نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ دی ۲۵, پنجشنبه

گروه اسلامی/تروریستی داعش ویدئویی منتشر کرده است که در آن اعدام دو جاسوس تبعه کشور روسیه را توسط یک کودک نشان میدهد،این پسر بچه پسربچه با شلیک گلوله از پشت و از فاصله نزدیک، این دو نفر را که روی زمین زانو زده‌اند به قتل میرساند.


flagpic-100x100
گروه اسلامی/تروریستی داعش ویدئویی منتشر کرده است که در آن اعدام دو جاسوس تبعه کشور روسیه را توسط یک کودک نشان میدهد،این پسر بچه  پسربچه با شلیک گلوله از پشت و از فاصله نزدیک، این دو نفر را که روی زمین زانو زده‌اند به قتل میرساند.
به گزارش گروه ترجمه  «خبرگزاری صدای مسیحیان ایران» (VOCIR) در ویدئویی منتشر شده از گروه اسلامی/تروریستی  داعش در ابتدای ویدئوی  اصلی منتشر شده  توسط این گروه اسلامی  صحنه‌هایی از «اعترافات» این دو فرد نشان داده میشود  که به سوالات فردی که چهره‌اش دیده نمی‌شود پاسخ می‌دهند.
یکی ازاهل قزاقستان است و نفر دوم  ملیتش مشخص نمیباشد  اما هر دو می‌گویند از طرف سرویس امنیت فدرال روسیه  برای جمع‌آوری اطلاعات درباره داعش استخدام ‌شده بودند.
فرد جهادی با خواندن آیاتی از قرآن بازداشت آنها را  لطف الله  می‌داند و بعد با اشاره او پسر بچه، دو «متهم» را با شلیک به سرشان اعدام می‌کند.
ویدئو زیر گوشه ای از این جنایت را نشان میدهد.

هیچ نظری موجود نیست: