، همبستگی خودمان را با جنبش دادخواهی اعلام نماییم و یکبار دیگر همانند سال ۵۷ دست در دست هم برای سرنگون کردن حکومت وقت و این بار یعنی آخوندهای تروریست و خلیفه ارتجاع گام برداریم و با اتحاد خویش فریاد برآوریم که تمام بدبختیهای مملکت از رژیم بنیادگرای مبتنی بر اصل ضدبشری و ضداسلامی ولایت‌فقیه می‌باشد و فراموش نکنیم افراد ملعونی که خود را به رنگهای سبز و بنفش و به اسامی اصلاح‌طلب و اعتدالی درآورده‌اند تماماً مزدوران همین رژیم فاسد و جنایتکار می‌باشند و با نقاب زدن به‌صورتهای کریه خود قصد حفظ این رژیم ضدبشری و پا به گور را دارند و همه سر تا پا یک کرباسند.
پس هموطنان عزیز با تحریم یکپارچه راهپیمایی ۲۲بهمن رژیم آخوندی، از امروز خود را جهت برگزاری هرچه شکوهمندتر جشن چهارشنبه‌سوری مهیا نماییم.
مرگ بر اصل ولایت‌فقیه. زنده باد آزادی
زندانی سیاسی. ابوالقاسم فولادوند. زندان گوهردشت . 21بهمن 1395.

هیچ نظری موجود نیست: