نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ مرداد ۳۰, شنبه

احمد خاتمی: امام خمینی با اعدام‌های ۶۷ خدمت بزرگی به ملت کرد!! احمد خاتمی: تهمت به شورای نگهبان گناه است!!احمد خاتمی: برخی مردم فکر می‌کردند با رفع تحریم‌ها٬ ایران گلستان می‌شود


 

احمد خاتمی: برخی مردم فکر می‌کردند با رفع تحریم‌ها٬ ایران گلستان می‌شود

139407011457073496157804.jpg
احمد خاتمی٬ امام جمعه موقت تهران گفته «برخی از مردم فکر می‌کردند اگر تحریم‌ها برداشته شود، ایران گلستان می‌شود، کسانی هم بودند که مسأله تحریم‌ها را خیلی بزرگ کردند.»

آقای خاتمی افزوده بزرگ کردن تحریم‌ها علیه ایران «تفکر اشتباهی را در اذهان مردم جا انداخت که کشور ما از پا افتاده و با معضل بزرگی رو به رو بوده است.»

 ************************************************

احمد خاتمی: آینده بدحجابی در ایران بی‌حجابی است

_PhotoL.jpg
دیگربان - احمد خاتمی٬ امام جمعه موقت تهران می‌گوید آینده و «شیب بدحجابی» در ایران بی‌حجابی است٬ مبارزه فرهنگی در فضای مجازی «غوغا» می‌کند٬ درباره برجام باید «اعتدالی» سخن گفت٬ عربستان در همه «آدم‌کشی‌ها» حاضر است و ایران «به حج با ذلت و ناامن نمی‌رود.»

***********************************************

احمد خاتمی: تهمت به شورای نگهبان گناه است

13950305205140457773824.jpg
احمد خاتمی٬ امام جمعه موقت تهران گفته زیر سوال بردن شورای نگهبان٬ «تهمت» و «گناه» است٬ جوانان فعال در فضای مجازی نباید «تهمت‌ها» را به سرعت منتشر کنند و «اعتدال منهای ولایت معنا ندارد.»

آقای خاتمی٬ «گناه تهمت» به نهادهای قانونی مثل قوای سه‌گانه، شورای نگهبان و نیروهای مسلح را همچون «گناه تهمت به فرد» دانسته است.

 **********************************************

احمد خاتمی: امام خمینی با اعدام‌های ۶۷ خدمت بزرگی به ملت کرد


 امام جمعه موقت تهران ضمن دفاع از اعدام‌های گسترده سال ۱۳۶۷ آن را ضامن امنیت کنونی ایران دانسته است. خاتمی می‌گوید که مخالفان عکس‌هایی از او ساخته‌اند که اگر در خواب ببیند وحشت می‌کند.
gooya0130.JPG
انتشار نوار صوتی سخنان آیت‌الله منتظری خطاب به هیئتی که مسئولیت اعدام‌های جمعی سال ۱۳۶۷ را به عهده داشت همچنان با واکنش‌ها و بازتاب‌های متفاوتی همراه است.
انتشار علنی این نوار بیش از هر رویداد دیگری سکوت مقام‌ها و مراجع رسمی درباره آن کشتار را شکست. کمتر مقام و مرجعی در ایران در واکنش به صحبت‌های آیت‌الله منتظری آن اعدام‌ها را انکار کرده است، بلکه در قریب به اتفاق موارد از آن دفاع کرده‌اند و آن جنایت را لازم و ضروری شمرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست: