نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ شهریور ۳۱, چهارشنبه

معاون وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با ایلنا:

ایلنا: معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: کمک‌ها در حدی نیست که بتوانیم؛ مشکل اعتیاد جوانان را حل کنیم.
سید مناف هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره همکاری میان ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزارت ورزش و جوانان گفت: ما موضوعی را در مجلس دنبال کردیم؛ درباره منابعی که با فروش سیگار به دست می‌آید و نیز منابعی که در بحث مبارزه با مواد مخدر در اختیار وزارت کشور است.
وی ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای را وزرات ورزش با وزارت کشور دارد که بر اساس آن کمک‌هایی را از این وزارتخانه گرفته و در حوزه ورزش همگانی و برخی اماکن ورزشی در نقاط حاشیه‌ای برخی کلان‌شهرها استفاده می‌کنیم، اما این کمک‌ها در حدی نیست که بتوانیم؛ مشکل اعتیاد جوانان را حل کنیم.
هاشمی با بیان اینکه اگرچه پیگیری مسائل حوزه جوانان با وزارتخانه است، اما ما به عنوان یک هماهنگ‌کننده میان 20 دستگاهی هستیم که مسئولیت در این حوزه را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم؛ مشکل مسکن جوانان را حل کنیم و این مساله برعهده وزارت راه وشهرسازی بوده و به خط اعتباری بانک مسکن نیاز دارد.

هیچ نظری موجود نیست: