نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ مرداد ۳۰, شنبه

بیانیه در باره بوسیدن دست دلال صیغه مشهد!! مادران پارک لاله ایران درباره‌ی جنایت‌های حکومت و ضرورت انتشار اسناد حکومتی

 مادران پارک لاله ایران
درباره‌ی جنایت‌های حکومت و ضرورت انتشار اسناد حکومتی

از قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67، بیست و هشت سال می‌گذرد و در طی این سال‌ها مادران و خانواده‌های خاوران و تمامی دادخواهان در داخل و خارج از ایران به دنبال روشن شدن حقیقت چرایی و چگونگی این اعدام‌ها بوده و هستند. این اولین گام است که ما دادخواهان می‌خواهیم بدانیم چرا زندانیانی که حکم زندان داشتند، با حکم حکومتی رهبر وقت و توسط اعضای کمیسیون مرگ بی‌خبر از خود زندانیان و خانواده‌ها، به وحشیانه‌ترین شکل ممکن تیرباران یا حلق آویز شده و آن‌ها را مخفیانه در گورهای جمعی مدفون کردند؟
رییس قوه قضاییه در واکنش به فایل صوتی آیت الله منتظری می‌گوید: «آن‌چه از احکام دادگاه‌ها بر حسب موازین شرعی و قوانین انجام شده است قابل خدشه نیست و حکم گروه‌های محارب کاملا آشکار است» چه چیزی آشکار است؟ چگونه است که هنوز هیچ‌کدام از خانواده‌ها نمی‌دانند عزیزشان که حکم زندان داشتند، چگونه و چرا کشته شده و در کجا آن‌ها را به خاک سپرده‌اند؟ چرا جنازه‌ها را به خانواده‌ها تحویل ندادند و در گورهای جمعی مدفون کردند؟ چرا از تیرماه 1367، ملاقات‌ها را قطع کردند و خانواده‌ها و زندانیان را در بی‌خبری مطلق نگاه داشتند؟ چرا خبر کشته شدن آن‌ها را پس از چند ماه با یک ساک کوچک به خانواده‌ها دادند؟ چرا خاوران را چندین بار با بولدوزر زیر و رو کردند؟ چرا به خانواده‌ها اجازه برگزاری مراسم آزادانه ندادند؟ چرا در خاوران را قفل زدند و به محض جمع شدن خانواده‌ها در خاوران، ماموران سر می‌رسند و خانواده‌ها را شکنجه داده یا بازداشت می‌کنند؟ و هزاران چرای بی‌پاسخ دیگر که حکایت از وحشت و ترس حکومت از روشن شدن جنایت‌های دولتی دارد.

 

بیانیه در باره بوسیدن دست دلال صیغه مشهد

 

 

 سایت رسمی آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد درباره فیلم منتشر شده از دست بوسی او نوشت: مدتی است کلیپی از آیت الله علم الهدی منتشر شده که در آن مردم جلو می آیند و دست آیت الله علم الهدی را می بوسند. و با توضیحاتی در فضای مجازی و رسانه های غیر رسمی اینطور وانمود می شود که آیت الله علم الهدی از این کار راضی هست و یا اینکه این مراسم برای چنین منظوری تشکیل شده است. و با توضیحاتی که ذیل این کلیپ گذاشته می شود تفاسیر مطلوب برای انتشار دهنده ی آن نشر پیدا می کند. چند توضیح برای این کلیپ باید داده شود تا مخاطبان محترم به اهداف پنهان انتشار از این دست مطالب پی برند.
- این جلسه پس از اتمام تفسیر هفتگی آیت الله علم الهدی در مهدیه مشهد است که مخاطب عمومی دارد. یعنی افرادی که در این جلسه حضور دارند مشتاقان تفسیر هستند.

هیچ نظری موجود نیست: