نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ شهریور ۳۱, چهارشنبه

 سال 2012 میلادی 105 مورد اسیدپاشی در این کشور به وقوع پیوسته است. در همین حال خبرگزاری رویترز در گزارشی مصور 17 قربانی اسیدپاشی در جهان را معرفی کرده است.

تصاویر/ من یک قربانی اسیدپاشی هستم

"سنگیتا ماگار" قربانی 16 ساله اسیدپاشی در بیمارستان "کاتماندو"؛ او و دوستش با هم مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفتند.

تصاویر/ من یک قربانی اسیدپاشی هستم

"حسنا" دختر قربانی اسید پاشی در راهپیمایی روز جهانی زن در "داکا" بنگلادش

تصاویر/ من یک قربانی اسیدپاشی هستم

"اوم دینا" قربانی 19 ساله اسیدپاشی در مرکز خیریه حمایت از قربانیان اسیدپاشی در "داکا"؛ او 6 ماه قبل مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.

تصاویر/ من یک قربانی اسیدپاشی هستم

یک قربانی اسیدپاشی در مرکز خیریه حمایت از قربانیان اسیدپاشی در "داکا" بنگلادش

تصاویر/ من یک قربانی اسیدپاشی هستم

آمنه بهرامی قربانی اسیدپاشی در تهران؛ او در سال ۱۳۸۳ مورد حمله اسیدپاشی فردی به نام مجید موحدی از همکلاسان سابق خود در دانشگاه قرار گرفت و چشمان خود را از دست داد.

تصاویر/ من یک قربانی اسیدپاشی هستم

"رشما کوریشی" دختر 19 ساله هندی که در هفته مد نیویورک به عنوان مدل حضور داشت.

تصاویر/ من یک قربانی اسیدپاشی هستم

دو دختر قربانی اسیدپاشی در "قندوز" افغانستان؛ پلیس گزارش داده این حمله به دنبال امتناع پدر و مادر این دو دختر از ازدواج دخترشان با یک نظامی اتفاق افتاده است.

تصاویر/ من یک قربانی اسیدپاشی هستم

"پاتریسیا اسپیتیا" در راهپیمایی روز زن در "بوگوتا" کلمبیا

تصاویر/ من یک قربانی اسیدپاشی هستم

"چانا پراک" کارگر کارخانه تولید پوشاک که توسط افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفت؛ او در مرکز خیریه "حمایت از قربانیان اسیدپاشی" در "فنوم پن" کامبوج تحت مراقب است.

تصاویر/ من یک قربانی اسیدپاشی هستم

"ممونا" یک قربانی اسیدپاشی در "کراچی"؛ او در یک نزاع خانوادگی توسط یک پسر مورد حمله قرار گرفت و چشم راست خود را از دست داد.

تصاویر/ من یک قربانی اسیدپاشی هستم

"طاهره" 28 ساله در بیمارستان "کراچی"؛ او 7 سال قبل پس از آنکه به یکی از خواستگارهای خود جواب منفی داد مورد حمله او قرار گرفت.

تصاویر/ من یک قربانی اسیدپاشی هستم

"سلطانه" یک قربانی اسید پاشی در جریان راهپیمایی روز زن در "داکا" بنگلادش

تصاویر/ من یک قربانی اسیدپاشی هستم

"روبینا" قربانی اسیدپاشی در بنگلادش در جریان راهپیمایی روز زن در "داکا"

تصاویر/ من یک قربانی اسیدپاشی هستم

"اسما بیگم" و دختر 11 ماهه اش در بیمارستان "داکا"؛ او در جریان نزاع پس از طلاق خواهرش مورد حمله اقوام قرار گرفت.

تصاویر/ من یک قربانی اسیدپاشی هستم

یک قربانی اسیدپاشی در مرکز حمایت از قربانیان اسید در "فنوم پن" کامبوج

تصاویر/ من یک قربانی اسیدپاشی هستم

قربانی خردسال اسیدپاشی در "داکا" بنگلادش

تصاویر/ من یک قربانی اسیدپاشی هستم

"آنو موکرجی"قربانی 32 ساله اسیدپاشی در دهلی نو؛ او 11 سال قبل مورد حمله قرار گرفت و 5 سال قبل عاملان حمله محاکمه و راهی زندان شدند.

هیچ نظری موجود نیست: