نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ دی ۲۵, پنجشنبه

روزنامه کیهان حسین شریعتمداری در ادامه حمایت تلویحی خود از حمله تروریستی به دفتر مجله "شارلی ابدو" در مطلب تازه‌ای که روز پنج‌شنبه منتشر کرده و تیتر اول آن است، به روزنامه‌هایی که این کشتار را محکوم کرده‌اند تاخت و کشته شدگان نشریه شارلی را مهدورالدم خواند: مسئولان چشم بسته و خوش‌رقصی ديکته‌نويسان وابسته

پنجشنبه 25 دي 1393

کیهان کشته شدگان "شارلی ابدو" را مهدورالدم خواند

روزنامه کیهان حسین شریعتمداری در ادامه حمایت تلویحی خود از حمله تروریستی به دفتر مجله "شارلی ابدو" در مطلب تازه‌ای که روز پنج‌شنبه منتشر کرده و تیتر اول آن است، به روزنامه‌هایی که این کشتار را محکوم کرده‌اند تاخت و کشته شدگان نشریه شارلی را مهدورالدم خواند:
مسئولان چشم بسته و خوش‌رقصی ديکته‌نويسان وابسته
همزمان با آغاز دور جديد توهين به مقدسات اسلامی به بهانه حمايت از کاريکاتوريست های مهدورالدم نشريه موهن شارلی ابدو که توسط چند تروريست مهدورالدم ديگر به قتل رسيده بودند، روزنامه زنجيره ای “مردم امروز” تيتر يک صفحه نخست خود را به جمله “من شارلی هستم” اختصاص داد.
سرويس اجتماعی - پس از ماجرای مشکوک حمله چند تروريست به دفتر مجله فرانسوی "شارلی ابدو” با سابقه انتشار مکرر کاريکاتورهای توهين آميز به ساحت پيامبر دو ميليارد مسلمان، چند نشريه زنجيره ای ايرانی با پروژه جديد سران کشورهای اروپايی و آمريکا با هدف براه انداختن موج جديد اسلام هراسی، پس از حوادث ۱۱ سپتامبر، اعلام همراهی کردند!
فاز جديد اسلام هراسی در غرب با هدف طرد مسلمانان اروپايی با اجرای سناريويی ضعيف و مشکوک کليد خورد. به نحوی که هم اکنون سوالات جدی در برخی رسانه های غربی مبنی بر علت جا ماندن کارت‌های شناسايی تروريست‌های حمله کننده به نشريه فرانسوی در اتوموبيل، پيش از انجام يک برنامه تروريستی حساب شده و نحوه عملکرد پليس فرانسه در مقابله با اين حملات، مطرح است.
با اين وجود مشخص نيست به چه علت روزنامه مردم امروز به سردبيری يک مجرم سابقه دار در فتنه ۸۸ در حمايت از توهين کنندگان به پيامبر اسلام تيتر زده است!
نشريه شارلی ابدو، با تمسک به جمله "ما کافر هستيم”، دور جديد کاريکاتورها بر ضد پيامبر اسلام را در ميليون‌ها نسخه منتشر ساخته است. به اين ترتيب جنگ حقيقی تمدن ها که پيش از اين هانتينگتون، تئوريسين آمريکايی از آن خبر داده بود، با تصريح بر اين موضوع که به جز مقدسات هولوکاستی صهيونيست‌ها هيچ امر "مقدسی” در جهان پذيرفته نيست، آغاز شد.
اين در حالی است که مسلمانان حقيقی، هم اکنون در جنگ با موج تروريسم فرامنطقه ای از نيجريه تا عراق درگير هستند و پادوهای رسانه ای وابسته به جريان صهيونيستی، در نقش ابوجهل های منطقه ای از ترور شخصيت پيامبر‌اعظم مسلمانان حمايت می کنند!
اما در حالی که پرونده روزنامه ارزشی وطن امروز، به علت گمانه زنی درخصوص خبر مرگ پادشاه حامی تروريست های فرامنطقه ای، به بهانه بی توجهی به مولفه‌های امنيت ملی ايرانيان(!) به دادگاه مطبوعات ارسال شده است، روزنامه زنجيره ای حامی توهين کنندگان به ساحت مقدس پيامبر اسلام، علی رغم نقض آشکار بند ۷، ماده ۶ قانون مطبوعات، با سکوت هيئت نظارت بر مطبوعات و دستگاه قضايی، مشمول مجازات شناخته نشده است!
چنين تبعيض آشکار قانونی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تقويت اين گمانه دور از انتظار می‌انجامد که خاتم الانبياء(ص) در دايره امنيت ملی آنها جايی ندارد اما "پادشاه ظالم و اسلام ستيز سعودی” در کنف حمايت دولتمردان است!
متاسفانه بروز رفتارهای ضد اسلامی در نشريات و رسانه های زنجيره ای مسبوق به سابقه است. از اهانت به حکم قرآنی قصاص از زبان يک عضو گروهک مرتد جبهه ملی در روزنامه آسمان تا توهين تئوريسين اصلاحات به فرهنگ عاشوراء و اربعين در روزنامه آرمان و بسياری موارد ديگر که متاسفانه به جز تغيير نام رسانه های زنجيره ای پس از توقيف قانونی، هيچ هزينه ديگری برای آنها در بر نداشته است!
پيش از اين نيز مجموعه ای از روزنامه نگاران فعال در نشريات زنجيره ای با انتشار بيانيه ای در حمايت از کاريکاتوريست های هتاک شارلی ابدو، که در رسانه های معاند جمهوری اسلامی ايران بازتاب گسترده ای يافت؛ تاکيد کرده بودند: "دفاع از آزادی بيان و انديشه را در مقابل هر گونه سرکوب و خشونت بديهی‌ترين وظيفه خود می دانند(!)”
گفتنی است مريم عضدانلو، معروف به مريم قجرعضدانلو، ابريشمچی‌رجوی، سرکرده منافقين نيز به کمپين حمايت از کاريکاتور موهن عليه پيامبر اسلام(ص) پيوسته و اعلام کرده است که او نيز شارلی است!
اما در شرايطی که اين به اصطلاح روزنامه نگاران ايرانی جريان سازی اخير غرب بر ضد مسلمانان را حمايت از "آزادی بيان و انديشه” قلمداد کرده اند، نشريه صهيونيستی هاآرتص با انتشار کاريکاتوری به تمسخر راهپيمايی سران کشورهای اروپايی در فرانسه تحت همين عنوان پرداخت. هاآرتص با اشاره به بی اعتنايی غرب به کشته شدن بيش از ۲۰۰۰ مسلمان در نيجريه به دست تروريست های بوکوحرام، حق آنها در مسير مبارزه با تروريسم را جويا شده است.
رفتار متناقض غرب در تقسيم تروريست ها به دو گروه "خوب و بد” در حالی دامنگير آنها در خانه شده که هر گونه اعلام انزجار گروه های مردمی از رفتار تروريست‌های ارتش صهيونيستی در قتل عام کودکان مظلوم غزه، با حمله حاميان جريان بين المللی صهيونيسم به صفحات شبکه های اجتماعی اشخاص حقيقی همچون بازيگران، خوانندگان و مشاهير خود جامعه غربی توام با انواع روش‌های تهديد‌آميز پاسخ داده می شد.
انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در همين رابطه با انتشار بيانيه ای گفته است: "زمانی که غرب ميان تروريسم خوب و بد تمايز قائل است و از تروريست‌هايی که حادثه شارلی ابدو را خلق کردند، حمايت می‌کند، چه انتظاری از دنيای اسلام برای محکوميت دارد؟!”
اين بيانيه می افزايد: "انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان به دور از هياهوی رسانه‌ای باور دارد به همان اندازه که ترور فيزيکی محکوم است ترور عقيدتی و اعتقادی نيز محکوم است. چه بسا پشت صحنه ترورهای فيزيکی پاريس، کسانی قرار دارند که ترورهای عقيدتی را طراحی و اجرا می‌کنند. به يک معنی جرياناتی که بی ‌محابا اعتقاد يک امت را به سخره می‌گيرند در حقيقت مبنای تروريسم را پايه‌گذاری می‌کنند و در نبود يک روال حقوقی برای مقابله با اينگونه «تروريسم پروری» متأسفانه دولت‌های غربی نيز به اسم آزادی بيان از اين گونه تفکرات بيمارگونه حمايت می‌کنند. از همين‌رو، وقوع حادثه تروريستی پاريس را می‌بايست تداوم همان پروژه تروريسم اعتقادی و مقوله «اسلام هراسی» دانست.”
اگر در فرانسه حاکميت پيدا و پنهان جنايت پيشگان صهيونيست باعث جری شدن کاريکاتوريست های شارلی ابدو در توهين به ساحت مقدس پيامبر اعظم شده است، بايد پرسيد چه چيزی باعث غفلت و سکوت بهت آور مسئولان قضايی و خواب زدگان ارشاد در برابر همنوايی يک نشريه موهن با کافران و دشمنان پيامبر شده است؟! و با چه توجيهی پادوهای تئوريسين های "جنگ عقيده” در پايتخت ايران اسلامی آزادانه به پروژه نفرت پراکنی و بی حرمتی به پيامبر اسلام دامن می زنند؟ به خصوص آن که سابقه اين پادوهای زنجيره ای، در توهين به مقدسات اسلام بر کسی پوشيده نيست.
جا دارد مسئولان قضايی به استناد بخش اول بند ۷ ماده ۶ قانون مطبوعات (توهين به مقدسات اسلامی) با برخورد انقلابی و قانونی خود، اجازه ندهند در ايران هم وجود آسمانی پيامبر نور و رحمت مورد هجوم و حمله تروريست های رسانه ای قرار گيرد.

هیچ نظری موجود نیست: